🌹👑Κεφάλαιο 6🌹👑

13.6K 1.2K 106
                                    


-Πριγκίπισσα, θα αργήσεις στο σχολείο, άκουσα την φωνή του πατέρα μου δίπλα στο αφτί μου. Γενικά, ο πατέρας μου μετά το δυστύχημα της μητέρας μου, μου φερόταν σαν πριγκίπισσα και γι αυτό τον αγαπάω...

-Καλημέρα μπαμπά μου!  Είπα, και τον φίλησα στο μάγουλο.

-Εγώ πάω στην δουλειά, εσύ σχολείο τόνισε και έκλεισε την πόρτα. Και φυσικά σχολείο θα πάω η Αναστασία είμαι!

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στην ντουλάπα, αρπάζοντας μια γκρι φόρμα με ενα μακρύ φούτερ.

Πας καλά κοριτσάκι μου?  Δεν θα κερδίσεις έτσι !

Άκουσα την φωνούλα από το κεφάλι μου και έκανα μεταβολή πάλι στην ντουλάπα μου. Πήρα ένα γκρι  κολάν και ένα άσπρο μπλουζάκι, το οποίο συνήθιζα να το βάζω σπίτι,διότι ήταν κοντό. Μετά από την  συνηθισμένη ρουτίνα μου, δέχτηκα ενα μήνυμα από τον Αλέξη και βγήκα έξω.

-Αποκλείεται! αναφώνησε εκπληκτικός ο Αλέξης.

-Τι αποκαλείται; αναρωτήθηκα.

-Γιατί είσαι έτσι ντυμένη; Ρώτησε μπερδεύοντας τις λέξεις του.

-Τι θες να πεις  Αλέξη;Να μην μπω στο πνεύμα του παιχνιδιού; Ρώτησα με ένα μικρο γελάκι και μπήκα στο αμάξι, σίγουρα είχα γίνει κόκκινη...

-Ελα βγες! Αναφώνησε και βγήκα από το αμάξι το οποίο ήταν παρκαρισμένο λίγο πιο μπροστά από το σχολείο.

-Δεν θες να μας δουν μαζί ; Ρώτησα με παράπονο.

-Αυτό ακριβώς! Χαμογέλασε ψεύτικα.

-Καλά Λοιπόν , εσύ χάνεις!Έκλεισα την πόρτα και περπάτησα προς το σχολείο.

- Ουαου ποια είσαι εσυ; Η Άννα ακουγόταν έκπληκτη.

-Ούτε εσύ δεν μου το είχες ;

-Αναστασία πρέπει να πω συγχαρητήρια σε αυτό το αγόρι από το κλαμπ! Γέλασε Και  περπάτησε   προς την τάξη .

-Εσύ έχεις κανένα νέο; Ρώτησα,ενώ προσπαθούσα να βολευτώ στην θέση μου .

-Ναι με τον αδελφό μου ,είχε βγει το βράδυ και γύρισε τόσο ήρεμος! Σε που έλεγε συνέχεια στον ύπνο του "Γατάκι θα σε λέω "είπε η Άννα και εγώ κατέβασα το κεφάλι μου.

-Λογικά κάποια θα έβαλε στο μάτι ξανά, το κουδούνι χτύπησε .

-Αρχαία !Είπαμε ταυτόχρονα...

Η Άννα δεν έπρεπε να μάθει τίποτα, ούτε και κανένας άλλος άλλωστε, αυτό πρέπει να μείνει μεταξύ εμένα και το του Αλέξη, όσο και αν θέλω βοήθεια! Αν και δεν πρόκειται ποτέ να με ερωτευτεί, γιατί να συνεχίσω αυτό το παιχνίδι ακόμα ;Μήπως είναι νωρίς για δάκρυα και απογοητεύσεις; Το μόνο σίγουρο ως τώρα...

-Σε πήρε ο ύπνος ? Το κουδούνι χτύπησε !Γέλασε η Άννα.

-Συγγνώμη απλώς ήμουν αφηρημένη, είπα τραυλίζοντας καθώς βγαίναμε από την τάξη.

