39.

3K 118 3
                                    

Leo

Lea a Zoe sa na mňa pozerali a čakali kým im poviem to prekvapenie.

,,Nepozerajte sa tak na mňa. Ja vám nič nepoviem." V tom Zoe chcela odísť, no zastavil som ju.

,,Hádam si sa neurazila." Povedal som pobavene.

,,Ak áno?" Usmiala sa.

,,Tak nebude prekvapenie." Povedal som a otočil sa im chrbtom. Zobral som si tri poháre a nalial do nich pomarančový džús.

,,Tie tri poháre sú všetky pre teba?' Zasmiala sa Zoe.

,,Hihi." Zasmiala sa aj Lea.

,,Chcel som dať aj vám. Ale keď nechcete, tak to vypijem sám."

,,Nikto nepovedal, že nechceme." Drgla do mňa Zoe.
Pritiahol som si ju k sebe a dal som jej bozk.

,,Žiarlivec jeden." Usmiala sa.

,,Dobre. Teraz si vezmite tie poháre a choďte pekne hore do izby aby som dokončil to, čo som kvôli vám ani nezačal."

,,Doble." Povedala Lea. Usmial som sa na nich a čakal, kým odídu. Keď som počul zavretie dverí, začal som pripravovať veci na čokoládovú tortu.
Lea má zajtra narodeniny a Zoe má meniny. Chcem im urobiť oslavu. Musím ešte zavolať Scottovi, aby mi pomohol s výzdobou lebo sám to asi nezvládnem. Zobral som si mobil a zavolal Scottovi. Po chvíli mi to konečne zdvihol.

,,Čo potrebuješ Rómeo?" Spýtal sa ma pobavene.

,,Vieš Júlia. Tvoj Rómeo potrebuje pomoc s oslavou pre jeho sestru a ženu, s ktorou ťa podvádza."

,,Neverím. Moja sestra a ty?" Zasmial sa.

,,No vieš čo? Nie. Môj sused a ty."

,,Dobre, kľud Rómeo. Pomôžem ti. Čo potrebuješ aby som urobil?"

,,Kúp veľa balónov. Zajtra sem príď asi tak o ôsmej ráno a pomôžeš mi to tu nachystať."

,,Prečo Rómeo?"

,,Načo sú ti balóny?"

,,Na čo sú asi balóny? No jesť ich asi nebudeme."

,,Dobre. Čau Júlia." Scott mi fakt niekedy pripadá tak, že nie je úplne v poriadku. Začal som pripravovať cesto na korpus.

Zoe

Šla som s Leou do Leovej izby. Zajtra má Lea narodeniny. Musím zájsť do hračkárstva. V Leovej izbe sme sa hrali s bábikami a zabávali sa. Leo bol v kuchyni a ani sa na nás neprišiel pozrieť. Čo ten asi vymýšla??

,,Zoe? Blaček sa s tebou nestletol?" Spýtala sa ma Lea.

,,Princezná? Pozri. S tvojim bračekom sme boli pohádaní, ale už sme v pohode. Nepovedal mi o tej Kate čo tu bola s vami."

,,Zoe. Môj blaček ju nemal rád. Ani ja. To len moja mamička."

,,Ja viem princezná. Viem." Pohladkala som ju po vláskoch.
Po tomto som zosmutnela. Šla som z izby von na vzduch. Leo si ma všimol a šiel hore za Leou do izby.
Po tom čo som dnes povedala Leovi a po tom čo sa teraz spýtala malá Lea, sa vo mne znova niečo pohlo a rozplakala som sa. Ako vravím, nie je to čerstvé od kedy nemám rodičov, ale stále to trvá. Stále tam je smútok.

Leo

Tortu som mal už skoro hotovú. Treba ju už len ozdobiť. Ozdobovanie nechám na zajtra. Videl som Zoe, ako išla von. Šiel som za Leou.

●Bad Couple●Dokončené●Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora