Μέχρι που βλεπουμε τον Σταθη στον δρομο με...ομγ αυτη ειναι η Νικολέτα και φασωνωνται ιου με την πουτανα ρε συ γαμωωω"Στελλα εισαι ενταξει;"με ρωταει γιατι ξερει ναι ξέρει παντα ξερει οταν γουστάρω καποιον "Ναι μια χαρα"λεω σπαστα και με αγκαλιαζει "Δεν.αξίζει γλυκια μου"λεει και με παροτρύνει να προχωρησουμε φτάσαμε σπιτι ανεβήκαμε πανω και γω πηγα στο δωμάτιο μου αρχισα να κλαιω
*ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΟΡΤΑΣ*
"ΟΧΙ"φωνάζω αλλα η πορτα ανοιγει "Ειπα οχι γαμω τι δεν καταλαβαίνετε"ειπα και συνέχισα να κλαιω"Θα διωξεις και τον κολλητό σου;"λεει μια βαρια φωνη και νιώθω πως με χαϊδεύει στα μαλλιά,μόλις επεξεργάζομαι οτι ειπε κολλητό σου γυρναω και τον κοιταω,γιατι να εισαι τοσο ωραιος γαμω -είναι που δεν τον ήθελες -δεν τον θελω απλα ειναι ελκυστικος "Στελλα?"ρωταει και κουναει μπροστά μου τα χερια του"εεε...τι;"αναφωνω "λεω θες να παμε καμοια βολτα;"επαναλαμβάνει την ερώτηση που είπε πριν "δεν ειναι αργα;"ρωταω "Όχι ελα μέχρι το σχολειο θα παμε"μου ανακοινώνει"Πφφφ καλαα,αντε φυγε να ντυθω"λεω και τον διωχνω ανοιγω την ντουλάπα και βγαζω μια μαυρη φορμα με ενα ασπρο μπλουζακι και μια ζακετα γιατι εχει λιγη ψυχραΜολις να φοραω ανοιγω την πορτα και βλεπω στο σαλονι να ειναι ο Μιχάλης"Ετοιμη;"με ρωταει και εγω γνεφω "Μην αργησεις"μου λεει ο.Γκρέυσον μιας και δεν του αρεσει να ειμαι αργα μονη μου εξω και ναι ξερω πως ειναι ο Μιχάλης μαζι αλλα πρεπει κατα την γνωμη του να ειναι πιο πολλα ατομα τελος πάντων αρχίσαμε να περπαταμε προς το σχολειο "Και για πες μου τι εγινε;"με παροτρυνει να του πω αν και ξερει τι εγινε"Αφου ξερειις "του λεω ναζιαρικα"καλα καλα " λεει και βαζει το χερι του στον ώμο μου και με αγκαλιαζει ηταν αβολο αλλα μετα απο λιγα δευτερόλεπτα εβαλα το χερι μου στην μεση του και ετσι συνεχισαμε τον δρόμο μετα απο 15'φτασαμε εξω απο το.σχολειο "σκαρφάλωσε"μου λεει ο.Μιχάλης και αυτο κανω και συνεχίζει μετα αυτος προχωραμε και καθόμαστε σε ενα παγκάκι παρατηρούμε τον χωρο για κανενα 2λεπτο και μετα βγαζει απο την τσέπη του ενα...ηχείο; τι φαση; "Γιατί ηχείο;"τον ρωτάω"Τι χωρις Μουσική θα την βγαλουμε;"μου λεει και μου κλεινει το ματι,γαμωω και αν τραγουδησωω uhhhhhh fuck fuck fuck οσο σκεφτόμουν εγω αυτά,εκεινος εβαλε μουσικη.
Σηκωθηκε ορθιος και άρχισε να χορεύει τι? Μαλακα.μουυυ με κοιταζε στα ματια σαν να μου ελεγε ξερω οτι χορευεις μα δεν γίνεται να ξερει γουρλωνω τα.ματια μου οταν βλεπω πως με σήκωσε και με εκανε να χορευω έρχεται κοντα στο αφτι μου και ψιθυρίζει"Ξερω οτι χορευεις μην το κρυβεις" τον κοιταω και με κοιταει λες και μου λεει «σε ξερω πιο καλα και απο τα αδερφια σου»"Uhhhh καλαα με επιασες"λεω και σηκώνω τα χέρια ψηλα και μετα αρχίζω να χορευω στον ρυθμό της μουσικής.
[...]
"Λεγε ρε τρελη μου"λεει ανασενοντας βαρια γιατι προσπαθουσε να βρει τις ανασες του οπως και εγω"Χαχαχα χορευεις γαματα"αναφερω "Μιλας εσυ;"λεει και γελαει, καθόμαστε στο παγκάκι και κοιταζομαστε "Γιατι δεν λες οτι χορευεις,γιατι το.κρατας μυστικό,αφου γαμας;"λεει και το πιστευει"Δεν ξερω απλα νιώθω οτι θα κοροϊδεύουν μερικές"λεω και σκύβω το κεφαλι μου "Στέλλα θα το κανουμε μαζι,θα χορεψουμε,μεθαύριο Τρίτη στο πρωτο διάλειμμα,μαζι!"λεει και εγω τον κοιταω λες και λεει κατι περιεργο "Πας καλα;"λεω "Δεν ακούω κουβεντα θα παμε να βρουμε εναν χώρο να χορευουμε,τραγούδι και τα ηχεια του σχολείου"λεει και σηκωνει το φρύδι του και ξερετε τι λενε για αυτους που σηκώνουν το φρύδι τους; οτι ειναι καλοι στο κρεβάτι,αχρηστη πληροφορία αλλα υγεια να εχουμε "Εντάξει μεσα"λεω και σηκώνομαι όρθια σηκωνετε και αυτος και.με περνει αγκαλια "Παμε πηγε 11 παρα" λεει κατεβαζοντας με απο την αγκαλιά του "Παμε,ααα και να σου πω εχω το υπογείο για να χορεψουμε,το εχω διαμορφωμένο ιδικα για χορό"αναφέρω και εκεινος μου γνέφει χαμογελώντας,δεν θελω να το πω αυτο αλλα νομιζω μου αρεσει -οταν στα λεγα εγωω...οχι εμενα μου αρεσει ο Στάθης μπλα μπλα μπλα -πωωωω σκασεεε.
"Φτασαμε"λεει και με αγκαλιαζει "Σε Ευχαριστώ πολύ για ολα " λεω και τον αφηνω απο την αγκαλια μου"ονειρα γλυκα"μου λεει "καληνύχτα Μιχάλη"λεω και κλεινω την πορτα πισω μου...
Τι κανετε καραμελιτσες μουυυυ,δευτερο σε μια μερα γλυκακιαααα ❤❤❤ το αστερακι μην ξεχάσετε να πατησετε αν σας αρεσε
VOUS LISEZ
Dancing with you!
Roman pour AdolescentsΟλοι μας ξερουμε πως η εφηβεία ειναι μια σημαντική στιγμή της ζωης η οποια χαρίζει ομορφες αναμνήσεις! Ισχύει ομως το ιδιο και για την αγαπημένη μας πρωταγωνίστρια,Στέλλα ? Τι θα γινει οταν ενα παλιο πρόσωπο αρχίσει να την πλησιαζει; *Σημείωση :Όταν...