Capitolul I.

18 0 0
                                    


INTRODUCERE


Unde m-am nascut eu lumea era diferita... oamenii puternici ii protejau pe cei slabi... Oare de cine sa ii protejeze? Exista atata rautate si ura intre oameni?Ei bine DA... Diferentele de putere erau de neconceput in iluzia populatiei...Oamenii ce aveau puterea erau impartiti pe clase. Fiecare persoana posesoare a puterii avea atat puncte forte cat si slabiciuni proprii.

Acum sunt la liceu... Anul acesta s-a deschis o unitate de invatamant la nivel avansat pt gradele claselor de la A+ in sus, avand clase de practicare a magiei si a luptei corp la corp, utilizand arme specifice talentului innascut sau acumulat pe parcursul vietii, tehnici importante de aparare si vindecare..

Ei bine trecem peste lucrurile plictisitoare etc etc, Eu sunt June si viata mea a inceput sa se schimbe o data cu nota examenului de grad ( SS ) obtinut la Scoala Gimnaziala De Practicare Si Modelare a Talentelor(PMT), oras Proda.Primul an de liceu a fost o relaxare totala... Notele mele pe clasa assasin/fighter au fost maxime(nu ca ma laud #elevconstincios)... Gradul ridicat al clasei m-a trimis cu tot cu bursa la noua unitate de invataman avansat (UNA) pt rakurile A+,s,SS,SSS(nu cred ca mai exista asa ceva)...

Sunt o fata timida care se integreaza greu intr-un grup social... mai ales cand fac o schimbare destul de mare de decor. Viata mea la UNA a inceput astazi,15 septembrie 2070. Sa vedem, clasa a10a assasin/fighter sala 310... Imi aleg un echipament dintre cele asezate pe o masuta la intrarea in liceu...Nu imi fac simtita bine prezenta in clasa si sunt asaltata de o femeie care ma intampina prietenos... "Buna ziua fetito,domna diriginta Niko sunt, cum te numesti?"... Ma prezint si ma asez intr-o banca libera. Langa mine se aseaza intre timp un baiat inalt cu un par roscat usor carliontat, salutandu-ma prietenos.

-Da, buna, intorc salutul schitand un zambet tamp.

-Si care este numele tau? *zambet tamp*

-June...

-Frumos nume, eu sunt Letsuy.

-Liniste in clasa va rog... Sa lasam discutiile pentru sfarsitul orelor... Numele meu este Niko Weltsu si voi fi diriginta voastra pana la absolvire...sa incepem incet, incet prezentarile... as dori, cand va auziti numele sa va ridicati in picioare si sa prezentati gradele voastre si calificativele obtinute in cadrul scolilor precedente.

....................

-Agaku June?

-Da... stil de lupta: 2 pumnale, viteza calificativ MAXIM pe mana, grad SS *surad*

....................

-Arthur Tomy?

-Aici...stil de lupta: o simpla coasa,tehnica umbrelor calificativ B+, pe mana grad SS *o voce rece se aude din spatele meu*

....................

-Pain Letsuy

-stil de lupta: 2 sabii,Tehnica a focului calificativ A, grad SS *voce prietenoasa dar timida*

....................

*Orele de antrenament vor incepe maine de la ora 8 si restul orarului il avem afisat pe panoul clasei*

Dupa ore am decis sa iesim la un fel de intrunire a noilor colegi... Nu am fost prea multi dar a fost ok, au venit si elevi din clasele de vindecare si manuire a armelor de distanta... Desi sunt o persoana timida, oamenii intrau usor in discutie cu mine... Vorbeam cu o fata Dianna, foarte prietenoasa la care Letsuy se uita insistent... sigur o place *surad*... Avea o privire lunga, intr-un fel adancita doar catre ea... Intr-adevra era o persoana vesela si prietenoasa, are un stil de lupta gratios,si totusi strain mie... Era sensibila si frumoasa, atragea atentia tutror... inafara de a acelui baiat rece si sinistru din spatele meu... Nu a impartasit nimic tot timpul conversatiei, in timp ce toti ceilalti erau veseli si deschisi. Intrunirea s-a terminat destul de repede... Colega mea de camera din internatul liceului era clasa a12a si era mai mereu plecata... Seara, stand in pat, ma gandeam acel baiat ce stapaneste tehnica umbrelor la calificativul B+, aceasta tehnica nu e intru-totul inexistenta? Oare chiar mai exista oameni cu aceasta tehnica? E infricosator........


Va multumesc pt atentia acordata sper ca v-a placut si pentru inceput stiu ca primul capitol a fost putin plictisitor dar avem o groaza de idei de impartasit... cu drag asteptam si propuneri de la voi. Urmeaza capitolul 2 :3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

EchilibrulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum