Η Ηρώ άνοιξε τα μάτια της αλλά δεν βρισκόταν στο δωμάτιό της στον πύργο του πατέρα της. Ήταν μέρα και όλα γύρω της ήταν λουσμένα από φως. Ήταν ξαπλωμένη σε ένα καναπέ, σε ένα πολυτελέστατο σαλόνι. Κοίταξε γύρω της αλλά δεν υπήρχε κανείς. Σηκώθηκε. Ήταν σε ένα μέρος που δεν είχε ξαναδεί. Πώς βρέθηκε εκεί;
Η πόρτα του δωματίου άνοιξε απότομα και ένας άντρας γύρω στα εξήντα με γκρίζα μαλλιά και την γνώριμη κίτρινη λωρίδα στα γαλάζια μάτια του, μπήκε συνοδευόμενος από τον Νίκολας. Ο άντρας φορούσε ένα κουστούμι και ήταν πολύ περιποιημένος: "Είσαι σίγουρος οτι δεν θα μπορέσουν να καταλήξουν σε μένα; Η θέση μου είναι λεπτή. Αν μαθευτεί κάτι τέτοιο οι αντίπαλοί μου θα βρουν ευκαιρία να μου επιτεθούν. "
"Μην ανησυχείς δεν υπάρχει καμία άκρη που να οδηγεί σε σένα. Το πολύ πολύ να οδηγηθούν σε εμένα."
"Εσένα μπορώ να σε καλύψω."
Κάθισαν στον καναπέ που πριν ξάπλωνε η ίδια. 'Είμαι πάλι σε όνειρο' Σκέφτηκε αφού κανείς τους δεν την έβλεπε.
Ο Νίκολας στράφηκε στον άντρα: "Σου έχω ένα δωράκι."
Χτύπησε τα χέρια του και η πόρτα άνοιξε. Κάποιος έσπρωξε μέσα μια μελαχρινή όμορφη κοπέλα γύρω στα εικοσιπέντε. Εκείνη κοίταζε γύρω της με περιέργεια. Δε φαινόταν να ξέρει που ήταν και για ποιον λόγο βρέθηκε εκεί.
"Πλησίασε!" Διέταξε ο Νίκολας και η κοπέλα πήγε προς το μέρος τους. Η Ηρώ άρχισε να αισθάνεται οτι κάτι κακό θα συνέβαινε. Το έβλεπε στο σατανικό βλέμμα του Νίκολας και το λάγνο ύφος του άλλου άντρα.
"Πάντα με σκέφτεσαι, γι αυτό σε εκτιμάω τόσο. Περιορισμένος εδώ μέσα και υπό το βλέμμα των πάντων δεν μπορώ να ευχαριστηθώ τίποτα."
Η κοπέλα είχε φτάσει μπροστά τους και έδειχνε να φοβάται.
"Άσε με μόνο μαζί της." Είπε ο μεγάλος άντρας, ενώ το ύφος του φαινόταν όλο και πιο διεστραμμένο.
Ο Νίκολας σηκώθηκε για να φύγει ενώ η κοπέλα έψαχνε γύρω της να βρει κάποιο τρόπο να ξεφύγει.
Μόλις η πόρτα έκλεισε πίσω από τον Νίκολας, ο άντρας έπιασε το χέρι της κοπέλας που άρχισε να παρακαλάει να την αφήσει να φύγει.
"Γιατί θες να φύγεις, με φοβάσαι;" Η φωνή του ακούστηκε αλλοιωμένη.
Την τράβηξε στην αγκαλιά του και άρχισε να τη χαιδεύει, ενώ η κοπέλα πάλευε να του ξεφύγει. Η Ηρώ δεν άντεξε: "Κάθαρμα, βρωμιάρη άφησέ την!" Παρότι ήξερε οτι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα όρμησε μπροστά για να του επιτεθεί αλλά τα χέρια της πέρασαν μέσα του σαν αέρας. Δεν ήθελε να είναι εκεί, δεν μπορούσε να βλέπει την κοπέλα και την αγωνία της, αφού δεν μπορούσε να την βοηθήσει.
ESTÁS LEYENDO
ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
VampirosΜια γυναίκα φτάνει σε ένα δημόσιο νοσοκομείο σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Γεννάει ένα κοριτσάκι. Το μωρό είναι νεκρό. Ένας άντρας από την φυλή των βρυκολάκων, μπαίνει στο δωμάτιο και επαναφέρει στη ζωή το παιδί, δαγκώνοντάς το και δίνοντάς του σταγόν...