Quinn Hikaye

6 4 0
                                    

Quinn'le Valor, iki üyeden oluşan seçkin bir kolcu ekibidir. Demacia için hızla yapılması gereken bilgi toplama görevlerinden ölümcül saldırılara kadar en tehlikeli görevleri üstlenirler. Aralarındaki kopmaz bağ, savaş alanında ölümcül hale gelir. Düşmanları; harap olup, her taraflarına oklar saplanana kadar bir değil iki Demacia efsanesine karşı savaştıklarını anlayamazlar.

Quinn küçük bir kızken bile maceralara atılmaya bayılırdı. İkiz erkek kardeşi de onun gibiydi. İkisi de büyüyünce şövalye olma hayalleri kurarlardı ama Demacia sınırlarındaki kırsal bölgede sakin, mütevazı bir hayat sürerlerdi. Birlikte; kralları adına uzak ülkelerde savaşlar kazandıklarını, düşmanlarını Demacia adaleti namına ortadan kaldırdıklarını hayal ederlerdi. İçlerindeki savaşçı ruh, hayal kurmakla tatmin olmamaya başlayınca gerçek tehlikeyle yüz yüze gelmek için vahşi doğada kendilerini zorlayacak maceralar aramaya koyuldular. Bu arayış, Quinn'in kardeşinin korkunç bir kaza geçirerek ölmesiyle trajediye dönüştü. Kedere boğulan Quinn, şövalyelik hayallerini bir kenara bıraktı.

Kardeşinin ölüm yıldönümünde, Quinn acı olayın yaşandığı yere gidecek cesareti topladı. Ne tesadüftür ki, kardeşini kaybettiği yerde bu sefer yaralı bir Demacia kartalı buldu. Bu güzel ve nadir kuşların soyunun uzun zaman önce tükendiği sanıldığı için çok şaşırdı. Quinn genç kuşa bakıp, iyileştirdi ve beraber büyüdüler. Aralarında çok sıkı bir bağ kuruldu. Yeni arkadaşında, kardeşinin en büyük erdemi olan yiğitliği gören genç kadın, kartala ''Valor'' (Yiğitlik) adını verdi. İkili birbirlerinden güç alarak Quinn'in yıllar önce geride bıraktığı hayalinin peşine tekrar düştü. 

Demacia ordusu, Quinn'le Valor gibi kahraman görmemişti. Ölümcül yetenekleriyle, kendileriyle aynı rütbedeki sıradan askerlerin arasından hemen sıyrılıyorlardı. Ama bu durum, pek çok kişinin aklına yatmıyordu. Halktan, sıradan biri olan bir kızcağız, yanında o kadar güçlü bir hayvan bile olsa nasıl yıllar süren ordu eğitimini atlayabilirdi? Quinn'le Valor kendilerini, kritik bir görevde başarılı olarak kanıtladı. Koskoca bir Demacia taburunun elinden kaçabilmiş, Noxus'lu bir suikastçiyi onlar buldu. Adam adalete teslim edildiğinde, uluslarından hak ettikleri hayranlığı ve saygıyı sonunda gördüler. Artık Demacia gücünün ve azminin canlı birer timsali olarak yaşıyor ve savaşıyorlar. Quinn ve Valor omuz kanata vererek sevgili ülkelerini her tehlikeden korumaya hazır duruyor.

QUİNNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin