Poznajcie mnie!

193 3 4
                                    

                                                                               9.02.2017    

Witajcie! Może... napiszę coś o sobie? No dobrze no więc

Jestem Kasia, mam 15 lat i od 3 lat oglądam... Doknesa. Tak, dobrze napisałam, Doknesa, tego złodzieja który nagrywa Minecraft'a.

Niektórzy się ze mnie śmieją że zawsze go bronie gdy ktoś go wyzywa, ale już tak jakoś mam.

Przybliżę wam jego wygląd. Ma jasne blond włosy, postawione w tkz. "pędzel" chociaż niektórzy uważają że jest rudy ( XD )
i piękne... jasne niebieskie oczy. Zazwyczaj chodzi w bluzach, co chyba jasne, bo raczej chłopak nie będzie chodził w koszulkach z  jednorożcami ( xD )

Ma 17 lat i nazywa się Hubert (chyba najważniejsze XD), ale inni mówią na niego
Doknes, Szymon, Damian, Damianka itp.

Mieszka w Bielsku-Białej... daleko ode mnie ;-;

Widzowie "stworzyli" Team Przyjaźń, w którym jest Hubert (Doknes) Karol (Dealereq) i Marcin (MWK). Zawsze gdy z nimi nagrywa uśmiech pojawia się na mojej twarzy.

Mieszkam w województwie które rzadko kto odwiedza i prawie nigdy w tym województwie nie ma myytap'ów albo spotkań YouTuberów, więc mam trochę... lipe.

NIKT, ale to NIKT popularny nie mieszka w moim mieście, ani w moim województwie, tylko pozazdrościć -.-
No dobra, ale nie będę się nad sobą użalać. Wolę opowiedzieć o tym jak go poznałam.

Powiedziała mi o nim koleżanka. Weszłam na jego kanał, social media itp, aż w końcu się skapnęłam że już dawno temu go oglądałam, ale nie wiedziałam że jest taki popularny.
Na chwilę obecną ma ponad 500,000 subów (dzisiaj jest 2.09.2017). Wiem o nim tyle, że nigdy nie miał dziewczyny, chociaż raz miał okazję ale się bał (XD). Nie wiem czy coś jeszcze mogę o nim powiedzieć, dlatego chyba kończę ten wpis...

Hejka! Tu Karola, tak. Główna bohaterka to nie ja XD Więc git. Książka będzie w miarę normalna, nie będzie zboczonych rzeczy itp, więc jeśli kręcą Cię takie rzeczy, to możesz wyjść. Postaram się dawać rozdziały regularnie, a ten rozdział to był taki wstęp. Ogólnie książka powstała ponieważ bardzo lubię Huberta, a nie lubę shipu DxD, dlatego jest książka NORMALA (a przynajmniej tak myślę XDD) No więc miłego czytania kolejnych rozdziałów. Bay ♥
Słowa: 334
Data: 2 Wrzesień 2017






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Czy to tylko przyjaźń? ||Doknes|| Cz. 1Where stories live. Discover now