-Φίλε, ο Μάνος σε γουστάρει! Αναφώνησε η Άννα.

-Για αρχή ήρεμα, για μετά αποκλείεται κοιτάμε! Έσκυψα το βλέμμα μου κάτω.

-Εγώ βλέπω μια  κοπέλα 17 χρονών που μετά απο χρόνια βρήκε τον εαυτό της. Διαπήστωσε περήφανη η κοπέλα απέναντι μου.

-Επειδή θα τρελαθώ πάω λίγο στην τουαλέτα. Άνοιξα την πόρτα βάζοντας λίγο νερό στο άβαφο πρόσωπο μου, μπορεί να θέλω να αλλάξω άλλα καλλυντικά στο πρόσωπο μου δεν θα βάλω ποτέ στο σχολείο.

-Έλα βρε Αλέξη !Άκουσα την σπαστική φωνή της Μαρίας και κρύφτηκα σε μια τουαλέτα .

-Τι θες Μαρία; Ακουγόταν τσαντισμένος ο Αλέξης , μπράβο, σκέφτηκα 

-Τι φάση Αλέξη,την κλαψοπαρθενα σκέφτεσαι? Φώναξε με τον ίδιο τονο και άκουσα κάτι να σπάει μέσα μου. Ποια είναι αυτή που δεν μπορείς να βγάλεις από το μυαλό σου Αλέξη ? Σκέφτηκα...


-Πωω, το να μην σε θέλω, δεν το έχεις σκεφτεί; Φώναξε.

-Φυσικά και όχι ! Εγώ είμαι μια από της καλύτερες !Είπε αυτάρεσκα.

-Του δρόμου μάλλον! Συμπλήρωσε και ήμουν σίγουρη ότι χαμογέλασε στραβά βγάζοντας αυτές τις τρεις λεξεις..

Οι υπόλοιπες ώρες πέρασαν αρκετά βασανιστικά, αυτό που έζησα στις τουαλέτες ήταν πάρα πολύ έντονο για εμένα. Είμαι πολύ μικρή ακόμα...

-Άντε Αναστασία εδώ θα μείνεις; Η Αννα και με τράβηξε από το χέρι.

-Έρχομαι. Έβαλα τα πράγματα στην τσάντα μου.

-Αναστασία μου Συγγνώμη θα με πάει ο έρωτας της ζωής μου !Η Άννα ονειροπολούσε και με ένα νευαμα έφυγε.

Άρχισα να προχωράω μονή μου στον δρόμο με την αγαπημένη μου φίλη, την μουσική! Τραγουδούσα σιγανά το "Weak" μέχρι που άκουσα ένα κορνάρισμα .

-Γατάκι μπες μέσα! Άκουσα την Μελωδική φωνή του Αλέξη.

-Ε?Ένα βλέμμα εκπλήξεις και χαράς σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου.

-Μπες μέσα στο αμάξι απλώς! Αναφώνησε και μπήκα.

-Πως με είπες πριν;

-Γατάκι, το ψευδώνυμο σου, χαμογέλασε

Μήπως έπρεπε να μου θυμίζει κάτι αυτό το ψευδώνυμο?..

ΝΑΙ ΛΟΙΠΌΝ ΈΝΑ ΑΚΟΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ !!!!!! ΟΜΓΓΓΓΓ ΈΧΩ 86 ΠΡΟΒΟΛΈΣ ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΤΌΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΟΥ ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΑΠΛΏΣ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΈΣΕΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΈΡΩ ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΆ ⬇⬇⬇⬇ ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΒΆΖΩ ΜΙΚΡΆ ΚΕΦΑΛΑΊΑ ΑΛΛΆ ΕΊΜΑΙ ΑΡΚΕΤΆ ΚΑΙΝΚΘΡΓΙΑ ΣΕ ΑΥΤΌ.... ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΌ ΚΕΦΑΛΑΊΟ

ΑΝΤΊΟ ΑΓΆΠΕΣ 🌹💘

Let's Play My GameWhere stories live. Discover now