Hoofdstuk 17

512 22 21
                                    

*Ding dong*
'Doe jij even open Tamaar?' Roept Storm van de badkamer.

'Ja sure.'

Ik loop naar de deur toe en open 'm.

'Hallo mevrouw, een bosje bloemen voor ene Tamara.'

'Ja dat ben ik, dankuwel !'

Ik pak het bosje bloemen aan en loop terug naar Storm.

'Hee Storm, ik heb een bosje bloemen gekregen van iemand. Heb je nog een groot glas of iets waar ik ze in kan zetten?'

'Ja tuurlijk, ik zal het even pakken voor je.'

'Thanks!.'

Ik loop langzaam, voet voor voet, naar de stoel en weer terug waar ik toe net stond. Zodat ik tijd kan rekken tot Storm terug is. Anders sta ik daar zo dom te staan.

Wanneer ik weer terug op mijn plek sta zie ik dat er een kaartje inzit. Ik ga op de stoel zitten en bekijk het kaartje. Er staan 2 mensen op het strand hand in hand met maanlicht. 'Prachtig.' Fluister ik zachtjes in mijzelf. Ik kijk op de achterkant en lees voor:

Hey,

Sorry dat ik laatst weg moet, mijn vriend en ik hadden dringende zaken.

Kan ik het misschien goed maken met een dinertje?

Hopelijk zie ik je vanavond, 20.00 uur bij die ene plek in het park.

xo, Zack.

'Oms ja, je moet echt gaan Tam!!'

Tuurlijk moet ze weer alles hebben gehoord die Joël.

'Hier is je glas!'

Storm komt de kamer inlopen en zet het glas met water naast me neer.

'Wat is er met die aan de kant?' Ze wijst naar Joël die heel erg blij (te blij) op en neer staat te springen. Ik geef Storm het kaartje en ze leest het.

'Oke weet je wat, jij gaat daar heen! Maar eerst, gaan we shoppen! Kom op maak je klaar.'

'Maar Storm ik-'

'Nope sorry Tam, je hebt even niks te zeggen. Hup hup ga je klaar maken jij.'

'Ja baas.'

'Tsss.' Ze rolt haar ogen, of course.

Bij mijn kamer aangekomen pak ik wat makkelijke kleren en de rest wat ik nodig heb voor shoppen.

Zodra ik klaar ben ga ik terug naar de kamer en staan Valery, Ariël en Storm op mij te wachten. 'Oke lets go gurls!' Roept Ariël vrolijk.

'Waar ben ik aan begonnen?' Vraag ik geërgerd.

'Euh, gewoon leuk zijn waardoor er een jongen op je valt?' Zegt Ari

'Haha, wat zijn we weer leuk vandaag Ariël.'

'Ja dat vind ik nou ook!'

Ik rol met mijn ogen en gooi mijn haar achter mijn schouder. We lopen met ze 4e naar het winkelcentrum toe en gaan de 1e kledingwinkel in.

Ik zoek zelf rustig de winkel door naar leuke kleren of een leuk jurkje. Storm trekt me mee en gooit me bijna in een pashokje. 'Nou nou.'
'Zeur niet Tamara, we hebben allemaal een leuke outfit voor je. Pas ze.'
'Ja baas.' Ik grinnik, ik voel hoe Storm haar ogen weer rolt. Geweldig dit.

Ik krijg 2 jurkjes in mijn handen gepropt en verder nog een broek en een shirtje. Het 1e jurkje is een zwart sexy jurkje met de zijkant gaas. Oh en er zijn nog mooie hoge zwarte hakken onder de deur geschoven. Het jurkje is aan de boven kant erg strak waardoor mijn bovenste gedeelte bij elkaar worden gedrukt. De onderkant loopt wat wijder uit met aan mijn linkerbeen een stuk stof dat weg is. Waardoor je mijn been ziet. Zal wel van Storm zijn, als ik hem aan heb stap ik het pashokje uit en draai een rondje.

Half Angel, Half Demon. ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu