- aa...- ziewnąłem i odwróciłem głowę w lewo , moje oczy momentalnie się rozszerzyły . Na moim łóżku leży obcy mężczyzna wróć on nie jest obcy to twój tatuś , no ta ten gościu co mnie zgwałcił leży spokojnie obok mnie i śpi . Ale z jednej strony jak śpi wydaje się taki spokojny , niewinny .Adrian to tylko maska . Zacząłem się bawić jego włosami co spadały mu na oczy, taki uroczy jak śpi .
Boże nie nie Adi nie on nie jest uroczy NIE NIE NIE NIE NIE .
Tak się zamyśliłem że nie zorientowałem sie kiedy on otworzył oczy . Kiedy zauważył że na niego patrzę złapał mnie za nadgarstek i zawisł nademną . Wystraszyłem się i chciałem uwolnić rękę z jego uścisku ale moja siłą była tak mocna, że aż go powaliłem . Pff ...ja i kogoś powalić . No z moich czynów się śmiał .- Kociaku to tylko mnie nakręca - przybliżył swoją głowę do mojej i chciał już mnie pocałować ale przechytrzyłem go i odwróciłem głowę .
- Chcesz tak sie bawić dobrze . - po tych słowach wyszedł z pokoju . Ciekawe czy mnie wypuści ? Oby tak . Wstałem z łóżka i podeszłem do białych drzwi otworzyłem i zobaczyłem łazienkę w kolorach czarno - białych . W rogu pomieszczenia stała kabina prysznicowa bez słowa rozebralem się i weszłem do kabiny . Odkręciałem wodę i nie zauważyłem że przekrecialem na zimna. Z zaskoczenia pisnąłem . Chciałem zrobić krok do tylu (sam nie wiem dlaczego) ale na moje nieszczęście uderzyłem w kogoś a tym kimś był mój tata . Chciałem się odwrócić w jego stronę ale nie udało mi się bo jego ręce mnie powstrzymały. Szybkim ruchem zostałem popchnięty na ściane .
- Au to bolało .
- Adrian pokochaj mnie . Ja dłużej nie wytrzymam . - moje serce momentalnie przyspieszyło i zrobiłem się cały czerwony . Jestem czerwony bo jestem nagi i on też
- puść , to boli - już byłem bliski płaczu ale on mnie odwrócił w swoją stronę i pocałował namiętnie. Nie wiem dlaczego ale odwzajemniłem pocałunek on uśmiechnął się i dotknął mojego członka i zaczął się nim bawić . Teraz to dopiero miałem wodospad łez chociaż woda nadal leciała
- P...proszę ...ah...tato - odchyleń głowę,gdy on przestał mnie całować ale pocałunki przeniósł na szyję .
- o co prosisz kotku - zapytał a ja poczerwieniałem jeszcze bardziej jak to wogóle jest możliwe .
- Nie chce t...tego - gdy to usłyszał przestał i spojrzał na mnie że zdziwieniem i złością .
- Kotku ale ja chce - oddychałem ciężko ale gdy jako tako się uspokoiłem . Wrzasnalen na niego .
- Ale JA NIE CHCE !! ZROZUM JA CIE NIE KOCHAM . A PRZEZ TO MOGE CIE TYLKO ZNIENAWIDZIEC ! - odsunął się odemnie i spojrzał smutno .
- przepraszam już nigdy mnie nie zobaczysz. Pozdrów tą osobę co ci skradnie serce . Dzięki że chociaż mnie mogłeś zobaczyć . Jeszcze raz przepraszam . - po tych słowach mi zrobiło się głupo i smutno . On bez słowa wyszedł . Szybko ubrałem się i pognałem za nim . Nie wiedziałem że on jest do tego zdolny . Był w piwnicy i ...i nie wierzę na moich oczach się powiesił ostatnie co usłyszałem to kocham cię . Cały rostrzęsiony patrzyłem na zimne ojca ciało. Adrian spokojnie idź po telefon i dzwoń na 112 szybko ! Tak jak pomyślałem tak zrobiłem powiedziałem wszystko operatorowi i robiłem to co mi kazał oraz czekałem na ambulans i policję . Kiedy dotarły lekarz stwierdził zgon . Łzy leciały mi bez opamiętania . Zadzwoniłem do Alana żeby po mnie przyjechał . Zobaczyłem że jest 4:34 o tej godzinie zmarł mój ojciec . Kiedy Alan przyjechał zabrał mnie do samochodu i całą drogę przyjechaliśmy w ciszy . W domu byli imprezowicze niektórzy jeszcze spali ale część nie spala .
- Boże co się stało !? - spytał jaki koleś już nawet imion nie pamiętam . Spojrzałem na alana on też pewnie chciał by się dowiedzieć . Ja patrząc na nich rozpłakałem się jeszcze bardziej i pobiegłem do pokoju tam się zamknąłem i nawet nie wiem co się działo później bo zasnalem .
...................................................
Wiem wiem wczoraj miałam dodać ale dodałam dzisiaj . Cieszycię się ?
Dobra a teraz mam pytanie czy ktoś z was już oglądał Death Note tą nową część ? Jak co to już jest na Netflix . Dla mnie jest to bomba i to wielkaDziękuję za gwiazdki i komentarze dzięki temu mam większą chęć pisania . Od jutra zaczyna się rok szkolny więc rzadko będę dodawać rozdziały może co piątek wieczór . Sama jeszcze nie wiem .
CZYTASZ
SMS od obcego
Genç Kurgujest to opowieś pisana czasem w wersji sms'owej . Opowiada o chłopaku i jego kłopotach przepraszam ale nie umiem pisać opisów :( Uwaga!!!! Wolno pisane