- 4 -

5.2K 265 52
                                    

Chapter 4 - Detention

(Ostavite po koji komentar dok čitate🙂)
Madison Richmond

Još uvijek pod uticajem onoga što se desilo prije -ponovo pogledam na sat- gotovo čitavih deset minuta i ne uspjem pomno pratiti na času.

Sve o čemu razmišljam je kako me Bryan 'spustio' maloprije i ja nisam znala šta da mu kažem, tj. uzvratim i to je za mene velika stvar jer se to desilo prvi put u mom životu.

Za sve postoji prvi put.

Da, kako da ne.

Pa ozbiljno ti govorim.

A ja ti ozbiljno govorim da me ne zanima.

Uuu. Gaće mi se tresu.

I treba!

"Gospođice Richimond...?"

Prepirku koju sam vodila sama sa sobom prekine profesor hemije, gospodin Mond.

Trgnem se. "Richmond," bojažljivo ga ispravim.

"Da," kaže. "Možete li nam ponoviti ono što sa posljednje rekao?"

"Atom se, kao što znamo, sastoji iz protona i neutrona."

Začujem poznati glas kako mi tiho šapće, ali ga ne uspjem odmah prepoznati od straha i hladnog znoja koji me oblio.

Brzo ponovim: "Atom se, kao što znamo, sastoji iz protona i neutrona."

Gospodin Mond upita: "A to ti je šapnuo," počeše bradu. "-Ko?" Podigne obrvu i pogleda prema razredu. "Jer sam vidio da nisi pratila, a čuo neko komešanje i šapat."

Zažmirim.

Gotova sam.

Da li da slažem i kažem da mu se samo učinilo to šaptanje?

Ne.

To bi bilo glupo.

A i ne volim baš lagati...

Dušo, ti ne znaš lagati.

Uopšte ne pomažeš.

"Gospođice Richimond?"

"Richmond," ponovo ga ispravim, ali nesvjesno.

Stavim ruku na usta.

"Moje isprike," on se izvine. "Da li ćete mi reći ko Vam je šapnuo ili želite ostati na dopunskoj poslije škole za kaznu?"

Progutam veliku knedlu. "Ja- Ja stvarno ne znam. Nova sam i ne prepoznajem čiji je glas," odgovorim iskreno i shvatim da sam ovim upravo priznala da nisam slušala i da mi neko jeste šapnuo.

Bravo Madison!

"Hm, shvatam," kaže. "Da li će onaj koji je šapnuo priznati ili gospođica Richimond treba danas biti kažnjena poslije škole dopunskom nastavom?"

Začuje se uzdah i kratko nakon toga profesor Mond upita: "Nešto Vam ne odgovara, gospodine Holt?"

Okrenem se i pogledam dvije klupe iza sebe.

Zar je on sa mnom na hemiji?!?

Očigledno.

Nisam ga uopšte primjetila.

..do sad.

The Neighbor -by JelenaaStylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant