Kapitel 7 - Ingen venner, trusler & fan ting

78 6 2
                                    

Efter et tavst øjeblik, hvor vi bare kigger på hinanden, vælger jeg at bryde tavsheden.

"Hvorfor er i sure på mig?" Siger jeg.

"Som om du ikke ved det. Det er dig der må være sure på os! Du ignorere os bare konstant fortiden." Siger Zach.

"Nej? Jeg kunne da aldrig drømme om at ignorere jer? I er min bedste venner?" Siger jeg skarpt og rynker brynene. Jeg kan ikke forstå, hvad der foregår.

"Du var vores bedste ven." Siger Jasmin. De går begge deres vej.

Jeg skynder mig op og græder. Tænk at mine eneste rigtige venner, der har været hos mig siden børnehaven.

Ja, jeg ved jeg har Vincent, men han hader jo min blog.

Jeg skynder mig at skrive et blogindlæg. Min blog er ligesom min bedste ven - jeg finder ligesom trøst i at være på min blog.

"Kender du det.. det, at du føler hele verden er imod dig.. det, at du føler dig helt alene i en stor, stor verden. Gør du det? 😔 DET GØR JEG!!! Jeg føler bare alle hader mig.. at alle er imod mig.. og det gør de nok! 💔 Jeg forstår bare ikke.. hvad har jeg gjort dem? 😔💔
xox A 😔💔"

Lidt efter popper der bare en masse kommentare op! Jeg har se bedste følgere! De skriver:

"Årgh, kæreste A!❤️hvad er der sket?!❤️😱Du er helt igennem fantastisk❤️ik tro på hvad andre siger om dig!❤️☺️(medmindre det er godt❤️for du er så sød!!❤️altså hvem elsker dig ik??!❤️)jeg vil altid være din fan..❤️❤️men altså jeg vil bare sige at dem der hader dig har ik en hjerne❤️de er snotdumme❤️😘🙄men DU er fantastisk!!!❤️❤️❤️KH mig❤️😘"

"Du er stærk!! Og du er for sej 😄 Vi støtter dig alle sammen."

"Du er få go ik lytte til hates eller nået"

Jeg har bare de bedste følgere i verden! Og der er bare gået 3 minutter? Pludselig får jeg en kommentar fra Izzy..

"Hvem fanden hader såden en skøn pige? De må være så skudte i hovedet, dem der hader dig! Altså har de overhovedet noget liv?! Dem der hader dig fortjener ikke et liv! 😘❤️"

Jeg flækker af grin. "Dem der hader dig fortjener ikke et liv!" PRÆCIS, IZZY! Jeg tror jeg dør af grin.

•••

Ellers går den her dag super. Jeg sidder bare derhjemme med en kop te og nogle kiks, og blogger.

Her fortiden har der ikke kun været gode kommentare på min blog. Jeg har nemlig fået mange kommentare om hvorfor jeg ikke viser mit ansigt. Nogle truer endda. Jeg har fået et par dødstrusler.. kan folk ikke fatte, at jeg ikke vil vise mit ansigt?

Men en anden god ting er, at jeg er blevet kontaktet af et firma. Firmaet laver såkaldte "Merchandise", hvilket er fan trøjer! Jeg skal allerede lave dem i morgen. Det bliver SÅ vildt!!

Bloggeren [Afsluttet!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora