1.bölüm

185 12 2
                                    

Saat 07.30 da 1.alarmim caldi,durdurdum uyumaya devam ettim,07:40 da ikinci alarmım çaldı yine uyudum,07:45 de yine alarm çaldı ve bilin bakalım ben ne yaptim çok zor değil evet yine uyudum 07:50de yine alarm çaldı ve miley cyrus -Fu ile uyandım (dip not:Sakına alarm sesinizi sevdiğiniz bir şarkı yapmayın zaman geçtikçe o şarkıdan nefret ediyosunuz hani ben yaptım cahildim,siz yapmayın bence ) ayağa kalktım tuvalete gittim yüzümü yıkayıp dişlerini fircaladim ,yatağımı düzelttim ,formalarimi giyindim, sacimi atkuyruğu yapıp ucunu ördüm neden ördün diye sorarsanız bizim okul fazla disiplinli saçlar hergün örülür makyaj, takı ,formanin üzerine kazak ,pantolonun pacalarinin dar olması ,okula telefon getirmek ve siyah ayakkabı bunlar ve daha aklıma gelmeyen birçok şey yasaktı neyse nerde kalmistim he! en son sacimi ordugumden bahsediyordum.Ondan sonra dudak nemlendiricisini sürerim ama aslında buda yasak ama benim ki fazla belli olmuyordu,herneyse parfumumu sıkıp saate baktım 08:10 du hemen kardeşim poyrazı öptüm ve çantamı alıp siyah spor ayakkabılarimi giyip hayattan bıkmıs bir şekilde yolda hızlı hızlı yürürken yolda köpek ve mal mal kişiler görmemek için dua ediyodum neyseki okul yakındı ve okula vardım.

Sınıfa gittiğim de , hilal karsısinda damla,damlanın yaninda masaya oturmuş bir şekilde Begüm vardı ve diğerlerinde kendi halinde takılıyolardı. hilalle biz 6.sınıftan beri arkadasız ve directioner damlaylada çok çok eskiden tanıyoduk ama fazla yakın değildik bu sınıfta onunla yakın arkadaş olduk,oda gercek bir belieber.Begümlede bu sene yani 9.sınıfta tanistik oda nando muslere hayranlarına deniyo, iste bunlar benim en yakın arkadaslarım diğer siniftakileri tanıtırsam arsız bela dinleyenler,kendi halinde olanlar ve kavga çıkartmak icin yer arayanlar,yani hiçbiri bizim tarzımızda değiller derslerinde hic takmiyolar sınıfın yarısından fazlası sınıfta kalabilir bizde onlardan kurtulmak için calisiyoruz ve bizim grup sınıfın ilk dördü bu da iyi bişey tabi bizim grup hakkında birkaç bilgi daha vereyim biz asosyaliz :D damla hariç o twitterda geniş bir kitleye sahip aslında asosyaliz dediğime bakmayın internette vakit geciriyoruz ama nerdeyse kimseyle konusmuyoruz. Yazan kişilerle de ya görüldü yapıyorum yada biraz konuştuktan sonra benim cikmam lazim diyip çıkıyorum.Bizim grup çok renkli eğlenceli ve sınifta ki sahte arkadaşların yanı sıra tek gerçek dostluk bizimkisi eğer hilal ve damla olmasalardı bu sınıfta psikolojim altüst olabilirdi.

Biraz da kendimden bahsediyim

Ben ece 15 yaşındayım,boyumu ölçmedim ama 1,70 falan varımdır belki geçmişimdir bile .Kilomda buna uygun ,yani minyon tipli falan değilim ne yazıkki.

Kıyafetlere özel bir ilgim var hatta bazen kendi tasarımlarımı da çiziyorum.Arkadaşlarımda kıyafet konusunda bana danışırlar bende fikrimi söylerim.

İlerde farklı bir mesleğim olsa bile bir kıyafet mağzası açmak istiyorum.

Birde hayallerimin arasında karavan da var.Büyüğünce karavan alıp arkadaşlarımla dolaşmak istiyorum olursa sevgili de hiç fena olmaz dsadasdasdad

neyse bu kadar bilgi yeter ileriki bölümlerde anlarsınız nasıl biri olduğumu youngs sdadsasdadsa

Ordinary girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin