Raven încremenește atunci când îi aude vocea surori sale .
- Cum adică voi sunteți vampiri? Jade repetă întrebarea șocată.
Raven nici măcar nu are curajul să se întoarcă .
- Raven răspunde-mi! țipă Jade nervoasă .
Raven se întoarce și o privește în ochii ei căprui, neștiind ce să îi spună .
- Da Jade, vampirii există, iar noi suntem dovada vie al acestui fapt, spune Maya calmă .
Oricum avea să afle, dacă va fi cu Dean va trebui sa știe, nu poate să îi ascundă asta la infinit .
Jade nu știe ce să mai zică. Este foarte șocată .
- Tu-tu de când știi? o întreabă pe sora sa .
- Nu de mult, spune Raven neputând să se uite la ea .
- Știi de când te-ai apucat să citești cartea aia ?
- Nu, am aflat mult mai tarziu .
- Și de ce naiba nu mi-ai spus? Se presupunea că suntem surori, iar noi trebuie să ne spunem totul! țipă ea, atrăgând atenția tuturor celor din jur .
- Te rog Jade, nu mă face să mă simt mai vinovată decât sunt, spune ea începând să plângă .
- Jade, haide să mergem într-un loc mai retras să vorbim, nu cred că vrei să spui la toata plaja ce ai aflat, spune Christa, iar după fetele pleacă spre hotel .
Ajunse în camera Mayei, aceasta fiind chiar la parter, iar Jade începe cu întrebările .
- De când sunteți vampiri? Cum v-ați transformat? Cine v-a transformat?Leganda despre măcelul din New Orleans este adevărată? spune ea întrebările pe nerespitare .
- Mai ușor Jade și nu uita să respiri !spune Raven ironica.
- Sunt vampir de peste o sută de ani, spune Christa.
- Iar eu de peste patru sute de ani, spune Maya .
- Și la ce vârsta v-ați transformat ?
- Eu la douăzeci, spune Maya .
- Iar eu la douăzeci și doi, spune Christa .
- Xander ne-a transformat, iar leganda este parțial adevărată, spune Maya .
- Xander? Adică Xander James? întreabă uimită .
- Da, chiar el, spune Christa. Este fiul primului vampir din lume, cel despre care este leganda .
- Și chiar a făcut măcelul ăla? spune referindu-se la tatăl lui Xander .
- Da, din păcate, spune Maya. Dar Xander nu este ca el, este opusul lui, completează ea .
- Daca tu spui, spune ea. Dar și Dean este vampir ?
Spune ea inima palpitându-i foarte repede. A simțit că Dean s-a schimbat foarte mult, dar să fie vampir, la asta chiar nu s-ar fi gândit vreodată .
- Da, dar dacă vrei să știi cum s-a transformat trebuie să îl întrebi pe el, îi spune Maya .
- Bine, dar vă rog, să nu îi spuneți că știu, vreau să îi spun eu .
- Ok, nu vom spune nimic băieților, spune Maya uitându-se la Raven .
- Maya, ne cheamă băieții la ei, spune Christa .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Wampiry09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...