Să-i văd pe Roy și pe fratele meu în aceeași cameră nu aș fi crezut vreodată. Roy încă mă ține strâns de mână, dar pe Kay nu pare să îl mai deranjeze asta, doar unchiul îl privește cu ochi suspecți. Cred că acum urăște vârcolacii și abia dacă îi suportă prezența aici, dar tace de dragul meu.-Cum de ești aici? De unde ai știut? îl întreb.
-Eu l-am sunat. I-am luat numărul din telefonul tău! îmi spune Kay.
-De ce nu mi-ai spus despre Sammy? O cunosc pe Sheyla și mi-aș fi dat seama că va căuta răzbunare cu orice preț. M-aș fi întors acasă.
-Poți să o salvezi acum? insistă Kay.
Roy îmi examinează atent cu privirea mușcătura care devenise extrem de urâtă se se întinsese aproape pe tot brațul meu.
-Specia noastră ar trebui să rămână în secret. E o lege a naturii ca noi să trăim în umbră. Orice altă ființă vie care ne vede sub forma noastră reală e sortită să moară. De aceea, dacă cineva scapă cu viață din întâlnirea cu noi, dar a fost mușcat, va muri neaparat.
-Nu! exclamă Kay. Dacă ai venit aici, trebuie să fie ceva. Gândește!
-Ai venit să-ți iei la revedere, nu-i așa? îl întreb eu, văzându-l mai agitat ca niciodată.
-Ni s-a spus că veninul nostru nu are leac, dar...
-Dar ce? îl întrerupe Kay nerăbdător.
-Am auzit povești. Când eram mai mic am auzit de la un lup bătrân din Canada de un vânător care căuta leacul pentru fiul său. Ajunsese la haita lor. Spunea că a descoperit cum poate să își salveze fiul. A zis că are nevoie de lupi pentru asta.
-Ce s-a întâmplat? L-au salvat pe băiat? întreabă și unchiul.
-Nu știu. A fost demult. Lupul care ne-a povestit a spus-o ca pe o glumă. A luat în râs curajul acestuia de a se prezenta înaintea unei haite. Probabil că a sfârșit ucis.
-Pierdem timpul cu prostii și teorii fără rezultat. Ar trebui să o lăsăm să se odihnească ca să nu își epuizeze toate puterile! e de părere unchiul.
-Canada, zici? Știi locul exact al acelei haite? Sau cum se numea vânătorul. Logan are multe cunoștințe și ar putea să cerceteze despre acest vânător sau de studiile acestuia.
-Kay! intervin eu. Oprește-te! Nu mai e timp. Trebuie să accepți că...
-Nu știu numele acelui vânător, dar cunosc pe altcineva care s-ar putea să știe. Dacă există un leac, un Alpha cu siguranță ar avea cunoștințe despre acest lucru. Atunci când primește darul, nu are doar puterea de a controla haita ci primește și înțelepciune. Cunoaște orice lucru despre noi.
-Bun. Trebuie să găsim un Alpha! rostește Kay.
-Avem unul chiar aici în oraș! intervine Roy.
-Bunicul tău...rostesc eu. Roy, te-au alungat și te-au condamnat. Nu ești bine-primit. Nu te poți întoarce acolo!
-Nu te voi lăsa să mori! Îmi cunosc bunicul. Îl voi face să mă asculte cu orice preț.
-Atunci du-te să vorbești cu el! rostește Kay.
-Trebuie să o iau cu mine! îi spune Roy. E singura cale prin care îl voi face să mă asculte. Bunicul, oricât de dificil ar fi, nu va lăsa o fată nevinovată să moară sub ochii lui, dacă va știi că e o cale să o salveze.
-În niciun caz! intervine unchiul. Nu o iei de aici ca să o duci în locul acela plin de blestemați de lupi...
-Unchiule! intervin. Am încredere în Roy!
CITEȘTI
Pradatori de noapte
Hombres Lobo''Unele umbre sunt atât de întunecate încât, punând lumină asupra lor, se întunecă și mai mult.'' Viața lui Lexi și a fratelui său se va schimba radical atunci când, ramânând orfani, ajung să locuiască cu un unchi despre care nu știau mai nimic. N...