Αρχισα να τον σκουνταω και να του φωναζω μεχρι να ξηπνησει.Ανοιξε τα ματια του και με κοιταξε
Α(Αντωνης)-μμμ ασε με να κοιμηθω λιγο ακομα..
Σ(Σαν)-Εισαι ηλιθιος παιδακι μου ΣΗΚΩ!!
Α- μισο λεπτο .. ΣΑΝ??!! τι κανεις εδω??Ειπε και ανασηκωθηκε.
Α- γιατι δεν φορας τιποτα?!Σ-Εσυ γιατι δεν φορας ?
Α- Ενοεις οτι εμεις.. χθες το βραδυ?
Σ-θες να μου πεις οτι ουτε εσυ θημασε τιποτα?Τον ρωτησα ταραγμενη τωρα
Α- μονο τα ποτιρια που μας σερβηραν.
Σ-Δεν το πιστευω..Ειπα και εβαλα το κεφαλι μου στα γονατα μου ημουν ετοιμη να βαλω τα κλαματα, εκοινος το καταλαβε και προσπαθησε να με παρηγορησει..
Α- μην ανοισηχεις.
μπορει τελικα να μην καναμε τιποτα..Ειπε και ακουμπησε και αυτος την πλατη του στο ξυλο του κρεβατιου
Σ-Τιποτα?!! Ειμαστε και οι δυο ΓΥΜΝΟΙ και μου λες οτι δεν εγινε τιποτα ??!Πριν προλαβει να μου απαντησει ακουσαμε και οι δυο εναν ηχο στην πορτα
Π(πητ)-Αντωνηη?? Αντωνηη??
Ηταν ο πητ και ανεβαινε πανω στο δωματιο!!!!! Τον κοιταξα στα ματια ρωτοντας τι να κανω εκοινος με τραβηξε γρηγορα απο το χερι και με εβαλε στο διπλανο δωματιο εκεινος πηγε πισω στο κρεβατι και αρχισε να ντυνεται και τοτε ακουσα συζητισεις..Π- κοιμοσουν?
Α- ναι με ξυπνησες και πρεπει να φυγεις τωρα δεν ειναι καλη στιγμη
Π-γιατι τι εχεις να κανεις?
Α-τιποτα σημαντικο.
Π-καλα θα παω να παρω το φωρτιστη που ειχα ξεχασει απο το αλλο δωματιο και θα φυγω.
Α- ΟΧΙ!!! ΟΧΙ!!ΔΕΝ μπορεις να πας μεσα.!
Π-Γιατι οχι?? Δεν μου λες ? Μηπως κρυβεις τιποτα εκει μεσα ? η μαλον καποια ?
Α-οχι τι ειναι αυτα που λεςΟταν τα ακουσα αυτα εστειλα μυνημα στον αντωνη με το κινητο μου να τον απασχολησει για να βγω εξω.
Α- Πητ δεν νομιζω να εχεις δει τον καινουριο καθρεφτη του μπανιου μου
Π- οχι αλλα δεν πηραζει αλλη φορα
Α- Οχι! Θα ερθεις τωραΟταν το ακουσα αυτο ανοιξα την πορτα και ετρεξα να μαζεψω τα ρουχα μου. Εσκυψα στο πατωμα αλλα ξαφνηκα ενιωσα δυο ζευγαρια ματια καρφωμενα πανω μου και καποιον να με πλησιαζει... ηταν ο πητ !
Π- Φαιη?? Φαιη?? (Η φαιη ειναι η κοπελα του αντωνη)
Α-Πητ οχι!
Π-Φαιη ??Ειχα κρυψει το προσωπο μου με τα μαλια μου ωστε να μην με δει αλλα ξαφνικα ενιωσα ενα χερι στο μπρατσο μου και καταλαβα οτι δεν υπηρχε διαφυγη γυρισα αποτομα το κεφαλι μου με εκφραση απολογητικη ντροπιασμενη και τον κοιτουσα που χλομιασε .... κοιτουσε μια τον αντωνη και μια εμενα.
Σας εφχαριστω πολλυ που το διαβασαται ελπιζω να σας αρεσε 💘 αν σας αρεσε και θελεται αυτη ηιστορια να εχει σηνεχεια παρακαλω αφηστε σχολειο και βαλτε ενα🌟 Σας αγαπω αντυοο
ESTÁS LEYENDO
More Than a Friend
RomanceΗ Σαντη (Σαν οπως θελει να τη φωναζουν) και ο Αντωνης ειναι στην ιδια παρεα,και πολλυ καλοι φιλοι,τα πραγματα ομως περιπλεκονται οταν ενα πρωι ξυπνουν στο κρεβατι μαζι και γυμνοι καθως το προηγουμενο βραδυ μεθησαν στα γενεθλια του πητ ενα αλλο παιδι...