**Сиси**
Аз се казвам Сиси, на 17. Миналата седмица се преместихме (аз и майка ми) във Флорида. И двете искахме ново начало. Баща ми почина пред около месец... Тук се надявах да намеря приятели. Реших да отида във мола за да си купя нови дрехи. След две седмици започваше училището. Не ми се ходеше, защото все пак аз няма да познавам никой.
* * час по-късно * *
Вече бях в мола. Разглеждах и попаднах на едни сладки дрешки.Исках да видя и някаква чанта за училище. Първоначално не намерих нищо, но после видях една чанта, която ми грабна погледа. Не беше нещо особено, но щеше да ми свърши работа.
В магазина забелязах едно момиче, което гледаше какво разглеждам. Не беше от продавачките. Погледнах и тя ми се усмихна. След около минута реших да излизам от магазина. И естествено си бях купила чантата. Момиче тръгна към мен и аз я изчаках. Беше на моята възраст. С кафява коса, меки топли очи. Беше с кафява къдрава коса вързана в конска опашка. Носеше жълт клин и бяла блуза с надпис ,,Love,,.
* * два часа по-късно * *
Бях се прибрала и слушах музика. Зяпах през прозореца. Озглеждаше все едно ще валк. С момичето бяхме разменили две три думи. Беше симпатяга. Разменихме си и номерата и се уговорихме да излезнем на следващия ден. Оказа се също че е точно на моята възраст и ще сме в един клас. Това беше страхотно поне щях да познавам някой. В същия момент някой ми писа. И това беше последния човек, с който исках да говоря... В същия момент навън заваля градушка, започна да гърми а аз си слушах как капките удрят ламарина и това ме успокояваше. Котката ми беше се беше сгушила в долния край на леглото. Накрая заспах с книга в ръката...
YOU ARE READING
Love
RandomТази книга ще разказва живота на едно момиче...Нашата героиня се казва Сиси, тя е на 17 и живее във Флорида. Животът и беше хубав докато нещо не се промени. По-точно докато тя не се промени...