Jongin

3.8K 318 84
                                    


BaekHyun

En uzun iş süremi kutlamalıyız! İki haftaya yakındır bir işe sahibim. Sakarlığım hâlâ tüm asaleti ile burada benimle duruyor olsa da ChanYeol sabırlı bir insandı.

"Yeri, Bay Park'a saat 14.00'de olan toplantısını hatırlattın mı?

"Hayır Baekkie."

"Ben diyorum o hâlde."

Bu kızın telefonu günlerdir elinde ve kıkır kıkırdı. Öğrenecektim ne olduğunu ama! Odadan çıkıp karşı odadaki ChanYeol'ün odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Tam girmiş sayılmam. Bedenim hâlâ dışarıda kafam kapıdan içeri duruyordu.

"Kafanla beraber bedenini de mi soksan içeri Byun?"

"Oh şey tamam."

İçeri girip masanın önünde durdum.

"Bay Park bugün saat 14.00'de toplantınız var, hatırlatmak istedim."

"Teşekkür ederim."

"Kimler ile olduğunu ben neden bilmiyorum?"

"Çünkü duyarsan gelmek istersin ve gelirsen adamlar koşarak kaçacaklardır."

"Niye?"

"Kim Şirketler ile toplantım, Byun."

"Ciddi misiniz!? Ya Bay Park ben o şirkette cidden mutfak bölümünde yangın-"

"Sus BaekHyun sus."

"Geleyim lütfen, hem özür di-"

"Hayatta olmaz."

"Lütfen!"

❉❉❉❉❉

"Adamlara karşı düzgün dur Byun. Yeri gelmeliyken seni yanıma aldığıma inanamıyorum..."

"Hadi hadi gidelim."

Kim şirketlerden içeri girmem ve görülmem ile herkes topuklamaya başlamıştı.

Hadi ama!

"Herkesin korkulu rüyasısın Byun."

Güldü ve toplantı odasına girdi. Ardından ise ben girdim. Herkes el sıkışıp gözler bana dönmüşken aniden beklemedikleri kişi ile hepsi şok olmuştu.

"Ciddi olamazsın ChanYeol!"

Benden en uzak köşeye oturmuştular hepsi. Dudak büzüp ben de oturdum.

"Byun BaekHyun sizin şirkete bir şey yapmadı mı?"

"Henüz yapmadı."

"Ne zamandır siz ile?"

"İki haftaya yakındır."

"Bizimle 1 hafta bile dayanamadı."

Yüzümü eğdim utançla.

"Neyse ChanYeol geç şu belayı, biz işimize dönelim."

"Dinliyorum Minseok."

Onlar konuşurken önemli kısımları not almıştım. Kim şirketi üç kişi yönetiyordu.

Kim Minseok

Kim Jong-Dae

Kim Jun-myeon

Ancak odada bir kişi daha vardı ve tanımıyordum.

"Anladım Junmyeon. Peki şu yanınızda ki, o kim?"

"Ah sormakta haklısın. Kim Jongin, şirketin bir diğer sahibi olarak yanımızda bulunuyor."

"Sonunda olaya el atabilirim."

Gülümsedi.

"Tekrardan merhabalar Park ChanYeol ve tabii ki Byun BaekHyun."

Sonunda odada varlığımın bulunduğunu fark eden birisi vardı!

Gülümsedim.

"Onu niye ekliyorsun ki Jongin? Önemli biri de bizim mi haberimiz yok?"

Gülümsemem solmuştu. Tamam biliyorum, şirketi yakıyordum. Ancak önemli birisi olmadığımı söylemek de neyin nesi? ChanYeol'ün de onun dediklerine güldüğünü görmüştüm. Ancak benimle göz göze gelince anında gülmeyi kesmişti.

"İzninizle efendim."

Odadan çıkıp lavaboya doğru ilerledim. Moralim bozulmuştu ister istemez işte. Ağlayacak falan değildim. Sadece o ortamda biraz bulunmamak gibi bir tercih yapmıştım. Aynadan kendime boş boş bakıyorken kapı aralandı ve içeri Jongin girdi.

"Bir sorun mu var?"

"Özür dilerim."

"Neden özür diliyorsunuz? Bana özür dilenecek hiçbir şey yapmadınız ki."

"Kendim için değil, onlar adına BaekHyun."

Bu çocuk fazla sevdirmişti şimdiden kendini bana.

"Sorun değil, anlıyorum onları. Şirketlerine zarar veren birine öfkeli olmaları normaldir."

"İsteyerek yapmıyorsun. Namını duydum BaekHyun. İnan bana..."

Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Şu aralar onlardan önemlisin."

Kahkaha attım ve yaptığım şeyi fark edip hemen ağzımı kapattım. Jongin ise bu duruma gülümsedi.

"Benimleyken resmiyete gerek yok BaekHyun, istemiyorum. İyi anlaşırız umarım."

❉❉❉❉❉

Birkaç dakika sonra odaya geri dönmüştük. Kimse benimle el sıkışmazken Jongin elimi tutup sıkmıştı. Mutlu olmuştum. ChanYeol ise bize bakıyordu. Ona da kırılmıştım açıkçası. Resmen gülmüştü. Oh ne güzel ya!

❉❉❉❉❉

"Bakıyorum Jongin denen adamla yakınlaştınız."

"Özel hayatım ne zamandır sizi ilgilendirir oldu Bay Park? Önemli biri mi oldum şimdi?"

Arabadan inip, kendi odama geçmiştim.

❉❉❉❉❉

İş çıkışı Yeri ile gülüşerek yürüyorduk. O sırada önümüzde duran araba ile ikimizde şaşırdık.

"Sizi kaçırabilir miyim?"

Gülümsedim.

Jongin'di bu. Yeri çoktan öğrenmişti sayemde her şeyi ve "Jongin gibi birini kaçırma." demişti. Ben ise cevap olarak yüzüne dosya fırlatmıştım.

"Bana uyar."

Arabaya bindik.

"Nereye gidiyoruz?"

"Nereyi isterseniz."

"Teşekkürler Jongin."

"Ne için?"

"Biri ilk defa beni duyduğu şekilde yargılamadı. Teşekkür ederim."

❉❉❉❉❉

BOSS AND CLUMSY ASSISTANT  ❥ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin