crossdressing.
Nervózní podupávání, skousnutý ret, zpocené dlaně a pohled neustále těkající ke dveřím. Všichni očekávali příchod pana Stylese, ale poněkud klidněji než jeho snoubenec, který mohl každou chvíli vyletět z kůže nebo vyskočit Niallovi na záda a požadovat po něm svůj mobil, který mu byl z nějakého neznámému důvodu zabaven hned po příchodu. „Klídek, Louisi." Dvě velké dlaně mu přistáli na ramenech a přátelsky je začaly třít. „Víš, že se na princezny vždy musí čekat. Jejich pozdní příchody jsou více než očekávané." Louis poznal hlas svého nekamaráda Grimshawa, kterého musel skousnout, protože ho tu Harry chtěl a měl ho rád. Na to Louis nijak nereagoval. Neměl jak a ani se s ním nechtěl nějak vybavovat. Raději vstal od stolu a namířil si to do šatny, kde si ze Zaynovy bundy ‚vypůjčil' cigaretu a zapalovač, aby si ji na toaletách mohl v klidu vykouřit. Harry to doslova nesnášel, ale teď tu nebyl, aby mu cigaretu vytrhl z ruky a začal křičet, nadávat a vyhrožovat, že ho dnes už nepolíbí.
Když se ze společenské místnosti, kde se měl celý večer odehrávat, ozval bouřlivý potlesk, dovtípil se, že se jeho snoubenec rozhodl konečně zvednout svou krásnou prdelku a dorazit. Otráveně hodil nedopalek do záchodové mísy a přemístil se zpět za ostatními. Harry byl uzavřen v jakémsi kruhu, který nebylo možno opustit, protože všichni na něj byli namáčknutí. Z jejich veselého kruhu se ozývalo jen nadávky a drzé pískání, jako by snad obdivovali jeho vzhled. Louis se nad tím vůbec nepozastavil. V klidu si došel ke stolu a se slovy: „Tak dámička se konečně uráčila dorazit," se napil ze sklenice s červeným vínem. Kruh plný zábavy utichl, tak jako to Louis očekával. Chtěl to tak. Chtěl, aby k němu Harry přišel, obejmul ho kolem pasu a zašeptal nějakou směšnou výmluvu.
„Pán se zlobí?" zavrčel Harry, líbaje Louise na krku, a přitisknul svůj rozkrok na snoubencův kulatý zadeček. „Příprava taky něco trvá, víš?" Louis zaklonil hlavu, aby se podíval Harrymu a možná vyřknul správně drzou poznámku o Harryho neposlušnosti, ale zaujali ho sytě rudé rty a černě namalované řasy. Do vlasů vpletená korunka, aby nevypadávala při předklonu byla ještě podezřelejší, a to Louis už nevydržel. Vytrhl se z Harryho objetí, aby si ho mohl celého prohlédnout.
„Kurvaaa," z Louiho úst vyšlo tiché zanaříkání. Harry měl na sobě černé šaty. A to zkurveně okouzlující černé šaty, zahalující mu pouze jedno rameno půvabnou mašlí. Vrstvená sukně ke kolenům s rozparkem skoro až k pasu odhalovala Harryho úžasně dlouhé nohy navlečené do bílých podvazků s černou krajkou a nízkých černých conversek.
„Do prdele, Harry..." zanadával znovu a za boky si přitáhl Harryho, aby ho mohl políbit na ty zatraceně rudé rty. Niall zapískal a dožádal se tak hlasitých ovací od všech přítomných. Harry se odtáhl a beze slova odkráčel za ostatními, aby si od Nialla převzal mikrofon a pronesl pár slov na zahájení tohoto večera.
„Ty jsi to věděl, že jo?" zeptal se Louis Nialla, pohled nespouštěje z Harryho pozadí, které se kroutilo na tanečním parketě.
„Samozřejmě," přiznal Niall a dlani pokynul ke kameře na stole, „proč myslíš, že mám na starost dokumentaci vašeho loučení se svobodou, hm?"
„Huh?"
„A ty jsi nevnímal, že jo?"
„Promiň, ne." Louis odvrátil pohled od svého poskakujícího snoubence, aby se alespoň chvilku soustředil na Nialla. „Jen se na něj podívej! On je tak zkurveně, zkurveně sexy!"
„To víš, když někdo jako já vybírá šaty, tak to musí dopadnout skvěle," zasmál se Niall, ale Louisovi do smíchu moc nebylo.
„Takže ty teď můžeš za to, že mi stojí!" vyhrkl Lou a vzápětí to olitoval, doufaje, že to slyšel jen jeho blonďatý společník. „Proříznutá pusa je svině, co Louisi?" Další salva Niallerova nakažlivého smíchu, ale u Louise opět žádná reakce. Místo toho jeho pohled směřoval na Harryho, který se nebezpečně přibližoval ke stolu, kde tihle dva seděli.
