*1*

18 2 0
                                    

Volám sa Lucy Hale a mám 17 rokov. Študujem na bylingválnom gymnáziu,
je to moja vysnívaná škola.
Taktiež sa tam učím francúzsštinu. To je môj vysnívaný jazyk. Na túto školu som išla z ôsmej triedy a na skúškach som prešla. Bola som neuveriteľne šťastná.

Mám aj bohatých rodičov, ktorý mi kúpia čokoľvek na svete.

Najdrahšie školy, najlepší internát, najlepšie auto,-autá..., najkvalitnejšie veci a všetko, čo je spojené s peniazmi.

Som ešte len v štvrtom ročníku, a už mám "vyštudované" 4 školy.

Rodičia mi "kúpili" každú školu. To znamená, že som všade "pozitívne prešla".

Občas sú na rostrhanie.
Úplne ľahostajne mi
povedali:,, Zlato, máš to zaplatené. Nemusíš chodiť do tej školy, na čo? Choď von a bav sa s kamarátmi." Ja som sa rozhodla, že do tej školy chodiť budem. A chcem byť vzdelaná mozgom, nie papiermi a peniazmi! 

Taktiež mám aj priateľa. Volá sa Erikotaurus!
Záhadné meno...Ja viem ☺.

No dobre, dobre.
Volá sa Erik.
Len ho tak rada volám.
Chodíme spolu 2 roky, 4 mesiace a 67 dní.
Spoznali sme sa, keď pracoval ako kuriér. Často mi nosil kozmerické balíčky a podobne. Stretávali sme sa každý deň, lebo som na svojich veciach závislá. O pár dní sme sa začali spolu  rozprávať a vymenili sme si čísla. Na druhý deň som s ním išla na rande. Bol taký romantický. Volali sme si každý večer a stále sme sa stretávali.

Potom som ho predstavila rodičom a oni to museli pochopiť.
Som jedináčik a tak ma majú móóóc radi. Myslím, že je pre mňa ten pravý. Veľmi sa ľúbime.  Je to moja láska.
Láska môjho života.
A budeme spolu
navždy. Teda myslím. Ale ja sa nechystám ho nahradiť. Máme spoločný dom a všetko. Lúbime sa.


________________________

Takže ste na konci! To som rada. Ako sa vám páčila táto kratšia kapitola? Váš názor mi môžete písať dole do komentáru 💬.
Každopádne budem rada za každý komentár👆 alebo aj ⭐(vote) -ak sa vám kapitola páčila. 
A ešte sa ospravedlňujem za pravopisné chyby.

Majte sa pekne :)💋

P.S.: na obrázku je Lucy :) .

Never MoreDonde viven las historias. Descúbrelo ahora