Z pohledu Luny
Ráno jsem se probudila celkem brzy. Konečně jsem se pořádně vyspala. Asi kvůli tomu že se mi nezdálo o Matteovi ani o té zahradě. Jsem ráda že jsem se toho zbavila alespoň na jednu noc. Běžela jsem na snídani. Uniformu si obléknu až pak, mám hodně času.
L: Dobré ráno mami!
M: Mě snad šálí zrak! Dobré ráno, tak brzy?
L: Jo, po dlouhé době jsem se dobře vyspala?
M: Máš stále ty sny?
L: Ano, ale už jsem si nějak zvykla.
M: Aspoň že tak. Tady je snídaně.
L: Děkuju.
Když jsem dojedla snídani, šla jsem se nahoru převléct do uniformy. Když jsem byla hotová, rozloučila jsem se s mamkou a šla k autu. I Ámbar byla celkem překvapená z toho že jsem tam byla včas. Když jsme dojeli ke škole, Nina už tam byla a tak jsem běžela za ní.
L: Nino! Ahoj.
N: Ahoj Luno! Dneska nějak podezřele včas.
L: Jo, já vím. Zrovna dneska se mi nezdál žádný z těch snů.
N: Tak to potom chápu.
L: Půjdeme po škole do Rolleru?
N: Jako vždycky.
Po škole jsme se tam sešli.
N: Luno, mluvila jsem se Simónem. Včera.
L: A o čem?
N: Trápí se.
L: Kvůli čemu? Je to kvůli mě? Udělala jsem mu něco? Nechci aby se trápil.
N: Nemá ti to za zlý. Ale ano. Kvůli tobě. Je pro něj nejdůležitější aby jsi byla šťastná Luno... pořád k tobě něco cítí. Ale ví, že ty jeho city neopětuješ. Nebo ano?
L: Nevím, mám v tom zmatek.
N: Já vím, ale měla by ses už rozhodnout, mohla by jsi někomu ublížit. Ať už Simónovi nebo Matteovi. A vím že to ty nechceš.
L: Máš pravdu, nechci. Musím se rozhodnout. Než někomu přece jenom ublížím.
N: Fajn. Půjdu si odložiot tašku do skříňky. Hned jsem zpátky.
L: Dobře.
Mezitím co byla Nina pryč, viděla jsem jak přichází Matteo s Gastónem.
Gastón šel ke skříňkám ale Matteo měl namířeno za mnou.M: Ahoj, dívko s objednávkou.
L: Ahoj hošánku.
M: Mám na tebe takovou menší otázku.
L: Dobře, tak co potřebuješ?
M: Víš, za týden bude další Open...
L: A?
M: Chci se tě zeptat, jestli by jsi na něm nezazpívala se mnou?
L: Hmmm, promyslím si to.
M: Dobře, zítra ve škole očekávám odpověď. Platí?
L: Platí.
M: Fajn, tak se zatím měj.
ČTEŠ
Soy Luna
FanfictionVítám vás u mého vlastního příběhu o Soy Luně. Co myslíte? Dají se nakonec Luna a Matteo dohromady? A co Nina a Gastón? Ukáže Nina svou druhou identitu? A ještě je tu Ámbar. Dokáže ji láska změnit?