Hai ,nama aku Tengku Airis Medina ,well siapa xknl aku,top student Flynn Highschool, Dan as a leader of black rose,aku ada rahsia besaaar Sgt .
This year aku dah f5 ,masih ad lagilaaa trsisa sikit sbnyak masa untuk aku habiskan pngajian disini mngkin disini pnghujungku?asal hayat sntiasa dikandung bdn yg smkin lmh ini.
Aku mmpunyai 4 org sahabat baik dan 1 trdiri dripada spupuku sndiri.merekalah penyejuk hati dikala ak panas ,pemanas dikala aku sjuk ,diaorg slalu brsama aku.
Oihh! Mnung jauh nampak?sampai ke planet mana hah?Tanya Hannah,ni laaa sepupu aku Tengku Hannah Delisha ,kami mmbesar bersama² ,slps kpulangan aku sekeluarga ke Malaysia .
Ntahlaaa ,sampai ke Pluto laaa tuuu sampuk Dahlia aka Lia ,inilaah dia Tengku Dahlia Aulia ,nama cam bunga confirm prangai anggun annn,and itu adalah salah,dahlia Sgt aktif Dan lasak ,black rose sebenarnya mmg lasak smuanya ,athlete Flynn's kan.
Xlaaa ,Airis pikir pasal masa dpn laaa ,nk kahwin ngn spa?ank nk brapa?honeymoon kat mana?kan beb ucap Hani ,aku mngerlingnya,ntah sampai ke ntah aku ke fasa itu,itulah dia Tengku Hani Syuhada ,kawan aku jgk ,hani ni tegas orgnya ,sntiasa aktif Dan lasak ,suka mnembak laaa memanahlaa .
Apa korang ni ,ksian Airis ,kna attack,korang ni xelok buat andaian bukan²,ntah² kawan kita tgh pikir sapelaaa yg jadi head prefect kita taun ni ucap Qisha ,ini pula Tengku Qisha humaira ,makcik ni sorang jee lmbut selembut -lembutnya ,tpi bak kata org jgn disangka air yg tenang tiada buaya so paham ² jelaaa.
Apa korang merepek ni hah?aku masih blom habis pikir,knape ayah tak trus bagi jawatan head prefect tuu kat aku? Luahku smbil memusingkan pen yg kini ditangganku.
Aku pon plik jgk beb,yelaaa nk kata kau xfamous ,aaabohong ,nk kata xberkebolehan aaaatipu,nk kata x tegas aaaaatak mungkin abistuu knape eah?Tanya Lia ,Lia ni mmg sewel sikit ,kami trtawa dgn slang yg digunakannya.
Nononono,aku rasa sbb ayah x harap kita handle problem tuu,beb diorang tuuu llki kita prempuan ap jee boleh jadi ucap Qisha.
Tapi Sha ,kawan kita ni xpuas hati ,kau kna paham tuu ucap Hani pula.
Takpelaaa Ris ,Smua jadi bersebab,kita masih top prefect ucap Hannah ,aku hnya mngangguk.
Blom smpat smbung gossip dah Cikgu masuk.
Bangun! Good morning miss! Ucap Aiman monitor kls kami.
Good morning guys ,now sit down ,so before we start our lesson ,let me introduced to you,your new classmate from Neoz High school,sila masuk ucap Miss Linda.
Klihatan 5 org jejaka memasuki klasku hmmm not bad,malas nk ambik Kesah Sbb ak trsangat sedih skrg ! Sob.Sob.Sob ! Mummy! Baba!
Hi guys ,nama aku Tengku Irfan Naufal,nice to meet you guys ! Ucap Irfan
And Hi too ,my name is Tengku Fariq Haizen and just call me Riki ucap Riki
I'm Tengku Harith Daniel ,hi ucap Daniel.
And me ,Tengku Uzair Hakimi ,ucap Hakimi .
And I'm Tengku Isyraf Danish ,nice to meet you guys ucap Isyraf smbil trsenyum sopan.
Ok now ,emmm Irfan duduk sebelah hani ,put your hands up girls,pastu Riki sebelah Hannah ,Daniel sebelah Dahlia,Hakimi sebelah Qisha ,and Isyraf sbelah Airis ucap Miss Linda ,Black rose mngangkat tangan dgn malas ,knapelaa mereka duduk xber'partner' kang susah skrg.
Emm hi ,nama aku Irfan ucap Irfan ,hani hnya mngangguk.
Tengku Hani Syuhada ,Irfan mngangguk,sombong plk dah!
Nama kau Hannah Ann? Tanya Riki ,Hannah mngangguk.
Tengku Hannah Delisha ucap Hannah ,Riki trsenyum Dan mngangguk,amboii jual mahal!
Ap nama kau?daisy? Ehh? Ap? Tanya Daniel ,Dahlia mngerlingnya geram.
Tengku Dahlia Aulia! Bukan Daisy! Daisy tuu nama nenek aku! Ucap dahlia geram Daniel trtawa.
Your name a bit weird ,Uzair ,ak xprnh dgr pon ucap Qisha ,Hakimi trtawa.
Uzair,nama sahabat nabi muhammad SAW but I prefer u call me Haq ucap Haq ,Qisha mngangguk,mnarik ,ad tarikan di Haq.
Airis Medina ,cantik nama kau ucap Isyraf ,Airis hnya mngangguk.
Cantiklaaa parents aku kasi ucap Airis ,Isyraf mngerling Airis sekilas ,bapak garang!
Plajaran diteruskan sprti biasa, Isyraf Dan geng nya dikenali sbgai dark knight di sekolah dulu,sehingga skrg itulah nama kumpulannya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Author yg xberpendirian tetap dah kmbali!!!! Hye guyss!! Jmputlaaa yeee ,baca story Cik Bunga yg baru muncul didalam kepala hotak yg sudah mula brkarat ini ,ngeh³ ,enjoy it!!!
YOU ARE READING
Tengku's Love
RandomAku pon inginkan kebahagian Is...aku nak disamping kau selalu ,tapi knape bnyak Sgt rintangan yg mndatang ,aku takut...aku xkuat is..- Tengku Airis Medina. In the name of Allah ,Tengku Isyraf danish heart's only belong to her,to my lavender -Tengku...