- Deci , " kitty " . îmi zice strângând din pumni . Lasa-l pe Justin în pace și nimeni nu va fi rănit ! mă amenință ea .
Îmi da o palmă , eu căzând imediat pe jos .
- M-ai înțeles !? țipă ea . Eu nu spun nimic , și se enervează mai tare . M-AI INȚELES NENORICITO !? îmi strigă , eu dând din cap în semn că " nu " .
- Nu mă obosesc cu oameni ca tine . îi scuip .
Ea ridică mâna gata să ma lovească iar , însa mâna ei ramâne în aer .
Realizez că eu am oprito , și atunci am prins curaj . M-am ridicat de pe jos , și am împinso . I-am dat o palma , apoi am trântito pe jos ea țipând și am ridicato de picioare , împingândo .
A cazut , iar eu am plecat din acea încapere .
Pe hol , doua * gorile * se ivesc în fața mea oprindu-mi înaintarea . Eu m-am speriat .
Pe Lara am puso la pământ ușor , știindui slăbiciunile . Eu nu știu să lupt .
Mă prind de braț , trântindu-mă pe jos . Dau cu capul de perete și de aici negru ...
Mă trezesc într-o încăpere alba , probabil o camera de spital , cu Justin lângă mine .
- Justin ! țip încântată .
El ma privește trist , dar își mută privirea înapoi în pământ . În ochii lui se putea citi cu ușor vinovăția .
- Ce e , iubitule ? îl întreb el făcându-mi semn să tac .
- Olivia ... începe cu greu . Ne despărțim .
- Poftim ?! CE ?! DE CE !? CE AM FĂCUT !? ma apuc să țip .
- Îmi pare rau ... Dar , ei bine , eu o iubesc pe Lara .
- Bine ! SPER SA FIȚI FERICIȚI , ȘI SĂ VA CALCE MASINA ! DISPARI DIN VIAȚA MEA , ȘI NU MĂ MAI SUNA ! ȚI-E CLAR , IDIOTULE ?! îi țip în fața .
El nu spune nimic și pleaca . Îl urăsc . CUM MI-A PUTUT FACE ASTA ? CUM !?
Lânga mine acum îl puteam vedea pe Aiden .
- Ți-am zis eu sa nu ai încredere în el ...
- TACI ! NU MA AJUȚI ! strig eu .
- Ok , gata calmeazăte . îmi zice dupa care ma cheama .
Eu merg după el , și ajungem acasa .
Ma întoarce spre el și mă săruta .
- Aiden ! Credeam că suntem prieteni ! spun dupa ce îl împing .
- Putem fi mai mult de atât ... sugereaza el .
Îi dau o palma si după îi răspund rece :
- Mai vrei și alt " răspuns " ?
- Justin te-a părăsit ! El nu te iubește ! îmi zice în ochii mei citindu-se câteva lacrimi .
- Poate el nu o face , dar eu da , și nu voi putea fi cu altcineva ! îi zic rece .
Îl împing și îl dau afară .
Ușa sună din nou și pe ea intra ....