Aceasta carte este scrisa la caterinca,nu sunt ... fan girl Vlad Munteanu,nici nu ma uit la ce posteaza din simplul motiv ca eu nu cred ca mai exista content de calitate in Romania. Daca va enervati ca nu stiu de care ori au clipit Vlad sau Cristi in nu stiu ce video clip e foarte usor sa nu mai citesti o carte.
Astea fiind zise,daca va fac sa vreti sa va aruncati de pe blocuri nu e vina mea dar uhm...cum zice singurul youtuber roman la care ma uit,luati orice obiect ascutit de langa voi,plecati de langa cel mai inalt block din oras si hai sa incepem.***
Picatuile de ploaie lovesc violent geamul camerei mele in timp ce eu incerc sa adorm. Nu imi place ploaia,ma sperie foarte tare. Imbratisez mai strans patura la piept si incerc sa blochez sunetul furtunii de afara cu perna. Dintr-o data se aude un traznet puternic de undeva din apropierea casei mele. Minunat,acum mai si tuna. Oricum nu mai am sanse sa adorm acum,asa ca incet imi dezlipesc perna inca uda de la dusul pe care l-am facut inainte sa incerc sa ma culc si imi pun talpile goale pe parchetul rece al camerei mele. Chiar ar trebuii sa imi cumpar un covor nou dupa ce a facut Mia ieri...
Deschid incet usa camerei,stiind ca daca o deschid mai repede o sa scartaie foarte tare si o sa ii trezesc pe mama si tata. Dupa ce ma asigur ca terenul e liber, avansez incet-incet spre scari. Le cobor ca un ninja, având grija sa le evit pe cele care scartaie si asa ajung in bucatarie. Locul meu preferat unde merg atunci cand e vreo furtuna. Ma duc la frigider si scot sticla cu lapte,urmand sa ma indrept spre dulapul unde tinem lucrurile dulci de unde scot un pachet de vafe simple, cand pun ochiul pe borcanul cu Nutella care parca ma roaga sa il devorez. Il iau si pe el, de ce nu.
Ma duc la mica insulita unde luam de obicei micul de jun si imi las acolo Nutella si vafele ca sa imi incalzesc un pahar de lapte. Nu stiu cum unii pot sa bea lapte fara sa il incalzeasca... urasc lucrurile reci, dar gusturile nu se discuta presupun...
Insfarsit,ma asez si eu la insulita si ma apuc sa imi pun 7 kilograme de Nutella pe o vafa pe care o mananc cu laptele meu caldut. Cand termin de mancat si ultima înghițitura din vafa mea delicioasa, imi ling degetele pe care a ajuns putina Nutella apoi pun lucrurile la locul lor,pachetul de vafe inapoi in dulap,borcanul de ciocolata pe blatul de bucatarie,laptele inapoi in frigider si spal paharul din care am baut lapte. Dupa ce termin de spalat paharul imi usuc mainile pe tricoul de pijama care este pe mine si ma intorc, dar era cineva in spatele meu.
-Scuze te stiu?... spun eu in soapta,confuza. Ce cauta acest strain la mine in casa?
-Cred ca da... spune strainul ciudat dupa care ranjeste bolnav aratand o dantura alba si stralucitoare.
-Cum zici tu... spun eu somnoroasa si dau sa ma duc inapoi in camera cand el ma apuca de mana.
-Unde crezi ca mergi?
-In camera mea?
-Tu vii cu mine.
Dupa care imi pune o carpa uda care avea un miros ciudat la gura si din panica inhalez acel miros. Ochii mei par ingreunati de niste pietre si nu mai pot sa ii tin deschisi.
Ultimul lucru pe care il aud inainte sa ma las prada abisului intunecat este strainul acela care rade.***
Si acesta este primul capitol,cam scurt dar capitolele viitoare vor fi mai lungi,sper
Okii ne...citim?..data viitoare paa!
CITEȘTI
Intunericul
RandomCe se intampla atunci cand o adolescenta de 16 ani este rapita in mijlocul noptii de un strain care a ajuns intr-un mod necunoscut in casa ei? Oare se vor urî mereu sau se vor îndrăgostii unul de celalalt?