Pak jsem usla.
---------------------------------------------------------Probudila jsem se v Elisiňe posteli.....Pak mi to došlo.
Tinus měl ruku přes můj bok otočila jsem se a uviděla jeho roztomilou tvářičku.Byl tak k sežráňí.Přilepila jsem se víc k němu a zase usnula.
Znovu mě probudil polibek.Otevřela jsem oči a tam byl on.
"Dobré ráno vstávat bude snídaně."
"Ale mně se nechce."
"No a co .....stejně musíš."
Usmála jsem se a zvedla z postele.
Šla jsem ke skříni a tam si vzala třičtvrťáky,triko,nové spodní prádlo , mikinu a ručník se šamponem.Vydala jsem se do sprch tam naštěstí nikdo nebyl protože je to nepříjemný pocit když tu nejsem sama.Vylezla jsem ze sprchy omotals kolem sebe ručník.Usušila se a dala na sebe oblečení.
Šla jsem na snídani s Tinusem .Sedli jsem si ke stolu a jedli .Nikdo z nás nepromluvil dokud nepřišla Elis a Mac.
"Čau lidi jak jste se vyspali?"
Zeptala se Elis.
"Ehh......špatně a dobře."Odpověděla jsem jí.
"Ahmm tak jo......"řekla divným způsobem.Dojedla jsem to a odnesla zbytek.
Seděla jsem s Elis na posteli protože my chtěla něco říct.
"Co si chtěla?"
"No ví-í-š... Já s-em asi..asi ť-těhotná."
"To je super ne?"
"Jo to je ale nevím jestli je to pravda."
"No počkat a ským bys to měla?"
"No skym ......asi s Macem.!"
"No to je ještě lepší a......Kdy se to stalo?Jak mu to řekneš?Nebo to ví?"
"Stalo se to před dvěma dny neboli den po příjezdu.Ne neví to a nevím jak mu to mám říct a dokud to nebudu vědět úplně tak mu to neřeknu."
Koukala jsem na ní s otevřenou pusou.
Elis
"Půjdu za holkama a zeptal se jestli nemají víš co."
"Jo jo na na tebe počkam."
---------------------------------------------------------"Amy já ....já budu mít m-miminko."
Byla jsem radostí bez sebe.
"Nemůžu tomu uvěřit ale tet to musím říct Macovi.""Jo já tu počkam."
Vyšla jsem z chatky měla jsem v ruce test.Šla jsem k nim na chatou.
Zaťukala jsem a čekala než mi otevřou.
"Ahoj pod dál."Otevřel my Will ten bydlí u nich na chatce."Ahoj kluci mohli by jste mne a Maca nechat osamoťe?"
"Jasně Willi pot."
Sedla jsem si k Macovi a ukázala mu test .
"Co.....to...to je?"
"No to je těhotenský test to znamená...."
"Počkat počkat.....já budu táta?"
Skočil mi do řeči Mac"Jo budeš ."usmála jsem se na ňej
"To je úžasný ."Začal se smát a zatočil se mnou do vzduchu a pak mne políbil.
😀ČAWKY😀
TAK JAK SE VÁM LÍBÍ NOVÁ KAPITOLA?JO VIM JEŠTĚ ŽIJU .TAK A V PONĎELÍ DO ŠKOLY.🙄😥😭TO ASI MOC NEBUDU PSÁT BUDU SE SNAŽIT NAPSAT JICH CO NEJVÍC.SLIBU🤞.TADLE KAPITOLA NIC MOC.TAK A CHCI JI VĚNOVAT slaninka1 VAŠERainbowUnicorn166😘
ČTEŠ
DANCE WITH YOU [Marcus & Martinus]√
Fanfiction,,Ahoj jmenuji se Amy je mi 17 let. Mamka mě poslala na taneční tábor. Myslela jsem si že na táboře to bude děs a hrůza.. Ale spletla jsem se..." _____________________________ !OMLOUVÁM SE ZA GRAMATIKU POMALU JÍ OPRAVUJI! 10.6.(2018) - 1k přečtení 6...