~8~

117 9 6
                                    

Sehun lanet alarmın sesiyle uyanarak istemsiz olarak yataktan kalktı dün gece duş aldığı için sabah buna gerek duymadı hazırlanıp aşağıya indi Luhan'ın hala uyuduğunu düşünerek kahvaltı hazırlamaya koyuldu kendine portakal suyu koyarken Luhan için kahve yapmıştı.Kahvaltı masasına son kez göz gezdirdikten sonra Luhan'ı kaldırmak için kaldığı odaya doğru yürüdü

Luhan aşağı kattan geldiğine emin olduğu sesler duyunca uyandı tam yatakdam doğrulacak ken başına çok feci bir şekilde ağırmıştı o sırada kendi odasında olmadığını anlayınca etrafa göz gezdirdi ve dün gece çok sorhoş olduğu için Sehun'un evine geldiğini hatırladı ama neden bu şekilde yatıyodu en azından yatağa düzgün bir sekilde yatırıp üstünü örte bilirdi.Sehuna sinirli bir şekilde başını ovalarken biri kapıyı tıklattı ve başını içeriye doğru uzattı bu kişinin Sehun olduğunu görünce yüzüme istemsizce bir gülümseme belirdi ona olan sinirim bir anda gitmişti yavaşça yanıma doğru gelmeye başlayınca kalbim çok hızlı atığını hisettim bu gerçekten çok garipti doktora gitmeyi aklımın bir köşesinde not alıp Sehuna hayran bir şekilde bakmaya başladım.

O sırada Sehun yanıma yaklaşırken yeni uyandığım için dağınık olan saçlarımı iyice dağıtarak yanıma oturup "iyi udunmu" diye sorduğunda "Hayır" diye cevap verdim sonuçta beni yatağa düğün yatıra bilirdi Bunu soylediğim anda Sehun'un yüzü şaşkın bir ifade ile sorular sormaya başladı"Neden? Yoksa bu yatak rahat degilmi? Yatağı degişmelimiyim? ..." Sehun sorularını sorduktan sonra yüzünde cevap beklediğini belirtir bir şekilde baktığı görünce "Yatak gayet rahat Sehun,Sadece beni yatağa fırlatıp gitmişsin insan misafirine böyle mi davranır üstümü de örtmemişsın kıymetli kıçım donmuş" cümlemi bitirdiğim anda Sehun kahkaha atmaya başladı komik olan neydi ben sinirli iken o nasıl böyle bir kahkaha atabilirdi iyice kaşlarım çatılınca "SEHUN GULEMEYİ KESER MİSİN BEN CİDDİ BİR KONUŞMA YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM KOMİK OLAN NE " diye bağırınca Sehun gülmesini kesip bana şaşkın bir şekilde bakmaya başladı sesim çok yüksek çıkmıştı ama hak etmişti ona bağırmamı komik bir şey yoktu ama o gülüyodu.

Cevap beklerken Sehun birden yüzümü iki elinin arasına alarak en sevimli haliyle "Dün geceyi hatırlamıyorum deme bana?  Çünkü benim için özeldi" Bunu duyunca  yüzümde anlamsız bir ifade ile bakıyodum dün gece ne olmuştu ki Sehun için neden özel olsun eğer aramızda bir şey geçmişse neden Sehunla uyanmamış ve kıyafetleri üzerinde idi Sehun hatırlamıyorum diye dalgamı geçiyodu benimle bu fikir ile kaşlarım çatıp" Dalgamı geçiyosun Sehun benimle Senin için özel olan ne yaşamış olabiliz ki?" Diye sorunca Sehun tekrar  yüzüne en masum gülümsesi ile "İlk öpüçüğümün sahibi oldun Luhan " Bunu beklemiyodum ve ani bir haraketle Sehun'un omzuna yumruk atarak" Ne demek ilk öpücüğumü aldın benim sarhoşluğumdan faydalanıp beni öptün mü OH SEHUN" diye çemkirdim aslında onun ilk öpüçüğünün sahibi olmam sevindirmişti beni ama önemli olan beni sorhoş ken öpmesi.

