A felbukkanás

70 4 1
                                    

-Kihasznált tudtam, hogy nem kell megbízni ezekben a mocskos lányokban tudtam csak kihasználnak, na de állj meg te ribanc megkapod te még a magadét...
~2 hét elteltével...
-Tökéletes a tervem véghez valósítom megvan a ballta egy egy vágóeszköz némi szikszalag, kötél síkosító és koton a bal zsebemben...indúlhat a játék. A kristály bolt mellett szokott hazamenni minden pénteken éjjel 3- kor szerencsére ezen a héten nincsenek otthon a szülei...hehehe megkapja ez a ribanc végre ami jár neki.
~Péntek éjjel 2:55 perc.
-Oh láttom holtrészeg és egy csávóval cseveg, majd ad neki egy csókot és elmegy a csavó. Óó ezaz gyere közelebb már csak 10 lépés és megölhetlek.
~Mobil csörrenés hang.
-Ne ne anyaa ilyenkor kell hívnod...gyorsan kinyomtam remélve nem hallotta meg, de hírtelen láttam, hogy megállt és nem jön tovább. Furcsán nézett nem tudta honnan jöhetett a hang, de látszólag nem is  zavarta végül is egy despacito szám részegen kit is zavarna?
~A lépések egyre hangosabbak lettek.
-Oh ezaz már csak pár lépés te szuka és...
-És mi lesz mondta egy srác aki a hátában volt, majd egy kést szegezett a torkához amelyről csöpögött a vér.
-Én én sajnálom nem akartam...
-Oh ez az én utcám öcsi megmutatom én mit akarok veled. - suttogta hallkan.
~Lány sikóltás hallatszódott.
-Oh gyere csak ide te is tökéletes leszel a szobromhoz. Fejbe vágta ezután elájjúlt.
-Ó micsoda szerencse még egy áldozat fogjunk is hozzá.
-A lány egyik barátja éppen a tévét nézte, majd véletlenűl a hiradóra kapcsolt.
~Fontos híreink következnek butális gyilkosságot hajtottak végre a kristály űzlet melleti elhagyatott házban az áldozatokat a koponyájuk és állkapcsuk leválasztva volt, a tettes valószínűleg szakállas volt kérjük ne menjek ki késő éjjel.
-Majd oda ment az ablakhoz és elhúzta azt, és ott állt a gyilkos az ablakban a barátnője fejével a kezében, majd csak ennyi hallatszódott.
-Áhá áhááá...gyönyörű lett az alkotásom, most pedig te következel, veled sokkalta jobban el fogok játszani, mint velük.
-Azóta sem kapták el ezt az elmebeteg gyilkost lehet, ha most is fiatal lányokat cserkész be.

A felbukkanás(bevezető)Where stories live. Discover now