Lassan elhidegedett az idő, sőt már esik a hó.
Szerintem már minden lánynak van párja, csak nekem nincs. Egy Durmstrangos ugyan elhívott a bálba, de nemet mondtam. Épp Roxmorstba tartottunk a bál reggelén a lányokkal ruhát venni, amikor észrevettük hogy Ron, Harry, Neville és Seamus a hátunk mögött sugdolóztak, remélve hogy nem hallunk semmit.
-Gyerünk már Finnigan! Légy férfi!-Mondta Neville ami az ő szájából elég furán hangzott
-De nem tudom hogy mondjam el!-folytatta Seamus.
-Csak menj oda és hívd el!-monda Harry. Közelebb jöttek hozzánk csoportosan, Seamus a szemembe nézett és félelemmel telt tekintettel fordult vissza:
-Nem srácok ez nekem nem megy! Nem!
-De igen megy!-lökték felénk félős barátjukat.
-Őőőőő-mintha beakadt volna a lemez Finnigan agyában.-Éééén...
-Még ma kimondod amit szeretnél? Elviszik a szép ruhákat!-Mondtam mosolygósan.
-Én csak azt szerettem volna kérdezni hogy....nincs kedved eljönni velem a bálba?-Úúúú de tudtam!
-De!-mosolyodtam el még jobban-Szívesen!
-Tényleg??-döbbent le Seamus-Király!
-Bridgette! Gyere már!-Szakított ki 'Lis a kínossá vált csöndes pillanatból.
-Most mennem kell Seamus!
-Jó persze menj csak! Majd találkozunk szia!
-Szia!
A faluban mind a négyen találtunk ruhát. Én egy gyönyörű kék ruhát választottam, Hermione egy rózsaszín fordos hosszú ruhát vett, 'Lis egy lila hosszúujjú darabot, Rachel pedig a bordónál döntött. Megittunk utoljára egy vajsört és felmentünk a szobánkba, majd mind a négyen lezuhanyoztunk, hajat mostunk és kikészítettük a cuccainkat. Hermionének egy szép kontyot csináltam, 'Lis hajpántot tett a hajába, és mivel Rachelnek rövid göndör haja van, nem sok mindent kellett vele csinálni. Én egy félcopf szerű frizurát kaptam Hermione keze alól, persze az oldal frufrumat kihagyva. Felöltöztünk, és Bizi épp az utolsó pillanatban mentett meg a tűsarkútól, hozva otthonról a magasított sarkú vászoncipőmet. Tudom bál van! De franc fog tűsarkúban flangálni. A szettemet az oroszlános medálommal egészítettem ki, amit tavaly kaptam leótól. Készen vagyunk. Indulás ki! 'List és Rachelt Hugrabugosok hívták el, így ők hamarabb elmentek. Amikor én elindultam Hermione még öltözködött, így előre mentem. Seamus Harry és Ron társaságában várt rám a klub helységben. Amikor kiléptem a folyosóról, Finnigan csak nézett. Csak nézett tátva maradt szájjal.
-Szia!-köszöntem.
-Szia!-Jutott végre szóhoz miután Ron oldalba vágta.-Húúúú én....-végig mért, fülig vörösödött és elmosolyodott-Gyönyörű vagy!-erre a fiúk hátul elkezdtek nevetni-Mármint a ruha...nagyon szép! Rajtad pedig még...inkább! Mármint, a színe illik a szemedhez...és...kiemeli hogy milyen szép vagy!-Ezen elnevettem magam
-Köszönöm...-A srácok mögöttünk szinte fulladásig röhögték magukat, Seamus arca pedig a rákhoz hasonló színt öltött.
Lementünk a nagyterembe, ahol a széttolt asztalok és a fantasztikus díszítés között járkáltak a dísztalárba öltözött srácok, és a szebbnél szebb ruhában díszelgő lányok. Ám amikor én beléptem a rövid kék ruhámban, és magassarkú vászoncipőmben, mintha nyári buliba mennék, mindenki megbámult. Több barátnőm jött oda hozzám hogy milyen szép a ruhám, és hogy miért ezt a cipőt vettem fel. Harry és az egyik, a Patil testvérek közül (nem tudom meg külömböztetni őket), a többi bajnokkal megnyitották a bált, majd Mcgalagony professzor és Dumbledore professzor beléptek a tánc parkettre, jelezve a diákoknak hogy szabad a pálya.
-Táncolunk?-Kérdezte Seamus felém nyújtva kezét
-Naná!-Beléptünk a többiek közé, és megpróbáltuk utánozni azt a táncot amit Mcgalagony professzor mutatott az órán, és közben persze hülyéskedtünk-Szóval akkor most nem vagyunk bárdolatlan bugyuta barbár bohócok?
-De szerintem igen, de akkor is jobban táncolunk mint Ron meg Mcgalagony!-Seamus feje egyre emberibb árnyalatot ölt, és már nem annyira feszült mint amikor beléptünk a parkettre és meg kellett fognia a derekam.
Az első tánc után oldalra mentem, és Ginny, Neville, Hermione és Krum társaságában vártuk meg, amíg a lassú keringős zene, gyors "bulizenére" váltott, mire visszamentünk "táncolni". Mikor a banda befejezte a játékot, már csak néhányan maradtak. Még lassúztam egyet Seamusel, de hallottam hogy Hermione veszekedik Ronal és Harryvel, mire hátra fordultam:
-Menj csak! Légy mellette!-Mondta Finnigan, elengedve engem hogy a barátnőm mellett állhassak.
-Köszönöm Seamus! Jó éjt!-szóltam vissza a fiúnak, miközben ki szaladtam a nagyterem ajtaján.
Hermione a lépcsőn sírt. Felmentünk a csillagvizsgálóba, és sokáig beszélgettünk. Szépen lassan megnyugodott, és a szipogása nevetéssé vált:
-Na és jól táncol?-Kérdeztem barátnőm, miközben megszabadulva magassarkúinktól, a csillagokat nézve beszélgettünk a bálon történtekről.
-Egész jól.
-Ennyi?
-Hát ő nem volt ideges! Magabiztosan vezetett. És olyan könnyen emelt fel mint egy toll pihét!De miért engem faggatsz? És Seamus hogy táncol?
-Finnigan? Hát mondjuk úgy...Maradtunk bárdolatlan bugyuta barbár bohócok!
-Nagyon tetszik ez a jelző igaz? Miért a lábadra lépett?
-Nem is egyszer! Rátett egy lapáttal a magassarkú okozta fájdalmakra.
-Láttam hogy ideges. Már egy jó ideje beléd van zúgva!
-Tényleg? Mióta?
-Szerintem tavaly óta! Észre sem vetted? Az előtt mert veled beszélgetni. Na meg másodikban nem vett neked óriás plüss macit!
-Igaz!
-Nem is értem hogy mert felkérni.
-Hát elég ideges volt amikor a derekamra kellett tennie a kezét. Éreztem hogy remeg! Egyébként neked tetszik Krum?
-Egy kicsit...És neked Seamus?
-Hááááát...Nem...de nem tudtam hogy mondjak neki nemet! Meg egyébként is unalmas lett volna a bál egyedül!
-Szerintem Harry vagy Ron elhívott volna!
-Kössz...-Ekkor hirtelen vízióm támadt...
CZYTASZ
Az Elfeledett Erők... 2.rész - Látomások
FanfictionA legenda egészen Árpád idejéig nyúlik vissza. A Táltosok olyan mágusok voltak, akik különleges ősi magyar erővel bírtak. Ahogy telt az idő, az emberek félni kezdtek az erejüktől, vadászni kezdtek rájuk. Ma már csak kettő maradt, apám és én. A becs...