„Jdeme tancovat, brouku!" zajásal Harry a táhnul Louise za ruce zpět na taneční parket. Lou hodil po Niallovi zoufalý pohled, ale ten se ještě stále smál, takže mu nezbývalo nic jiného než jít tancovat, protože Harry je přeci jen silnější. Louis si pro jistotu Harryho přitáhl co nejblíže, aby sukní kryl jeho rozbouřený klín, který o sobě dával vědět při každém pohybu do rytmu nějaké přeslazené RnB písně.
„Řekl jsem DJovi, aby nám zahrál Little Black Dress," zašeptal Harry Louisovi do ouška, hihňaje se.
„Ale neočekávej, že budu tancovat, točit tě ve vzduchu a poskakovat jako ty před chvilkou," zavrčel starší.
„Mám stejný problém jako ty, brouku, tak na to ser," ušklíbl se Harry.
„Ale ty máš volnou sukni a můj problém obtahují těsné džíny."
„Jak jsem říkal, ser na to. Jim je to jedno. Všichni jsou na mol a páry i náhodný dvojice se těší, až odtud vypadnou na pokoj."
„A nemůžeme přeskočit tu mučivou taneční část a vypařit se taky?" Louis skoro kňučel, tyčící se erekce ho až bolela, jak se třela o látku boxerek. Harry se zapřemýšlel, ale nakonec kývnul a Louis neváhal. Vzal si Harryho do náruče a položil ho až do postele v jejich hotelovém pokoji pro tuto noc. Harry cestou vytratil tenisky a Louis je skopnul neznámo kdy.
„Necháš mě odlíčit nebo se chceš ráno probudit vedle štětky?" zahihňal se Harry, na což Louis nereagoval. Dlaněmi se vkradl pod Harryho záda, aby pracně rozepl drobounký zip, a ještě pracněji stáhl šaty.
„Kurvaaa, Harolde, tohle mi nedělej," zasténal Louis. Šaty ho dostávaly do kolen, ale tohle. Podvazky, korzet a dívčí kalhotky. Bylo toho moc. Tak moc, že chybělo malý dotek, aby vyvrcholil.
„Já věděl, že se ti tohle bude líbit," špitl Harry a dlaněmi vklouzl pod Louisovo černé tričko, aby ho vzápětí mohl svléknout. „Pro tvou informaci, o tomhle Niall nevěděl." Louis se rychle zbavil těsných kalhot a boxerek a neubránil se zavzdychání, když bylo všechno oblečení dole. I Harrymu byly kalhotky malé a dlouho na něm nevydržely, protože byl Louis zatraceně zoufalý. I na přípravu, která byla důležitou součástí jejich předehry, se vykašlal. Prostě uchopil Harryho za boky a nedočkavě se svým penisem zabořil do Harryho chvějícího se pozadí. Dostalo se mu tak bolestného zasténání, které muselo být slyšet až dolů, kde se lidé stále ještě dobře bavili.
„Tak. Zatraceně. Těsná. Děvka. Co. Se. Celý. Večer. Promenáduje. V šatech. A. Nepopsatelně. Mě. Tak. Mučí. Že. I. Ty. Panáky. Co. Jsem. Do. Sebe. Nalil. Byly. Málo." S každým slovem do Harryho hrubě přirazil, nedbaje na tiché prosby, které ani neměly být vyslyšeny, ale Louis je jednoduše zbožňoval. Oba byli po celém večeru vyčerpaní, jak bez doteku trpěli v napnutém spodním prádle, ale ani jednoho to neodradilo od užívání si zaslouženého vysvobození.
„Boo!" zasténal svíjející se Harry, zarývaje nehtíky do Louisových zad. Chybělo malinko.
„Děvko moje," ulevil si znatelně tišeji Louis a s klidnými přírazy naplnil Harryho zadeček svým sémě, což bylo pro Harryho impuls, aby jeho samotného pohltila vlna vyvrcholení. Louisovy svaly v rukách vypověděly službu, a tak se Louis uvelebil na boku Harryho hrudi, který byl stále zahalený v bílém korzetu, propletl nohy s těmi Harryho, a se spokojeným zabrbláním něčeho se vydal do říše snů. Za to Harry, pošpiněný sám sebou, se opatrně natáhl na noční stolek pro kapesníčky, aby uklidil veškerý nepořádek. Přikryl sebe i svého již tvrdě spícího snoubence a jelikož věděl, že jen tak neusne, začalo mu to v hlavičce šrotovat. Jestli tohle bylo loučení se svobodou, jaká pak bude svatební noc?