Kuala Lumpur International Airport (KLIA)...
Aileen pov
' Ya Allah! Rindu nyer aku kat Malaysia! Dah 2 thn lebih rasanya aku tak balik... Rindu nyer!!! 😭😭 ' jerit Aileen dlm hati sambil keluar dari balai ketibaan antarabangsa.
Sambil berjalan membawa luggage...
' Mana pulak kawan aku sorang ni ? Kata on the way... Tp tak nampak pon batang hidung dia dari tadi ... Hish! Mana pulak dia ni?! Tak kan sesat? ' monolog Aileen dlm hati.
Aileen menelefon kawan nyer dengan segera.. Selepas panggilan nyer diangkat; '' Assalamualaikum...Weh! Kau kat mane?! Tak nampak pon kau tunggu kat sini dari tadi?? '' , kata Aileen.
'' Waalaikumussalam...Sorry beb! Aku sekarang ni tersekat kat jalan raya lah... Jammed dowh!!! Panjang pulak tu.. Lambat lagi lah aku nak smpai sana weh ... Huhu T^T ... Kau tunggu jelah.. Maybe dlm setengah jam aku sampai... Bleh tak beb? '' , jawab kawan nyer itu.
'' Oh ye ke? K lah ... Tapi jangan lambat sangat tau.. Kesian kawan kau ni sorang2 kat sini... Hiks hiks '' , kata Aileen balik.
'' Yelah2... Ish dia ni! Bukan dia sorang kat situ! Ramai orang kan? Tak kan dkat negara sendiri pon takut? Dah2... Aku nak letak call ni.. Tunggu tau! '' , jawab kawan nyer balik.
'' Hmm... Yelah. Aku tunggu kau kat cafe Starbucks tau! '' , kata Aileen.
'' OK boss👌 aku ciou dulu... Assalamualaikum! '' , jawab nyer.
'' Haha... Waalaikumussalam '' , balas Aileen.
Selepas menyimpan iPhone 7 nyer itu di dlm beg, Aileen segera bergerak ke cafe Starbucks tersebut...
********************
Sila vote & comment yee! ^_^