İlk Görüşte aşk

211 7 1
                                    

Taylor konuşur

Buraya yeni taşınmıştım dışarıda spor yapıyordum.Ve aşık oldum.İsmi James Maslow gözlerinde kendimi gördüğümde çok mutlu oluyorum.ona karşılık verecek iken .

Sabah okulda buluşalım dedi ve beni öptü.

Çok mutluyum buna ilk görüşte aşk denir .onu gördüğüm andan beri içim kıpır kıpır.

Pazartesi günü gelmişti .

James ile sarıldık uzun bir pazardı. James'e biraz kızmıştım. Çünkü etrafında kızlar olması beni sinirlendiriyor.

En çokta Miranda eski sevgiler diye ona arkadaştan öte davranıyor.

Miranda yı uyarmaktan çok sıkıldım.

James ile benim aramda sadece sevgi olsaydı şimdiye kadar James'i kaybetmiştim.

James konuşur

Taylordan çok hoşlanıyorum ama bizim aramızı bozmaya çalışan biri var.

Taylor'ın eski sevgilisi Justin. Beni çok sinir ediyor. Taylor'ın onun olduğunu söylüyor .

Taylor'ı gördüm ona sarıldım çok güzel.

Benimle yemek yermisin diye sordum.

Evet dedi

Ne zaman

Nerede

Akşam 7 de

Evinden alırım, dedi

Saat yedi olmuştu .

Beni aldık gidiyorduk .

Çok güzel bir restaurant dedim .

Cuma günü olduğu içindir dedi .

Gece geç saatlere kadar oturduk .

James bana bir süpriz yaptı gözlerimi bağladığı gibi kucakladı gözlerimi açtı.bir de na göreyim çok lüks bir otel odası terasta bir jakuzi yanında mayo ve çift kişilik bir yatak.

Mayolarımızı giydik.jakuziye girdik .

Balkonun özel cam perdesini kapatık.

Kimse bizi görmüyordu jakuzide sarılırken uyuya kalmışız. Sabah duş aldık.kahvaltıya indik yemek yedik masaj yaptırdık harikaydı bizim bu tatile ihtiyacımız vardı.

Taylor 25 james de25 yaşındaydı.

James taylor 'a evlenme teklifi etti.

Bir yüzük taktı.taylor evet diye bağırdı

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

İlk Görüşte aşkWhere stories live. Discover now