Medya: yine Eda 😂
Alarmın çalmasıyla yere düşmem bir oldu. Alarmı herhangi bir yere fırlattım. Duşa girdim ve üstümü giyindim.
Bir şeyler atıştırdım ve kapıyı açtığımda karşımda bir adet ukala gördüm.Eda: Hö!! Sen? Neden!? Ne işin var burda?
Jungkook: Belli değil mi seni almaya geldim.
Eda: Sebep??!
Jungkook: Şimdi burda dikilip seninle sebep-sonuç ilişkisini tartışamam. Şimdi hadi atla. (diyerek eliyle motorunu işaret etti.)Karşı çıkabilirdim,bağırabilirdim, kızabilirdim ama ben susmayı tercih edip yüzümde bir tebessümle motora bindim.
Karşı çıkmadığıma şaşırmış olamlı ki yüzüme bakıyordu.
Eda: Geliyomusun yoksa geç mi kalalım ukalacım?
Jungkook: A tabi evet.Çok hızlı gidiyorduk beline o kadar sıkı sarılmıştım ki bu hoşuna gitmiş olmalı daha da hızlı gitmeye başladı.
Eda: B-biraz yavaşlaa!!
Jungkook: Böyle iyiydi.😁
Eda: Birazdan üstüne kusarsam daha da iyi olucak!! 😈😰(Çok hızlı gittiği için gözlerini kapatmıştı)
Aniden durdu. Ama ben halâ belinden tutuyordum.
Jungkook: Rahatsın galiba?.(piç sımayl 😂)
Eda: Hö..! Ş-şey geldik mi? (diyip ellerini çekti)
Jungkook: Evet geldik.!
Eda: Ama burası okul değil.!! Jungkook neden burdayız..? Beni neden buraya getirdin.?? Bana sormalıydın..! Peki okul ne olucak..!!? Beni hemen geri gö...Dememle dudaklarını dudaklarımla buluşturmuştu bile. Hafif bi öpücük kondurdu ve tebessüm etti.
O hali o kadar tatlıydı ki.!?
Kendime gelip.Eda: Ne yaptığını zannediyorsun ya sen!!??
Aishh..!! İlk öpücüğümü senin gibi bi ukalanın aldığına inanamıyorum!!
Jungkook: 1.Si çok fazla konuştun 2.si ilk öpücük he? (diyip sırıttı)
Eda: Her konuştuğumda beni öpemessin! Bu ilk ve son olsun! Ayrıca napıcaz biz burda?
Jungkook: Hmm bi düşüniyim... Piknik alanına geldik çünküü burda bale yapcaz😂 (bale ne aq)
Eda: Çok komiksin.Bir yere oturduk. Sabah bir şeyler atıştırmama rağmen deli gibi açtım. Yemekleri hızlı hızlı yiyordum. O sırada Jungkook un beni izlediğini fark ettim.
Eda: N-ne var!?
Jungkook: Hiç. Sadece... Şey.. Ayı gibi yiyorsun. (diyip kahkaha atmaya başladı.)
Eda: Ihh..! 😒Diyip yemeye devam ettim çünkü onunla uğraşamayacak kadar açtım. Telefonumu eline aldığını gördüm.
Eda: Hey..! Ne napıyosun?
Jungkook: Sadece telefon numaramı kaydettim. (diyip telefonu verdi)
Eda: A tamam. Iı ben doydum şimdi ne yapıcaz..?
Jungkook: Sonunda doymayı başardın. O zaman şimdiiii şey yapalım ıhm şey...
Eda: Ne yapıcağımız bilmiyorsun değil mi.?
Jungkook: Belkii.. Ya evet napalım.?!
Eda: Hadi lunaparka gidelim..!!
Jungkook: Aishh..! Cidden mi.?
Eda: Lütfeeen.!! (Aegyo yaparak)
Jungkook: Tamam kes şunu gidelim..
Eda: Yaşasınn..!!Lunaparka geldiğimizde ben ilk önce hız trenine binmek istedim ama Jungkook izin vermedi. Neymiş efendim düşermişim bişey olurmuş falan filan...
Eda: Pekii. Dönme dolaba binelim.
Jungkook: Olmaz. Düşersin..
Eda: Korku tüneli.???
Jungkook: Çok korkarsın sonra rüyanda kabus görürsün..
Eda: Ihh..!! 😒 Gondol..???
Jungkook: Olmaz..!!
Eda: Ama ben neye bincem??
Jungkook: Şuna binebiliriz..Parmağıyla gösterdiği yere heyecanla kafamı çevirdim ve çevirmemle yüzümün asılması bir oldu.
Eda: Cidden..?? Atlı karınca mı.?
Jungkook: Hadi hadi çok konuşma da binelim.Zorla da olsa beni o şeye bindirdi. Neden bu kadar abartıyor anlamıyorum.?
Az da olsa eğlenmiştim.İlerde pamuk şekerci gördüm.
Eda: Ukalacım bana pamuk şeker alır mısın.?? 😊
Jungkook: Tamam alırım baş belam. 😆Baş belam mı..? Başının belası mıyım ben.? İyi anlamda mı dedi kötü anlamda mı?
Diye düşünürken.Jungkook: Al bakalım..
Eda: Teşekkür ederiiim.Dırıdıddıdıddıddıdıdınt (Ayfon müziğim şekil euuheueheu)
Eda: Jungkook telefonun çalıyor.
Jungkook: A evet. Alo. Nee..! tamam geliyorum.
Eda: Noldu?
Jungkook: Arkadaşım Tae trafik kazası geçirmiş. Benim gitmem gerek. Seni bırakıyım hemen.
Eda: Hiç gerek yok sen hemen git.
Jungkook: Peki.. Bunu telafi edicem. Dikkatli ol.
Eda: Tamam ukalaa..Eve gittim. Yorgundum. Daha ikinci günden okulu asmıştım. Ama pişman değildim. Bi tek atlı karıncaya binmiş olsam da o yanımda olduğu için sıkılmamıştım.
Koltuğa uzandım ve telefonum çaldı.
Arayan annemdi.Eda: Alo..! Anne..
Annesi: Kızım nasılsın?
Eda: İyiyim annecim ya sen..?
Annesi: İyiyim. Amaa..
Eda: Amaa.??
Annesi: Yakında daha iyi olucam. Çünkü 1 hafta sonra oraya geliyoruz.
Eda: Ayy cidden mi çok sevindim.
Annesi: Evet kızım şimdi kapamam gerek sonra konuşuruz.
Eda: Tamam anne..Olley çok mutluyum annemler gelicek.
Onlar gelmeden bi gün mutlaka temizlik yapmalıyım 😂Kapı çaldı. Tak..Tak..Tak..
Kapıyı açtım ve karşımda...
Medya benden size 😊🙈💞
Tatlışlar umarım bölümü beğenmişsinizdir
Beğenmediğiniz bir şey olursa yazın.😊💞
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.💕💕
Şimdilik hoşçakalın.❤
SARANGHAE 💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası (Jungkook)
Fanfic"Her zaman yanımda olmanı, beni sevmeni istiyorum. Seni kaybetmekten korkmak için seni kazanmak istiyorum. Seni çok seviyorum."