Rozlepila jsem oči. První, co mě udeřilo do nosu, byl štiplavý zápach. Pomalu jsem se posadila a snažila se vzpamatovat z nesnesitelné bolesti hlavy. Promnula jsem si oči a počkala, až si zvyknou. Pane bože! zaúpěla jsem bolestí a chytla se za hlavu. Nikdy v životě mě tolik nebolela. Odkryla jsem deku a pomalu položila své bosé nohy na podlahu, ale místo studeného, hladkého dřeva mé nohy přivítalo něco lepkavého a hutného. ,,Co to sakra?" podívala jsem se pod sebe a shledala, že to jsou zvratky. ,,O můj bože! To ne!" Byly všude. Po celé podlaze vedle postele, na posteli v rohu, na dece, ale bylo tam ještě něco - krev. Spousta krve. Rychle jsem vběhla do koupelny. Z pohledu do zrcadla se mi zamotala hlava a já se musela chytit umyvadla. Kolem pusy jsem měla zbytky zvratků a celá má pravá část obličeje byla od krve.
Prohlížela jsem se s otevřenou pusou a vystrašeným výrazem, dokud se na dveřích od bytu neozvalo zaklepání. Sakra! Rychle jsem si opláchla obličej. Ozvalo se další, teď už prudčejší zabouchání. Doběhla jsem k nim.,,Who's there?" (Kdo je tam?)
,,There is the prince on a white horse." (Tady princ na bílém koni.)
Sakra! Sakra! SAKRA!
Pootevřela jsem dveře a vykoukla jsem jen tak, aby Richard neviděl mou pravou část obličeje.
,,What do you want?" (Co bys potřeboval?)
Richard se na mě tázavě podíval.
,,It's monday. Time to recording. Remember?" (Je pondělí. Čas na nahrávání. Vzpomínáš?)
,,Yeeeaaah. Look, not today. I feel a little sick. Could we postpone it?" (Jó. Hele, mě dneska není nějak dobře. Mohli bychom to odložit?) snažila jsem se znít, co nejpřesvědčivěji, ale vypadalo to, že Richarda zaujalo něco jinýho. Jeho obličej okamžitě změnil výraz, když si něčeho všimnul.
,,What?" (Co je?)
,,You're bleeding!" (Ty krvácíš!)
Vrazil do dveří. Nečekala jsem to, povolila a pustila ho dovnitř. Než jsem se vzpamatovala z jeho vpádu, byl u mě a palcem mi přejel po tváři.
,,God. What were you doing?" (Bože. Co jsi dělala?) odhalil prst celý od krve.
,,I.....I don't know," (Já....já nevím.) vykoktala jsem ze sebe.
,,What's that horrible smell?" (Co je to za strašný smrad?)
Namířil si to k ložnici. Vyděsila jsem se a rychle mu zastoupila cestu.
,,You know what? Let's get out of here, just let me get dressed and we can go." (Víš co? Vypadneme odsud. Jen mě nech obléknout a můžeme jet.)
Zkoumavě si mě prohlížel.
,,You could dress." (Obléknout by ses mohla.)
Jeho pohled sklouznul dolu k mím nohám. Teprve teď jsem si uvědomila, že mám na sobě jen triko a kalhotky. Rychle jsem zapadla do ložnice. Můjbožemůjbožemůjbožemůjbože. Chytla jsem se za hlavu, ale hned se zase pustila, když mi spánkem projela bolest a na ruce mi zůstala krev. Zaběhla jsem do koupelny a podívala se do zrcadla. Rána se rozevřela a začala znovu krvácet. Vedla od půlky čela k pravýmu spánku a kapičky krve si razily cestu po mém obličeji. Kůže kolem rány nabírala zeleno-fialový nádech. Co se to sakra včera stalo? Vzpomínám si na Moniku, Tilla, pivo a.....pane bože. Já jsem taková kráva.
ČTEŠ
RammLive
RomanceJeden den, jedna kavárna, jeden post, jeden klavír. To všechno změní můj život od základu a já se jako netušící obětní panna vrhám do víru hudební branže.