Mitt navn er Michelle jeg er 15 år. Jeg har brunt hår til hoftene, blå øyne og er ikke høyere en 1.60cm. Jeg har alltid vært ganske sjenert og snakker ikke ofte med ukjente mennesker. Jeg har en bror på 12 år som er som min beste venn. Han ser ikke ut som en 12 år gammen gutt, han er ca 1.67cm høy, allerede kommet i stemmeskiftet og ser og oppfører seg veldig voksent. Vi har alltid vært gode venner og vi deler hemmeligheter, snakker sammen om alt og vi kan bare ikke bli sure på hverandre.Dagen hadde kommet. Den dagen jeg hadde gruet meg til i over et halvt år. Jeg skulle flytte, flytte fra Oslo og helt til California. Det var siste dagen i dag, på skolen hadde alle vennene mine arrangert en avskjedsfest til meg. Det var ikke gøy å måtte si hade til alle vennene mine å tenke at jeg ikke kom til å se dem på over et halvt år.
Kvelden hadde kommet jeg tok med meg den siste bagen ut av huset, satt meg i bilen og tok på meg headsettet satt på musikk og sovnet. Da jeg våknet var vi på flyplassen og jeg, moren min, faren min og lillebroren min sa hade til tanken min som hadde kjørt oss til flyplassen, før vi gikk inn og sjekket inn koffertene.
Michelle!! Nå må du komme flyet går snart vi må komme oss til boardingen! Småropte mamma til meg. Mamma hatet å fly så hun var alltid stressa før vi kom oss på flyet. Vi hadde kommet oss på flyet og det hadde blitt noe tull når vi bestilte flybillette så jeg måtte sitte alene ved siden av to gamle mennesker. Det var Internett på flyet så jeg logget meg på Facebook å begynte å chatte med besteveninnen min Karen.
Karen🐼: Skjerabagera??
Michelle🐵: Sitter på flyet, ved siden av to gamle mennesker! Pappa surra til flybilettene!😁
Karen🐼: Haha kos deg da! Send snap når du har kommet fram da!😘❤️
Michelle🐵: Oki, snakkes!💗💗
Jeg la meg til å sove for å få tiden til å gå fortere. Jeg sov igjennom hele flyturen så når vi kom fram var jeg helt lys våken. Jeg hadde flaks for når vi kom til California var det morgen. Det var kjempevarmt ute solen skinte og jeg var klar for å bade.
YOU ARE READING
Et nytt liv
Teen FictionMichelle flytter til California fra Norge hvor hun ikke kjenner noen. Hun blir forelsket, såret og prøver å få et fint liv i California.