Sehun omzunu tutarak "Birincisi ilk öpüçüğümünün sahibi olduğun için sevinmen gerek.İkincisi seni ben öpmedin bunu başlatan sendin daha fazlasını istediğin kesindi neden simdi bana sinirleniyosun " diyince bilmem kaçıncı şokumu yaşarken Sehunu ben mi öpmüştüm? Daha fazlasıda mı vardı?Ne kadar fazlası?diye düşünürken kafamı kaldırıp sehuna baktığımda çarpık bir gülümseme vardı yüzünden bu gülümseme hiç masum değildi "N-ne kadar fazlası?" Korkarak sormuştum bu yüzden kekelemiştim

Sehun çarpık gülümsemesi daha da büyürken ellerimi avucunun içine alıp uygulamalı göstermemi istermisin diye sorumca sinirlenmiş tim "SEHUN" diyerek tısladım oda anlamış bir sekilde ellerimi yüzümüzün ortasında tutarak "Bu minik ellerle"diyip ellerime küçük bir öpücük kondurup konuşmasına devam etti "beni okşadın seni becermemek için kendimi zor tuttum hatırlamayacağını bildiğim için sana dokunmadım ama beni çok zor bir duruma soktun bunun cezasını ödemen gerek " diyerek dudaklarımı öpmeye başladı ben duyduklarım yüzünden haraketsiz bir şekilde olanları sindirmeye çalışıyodum Sehun'un dudaklarımdan ayrıldığını hissedince anlamsız bir sekilde ona bakarken "Hey hadi kalk kahvaltı hazırladım aç olmalısın bir şeyler yemen gerek diyerek kolumdan tuttu ve aşağı kata indirdi kahvaltı masasını görünce anlamsız bakışlarımın yerini büyülenmiş ve aç bir şekilde masadaki yemeklere bakmaya başlamıştım Sehun yüzümdeki aç bakışları fark etmiş olucak ki beni omuzlarımdan tutup sandalye ye oturttu onun yerine geçmesini beklemeden yemeklere saldırmıştım Sehun bunu görünce sesli bir şekilde gülerek "Küçüğüm ne kadar da acıkmış"dediği sözle yemek boğazima kaçmıştı küçüğüm de ne demekti bana önündeki portakal suyunau uzatarak içirmeye başladı "Hey ne söyledim ki?" diyerek portakal suyunu içirmeyi bıraktı ve benin içtiğim yerden içmeye özen göstererek kendi içmeye başladı "Sanırım buda bir öpüşme sayılır" diyerek sırıtmaya başladı.

Sehun kahvaltısı boyunca beni seyretmiş ti kahvaltıyı toplamasına yardım ederken beni kaldırıp tezgaha oturttu elimdeki tabakları alıp yan tarafa koyarak ellerini belime doladı ve kendine doğru çekti tezgahta oturmama rağmen şuan aynı boyda idik bu çocuk gerçekten çok uzun diye düşürken konuşmaya başladı "Luhan sanırım senden çok hoşlanıyorum" dediğinde içimde sevinş çığlıkları atıyordum ama bunu ona yansıtmamıştım " Sehun çok üzgünüm seni gerçekten üzmek istemezdim ama benim sevdiğim biri var" Diyince yüzünden kısa bir süreli üzgünün bir ifade olurken Aniden sinirlenmişti beni iyice kendine çekerek "Kimmiş o ?" Diyerek kıskanç bir şekilde bana bakarken daha fazla dayanamıp kahkaha atmaya başladım "Hey kıskandın mı?" Diyerek iyice güldüm "Evet" diyince şaşırdım çünkü kıskandığını inkar edicek diye bekliyodum ona bakarken o kadar güzel duruyodu ki daha fazla dayanamayıp dudaklarını sert bir şekilde öpmeye başladım oda karşılık vermişti bir süre sonra ayrıldıktan sonra sişmiş dudaklarından gözümü ayırmayarak "O kişi sensin Sehun" diyip tekrar dudaklarına yapıştı cezamı çekmeye hazırdım .











UZUN BİR BÖLÜM OLDU 859 KELİME YAZMIŞIM BİR SÜRÜ DAHA ATMIYCAKTIM AMA CANIN HAYRANLARIM ATMAMI İSTEDİ 😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Love Me Daddy  (smut) Where stories live. Discover now