40 Bölüm "Ayrilcaksin"

1.3K 111 1.1K
                                    

Pierre: Vermiyorum!
Eylem-Fethi: Ne?
Kesanli: Cuval nerde lan?
Yavuz: Cuval ne oglum?
Kesanli: E Yengeyi icine koyup kaciricaz
Nazli: Sacmalama ya
Fethi: Cok haklisin kardesim. Siz vermiyorsaniz ben kaciriyorum!
Fethi Eylemin bileginden tutar ve kapiya dogru ilerler.
Hülya: Kizim?!
Eylem: Fethi dur! Ben hic biyere kacmiyorum.
Fethi: Na-nasil yani? Baban vermedi diye vazmi geciceksin?
Eylem: Ya sacmalama! Kimse beni kacirmiyor ben kendi istegimle geliyorum.
Der ve Fethinin elini tutarak kosmaya baslar. Iki sokagi asaga dogru kosar. Tabi o sirada Eylem spor ayakkabisi giyinmistir. Ikiside Mutluluktan ölmek üzerelerdi. Bukadar imkansizligi asmiskenen bide bu? Hic bir engel yoktu. Devam kosup o meshur cafeye oturdular. (Sadece bi tane var zaten) .
Fethi: Biz gercekten kactik mi? (Gülerek)
Eylem: Sanirim evet (güler)
Garson iki Cay verir ikiside oturup icerler.
Eylem: Yani okadar engelli asmisken bide Babam geldi üstüne! Gercekten hic beklemezdim
Fethi: Ya sen Babani birakta bizim Kesanliyi gördün mü? Cuval istedi resmen.
Eylem kahkaha atar.
Eylem: Iyiki öyle dostlarimiz var Fethi zorluklarimizi görüp bite destek veren.
Fethi: Haklisin
Ikiside gülümser ve o anda Polisler Cafeyi basar.
Eylem: Noluyor ya?!
Polis: Fethi Kulaksiz?
Fethi: Buyrun?
Polis: Kiz kacirmaktan göz altina akiniyorsunuz. Sikayet var.
Eylem: Aa yok öyle birsey o beni kacirmadi biz beraber kactik.
Polis: Derdinizi Karakolda anlatirsiniz.
Eylem ve Fethiyi arabaya bindirirler suclu gibi sonra Karakola gelirler. Ikisini iceriye alirlar. Eylem artik aglamaya baslamistir. Korkuyordur son engel de vazgecmek zorunda kalicak diye.
Eylem: Baba? Sen nasil yaparsin bunu?
Pierre: Iyiligin icin Kizim
Eylem: Suan iyi gibi mi duruyorum?
Pierre: Simdi degil evet ama gelecekte mutlu olan sen olucaksin
Eylem: Fethile beni ayiramiycaksin Baba!
Pierre: Kendi isteginle vazgeciceksin!
Eylem: Rüyanda!
Ilerlemeye basladilar. Fethi ve Eylem ifade verdikten sonra Fethiyi 24 saat nezarete atmislardir.
Hülya: Hadi Kizim gidelim
Eylem: Fethi nerde
Yavuz: Nezarette
Eylem: Ne? Ama sucsuz. Baba inanmiyorum sana
Diyip arkasini döndü. Sonra ordaki Cay ocaktan cay alip Polisin üstüne döktü.
Polis: Napiyorsunuz?
Eylem: Seni yakiyorum! Hadi benide nezarete atsaniza! Yoksa korkutunuz mu?
Pierre: Kizim napiyorsun?
Eylem: Suc isliyorum baba ( bi cay daha alip polisin üstüne döker) bak gördügün gibi yakiyorum memur beyi.
Polis: Aa! Yeter! Atin sunu nezarete akli basina gelsin.
Eylem: Cok tesekkür ederim
Eylemi Nezarete dogru götürürler. Nezarette girince Fethiyi görür ve gülümser.
Fethi: Eylem?
Eylem: Selam! Ya ben seni burda yanliz birakir miyim?
Fethi: Nasil? Eylem bak basini derde sokmadin dimi?
Eylem: Yoo sadece Polisi cay ile yakmaya calistim
(Gülümser)
Fethi: Eylem manyakmisin sen?
Eylem: Off fethi ne güzel beraberiz iste
Polis: Susun artik!
Ikiside susar ve bankta uyuya kalir. Sabah Polisler Eylemi cikarir Fethi hala uyuyordur. Eylemi sorgu odasina alirlar iceriye Polis degil Pierre girer.
Eylem: Baba?
Pierre: Kizim simdi beni iyi dinle.
Eylem: Dinliyorum.
Pierre: Bak Fethiye türlü türlü iftiralar atabilirim Askerlikten olabilir hatta hayatinin geri kalanini 4 duvar arasinda gecirebilir. Bunu istermisin?
Eylem: Baba ne sacmaliyorsun?
Pierre: Ya sen kendi isteginle Fethiden ayrilirsin. Yada ben Fethiye öyle aci yasatirimki ne seni umursar nede kendisini.
Eylem: Bunu yapamazsin.
Pierre: Burdaki cogu kisi sözümp bekliyor bende senin sözünü bekliyorum. Kararin ne?
Eylem: Asla ayrilmam ondan!
Pierre: Ozaman ilk adim Nezaretten cikartmamak olucak.
Eylem: Baba yapma! Lütfen benim icin.
Pierre: Teklif var israr yok.
Eylem: Ta-tamam ayirlicam. Nasil istersen yeterki ona birsey olmasin.
Pierre: Ozaman simdi gidip ayrilicaksin
Eylem: Ayrilinca sadece ondan ayrilmiycam. Ruhum Bedenimden ayrilicak. Benim sana olan güvenim sevgim benden ayrilcak senden nefret edicem.
Eylem göz yaslari ile sorgu odasindan cikar. Fethinin yanina gider.
Eylem: Fethi
Fethi: Eylem?
Eylem: Ayrilmamiz daha dogru olucak. Sen ve Ben olamayiz. Su hale bak hergün olay yasiyoruz. Biz buna Engel dedik ama bunlar bir sinyaldi. Birbirimize göre olmadigimiza dair. Böyle bitsin istemezdim ama ben artik seni sevmiyorum. Bunu bugün daha iyi anladim.
Fethi: N-ne? Eylem ciddi olamazsin
Eylem: Ciddiyim. Haytindan cikiyorum senide cikartiyorum.
Eylem arkasini döner ve aglayarak ordan uzaklasir. Ilk önce eve gider üstünü degistirir sonrada Sahile iner. Fethi Karakoldan ciktigi an sinir krizi gecirmeye baslar duvari yumruklar herkes onu durdurmaya calisir ama o kimseyi dinlemez. Sahile dogru yürür. Sahilde Eylemi görür. Yüzüne bakar onunda ondan bir farki yoktur. Fethi zaten Eylemin bunlari icten söyledigine inanmamisti.
Fethiden:
Sahile kosarak "Eylem Kizim" diyen sesle irkildik. Arkakanizi döndük. Yine mi?

-Bölüm Sonu-
Hizli yazdim hata olabilir...
Eveeet Pierreden nefret edenleri Yoruma davet ediyorum😂😂. Tüm yorumlari okuyorum ve cok gülüyorum😂😂 bakalim bu yorumlarda karsima neler cikicak....

Kırmızı AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin