Nominowała mnie Flakopozeracz.
I. Wstaw zdjęcie [zdjęcia] swojej biblioteczki. Jeśli nie masz własnych książek, mogą to być screeny książek, które czytasz na Wattpadzie.
Ostatnio z bliżej niewyjaśnionych przyczyn nie mogę dodać zdjęć do nominacji.II. Jakie jest Twoje zdanie na temat wplatania w wypowiedzi lub teksty [opowiadania] obcojęzycznych słów?
Jeśli znajdują się tam także ich wyjaśnienia, to nie mam nic przeciwko, a nawet wydaje mi się to świetnym sposobem na naukę języka.III. Wymyś nazwę nowego pierwiastka radioaktywnego i stopu metali.
Pewnie gdybym miała wymyślić nazwę dla prawdziwego pierwiastka i stopu metali, zajęłoby mi to więcej czasu, niż jego wynalezienie. Nie potrafię nadawać nazw, a tym bardziej imion. Na tą chwilę nie wiem jaką nazwę nadałabym swojemu radioaktywnu pierwiastkowi, a stop metali Linz.IV. Wyobraź sobie, że przenosisz się do steampunktowego świata. Omiatasz spojrzeniem ulicę, spoglądasz na maszyny wyglądające zupełnie inaczej niż te, które znasz, wdychasz powietrze wypełnione - no właśnie, czym? Opisz to, co widzisz, słyszysz, czujesz.
Nie mam pojęcia, czym jest steampunktowy świat, a Wujek Google nie bardzo umie mi to wyjaśnić. Gdyby ktoś był tak dobry i chciałby mi to wytłumaczyć, to na pewno wykonam ten punkt, ale oddzielnie.*nie sprawdzone*