Álca

161 21 3
                                    

Az ebéd után még beszélgettünk majd hazamentünk.
Igen haza,ugyanis időközben anyum beszélt Jooheonnal hogy lakjak itt.
Gondolom a beteg apám állapota súlyosbodott ezért nem szeretné,hogy otthon legyek. Otthon mindenki gratulált újdonsült pasimnak majd felhozták,hogy ezt este meg kell ünnepelni. Természetesen csak vedelni akartak ez pedig kifogás volt,de mindegy is.

- Nineuuuullllll.....-jött hozzám kiskutya szemekkel Minhyuk. - Elfogyott a sör...- nyafogott.

- Oké,oké. - mosolyogtam - Már hozok is. - borzoltam össze a haját.

- Rendben,de mivel sötét van,ne menj sikátorokba! - mondta aggódva.

- Nem megyek nyugi. - öleltem meg majd elindultam.

Út közben úgy éreztem,hogy figyelnek de nem foglalkoztam vele,mert tudni kell hogy félek a sötétben. Szóval a félelmemre fogtam az egész dolgot.

Miután vettem minimum 15 doboz sört hazafelé sétáltam a nehéz csomagokkal,mikor hirtelen egy fiú mellém jött majd elvette őket de nem ment el.

- Szia. JinYoung vagyok. - mutatkozott be kedvesen - Sajnálom ha megijesztettelek,csak láttam,hogy nehezen boldogulsz,szóval gondoltam segítek. - mosolygott.

- Szia...NiNeul vagyok. - mosolyogtam rá. Nem tűnt rossz embernek így hát hagytam hogy segítsen.

Pár perce gyalogoltunk amikor felhívott Jooheon.

- Szióka macim. Merre vagy? - kérdezte aggódva.

- Hali méhim. - kuncogtam kicsit. - Nemsokára ott vagyok és ne aggódj,egy JinYoung nevű fiú segít. - mondtam mosolyjal a számon.

- NINEUL! JinYoung az---- - mondta volna de JinYoung kivette a kezemből a telefont és kinyomta majd csendre intett.

- Shh...erre van egy rövidebb út.- mondta majd kezemnél fogva húzott maga után.

De a sikátor közepén nem más állt,mint BamBam.

- Hali JR! - intett a mellettem álló fiúnak aki mostmár olyan szorosan fogta karjaim hogy nem tudtam menekülni.

- Annyeong Bam! Meghoztam! - lökött oda hozzá.

Leültetett egy székre majd megkötözött a számba pedig egy rongydarabot nyomott.

- Na akkor most hívjuk a barátod,hogy meglássuk melyikünk érdemel ki téged. -
Elvette a telefonom és Jooheont kezdte hívni.

- Rég beszéltünk rohadék! - vigyorgott betegesen.

- Hol vagy?! - hallottam Honey ideges hangját a telefonban.

- Ne gyere ide! Ide ne gyere! - üvöltöttem könnyes szemekkel miután sikerült kiköpnöm a rongyot.

- Gyere a bolttól a 4. sikátorba. - mondta olyan tipikus gyilkos hidegvérrel. - Beszédes lett a kismadár. - nyomta hozzám a telefont.

- Halló? Nineul?? - hallottam a hangjában hogy mindjárt sír.

- Honey...ne gyere..Ide ne merj jönni! - kezdtek el ömleni a könnyeim. - Úgy sem fog bántani...- dadogtam.

- Nem? - nézett rám BamBam majd egy kést tartott a nyakamhoz és nem olyan mélyen de belémvágott.

- F-fáj...-dadogtam majd elkapott a sírógörcs. Ebben a pilanatban Jooheon kinyomta a telefont.

> Jooheon's POV <

A fiúk inni akartak de nem volt sör ezért Minhyuk aztmondta majd szerez. Ettem majd elkezdtem Nineult keresni mert sehol nem találtam.
Kiderült hogy Minhyuk őt küldte el a boltba. Mert hát teljesen "logikus" hogy egy lányt küld el éjszaka... Aggódtam szóval felhívtam.

Az a szemét JinYoung valahogy a közelébe férkőzött.

- NINEUL! JinYoung az ---- - már késő volt. Kinyomták a telefont.

Felvettem egy pulcsit majd kirohantam a házból egyenesen a bolt irányába. Nagyjából 2 perc múlva hívott Nineul de amint sejtettem nem ő szólt bele.

- Hol vagy?! - kérdeztem BamBamet.

A háttérben hallottam ahogy barátnőm kiabálja,hogy ne menjek oda...most az egyszer nem tehetek eleget a kérésének.

- Gyere a bolttól a 4.sikátorba. - mondta a srác majd még gyorsabban rohantam hiszen 10 percnyire voltak tőlem.

Átadta a síró Nineulnak a telefont akit abban a pillanatban megsebzett,leraktam a telefont majd hívtam a zsarukat.

- Ebből elég! - sírtam már futás közben,amikor pont hogy odaértem a sikátorba.

Macim egy székhez volt kötözve,nyaka,kezei és lábai véresek... Nekimentem a röhögő BamBamnak.

- Olyan naiv vagy!- vigyorgott mikor a falhoz nyomtam és folytogattam.
Elővett egy kést de szerencsére csak az oldalamat súrolta,meg.

Ebben a pillanatban megérkeztek a rendőrök. Elvitték BamBamet és kiszabadították Nineult aki hozzámfutott és szorosam megölelt.

- Te vérzel! - nézett rám aggódva.

- Csak le kellett foglalnom ameddig megérkeznek a zsaruk. - mosolyogtam rá és hazamentünk.

- Hát ti?! - nézett ránk az ajtót nyitó Kihyun.

- Majd mesélünk..most légyszi kezeld le a sebeit.- mutattam a lányra. -Engem majd I.M elintéz. - sétáltam be a szobámba.

Éjszaka közepe felé éreztem ahogy besüpped mellettem a takaró és éreztem barátnőm kellemes illatát is.
Magamhoz húzva átkaroltam majd visszaaludtam.

Hosszú nap volt a mai mindkettőnknek.

~~~ Annyeong! :3 Itt is a legújabb rész és hát...nem szokásom ide írkálni de ezt muszáj 😂 Apumat megkérdeztem hogy szerinte hol szúrják meg Jooheon-t mire csak annyit válaszolt hogy a seggét vágják meg keresztben 😂😂😂és még le is rajzolta amin én besírtam 😂😂csatolom nektek is😂😂

Ezt nem tudom hova rakni de mindegy is😂R.I.P Jooheon😂 ❤~~~

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now