Sabah uyandığımda Zeynep yanımda mışıl mışıl uyuyordu.Ne kadar da masum gözüküyordu.Bir o kadar da hırçın.Dün akşam birlikte film izlerken uyuya kalmıştık.Kollarımın arasında kıpraşmaya başladığında uyanmak üzere olduğu anladım.
2 saniye sonra gözlerime bakıp Günaydın dedi uykulu bir ses tonuyla.
Günaydın meleğim.
Melek mi neden öyle dedin şimdi dedi yataktan doğrulurken.
Uyurken bir melek gibi görünüyordun da ondan.Ben lafımı bitirdikten sonra Zeynep'İn yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.Canım ya nasılda tatlı oluyor.Ama taki horlayana kadar Zeynep bir an odanın içine ayı düştü sandım.Ahh kolum napıyosun ya.
Lafımı bitirdiğim anda koluma yediğim darbe ile kendime geldim.Noluyor ya daha demitimki meleğin içinden bir şeytan çıktı iyi mi?Ben şaka yapmıştım Zeynep ya.
Toparlanmaya başladı ne oluyorr hey.
Seni iğrenç şakalarında baş başa bırakıyorum canım.
Zey-n-eep lafımı bitirmemi bekleseydin be güzelim ya.Bu olaydan sonra Zeynep'i gün boyunca görmedim.Galiba iyice kızdı bana ya.Off kerem iyi halt ettin.Keşke kolumu bacağımı değil espirilerimi alçıya alsalar.Annem ve babam gelip beni eve götürmüşlerdi.Evde tüm gün yatıp dinleniyordum.
Bu arada fark etmedim de değil yata yata götüm mü büyüdü ya benim.Bazen kendimi eğlendirmek için internetten Vine videoları izliyordum.Allahım o kadar komiklerdi ki bazen annemin attığı terlik sayesinde susuyordum.Anneler hep aynı 2 silahlarrı var1.Sütleri 2.de tabikide terlik.
Bu arada Zeynep'i sağolsun hiç arayıp sormuyor beni.Bende hiçbir zaman mesaj atmıyorum.Gerçekten.Dakika birm esaj da atmıyorum.Sürekli telefonuda kontrol etmiyorum.Sizde bunu yemediniz dimi.Bende yemedim.Ama kendi kendimi yedim.
2 gün geçti hastaneden çıkalı.Babamın yurt dışında işi çıkmış annemle onlada gitmesi gerekmiş.Allahtan evde Nurgül var.Sağolsun her zaman bana yardımcı oluyordu.Bende sabahtan akşama kadar yatmaya devam ediyordum.
Nurgül.Ses yoktu.Acaba birşey mi oldu ya.Nurgül birşey mi oldu.Yine ses yok.Ben çok şarkı söylüyor diye geçen kendini sessize al dedim acaba gerçekten öyle birşey mi yaptı.Yok canım yapmaz dimi.
Mutfağa gittiğimde galiba rüyadayım dedim.
Nurgül kalmadı elimizde canım Zeynep verelim.Demek rüya değilmiş.Eğer rüya olsaydı Zeynep'İn batırdığı çuvaldız sayesinde uyanırdım.
Se--n nasıl yani.Ne zaman geldin.
Sen uyurken geldim tabikide.Öyle güzel uyuyodun ki.
Canım ya.
Bir öküz misali.Hah zeynep ettin romantizmin içine.
Niye öyle söyledin şimdi Zeynep.
Nasıl oluyormuş canım oh olsun sana bende böyle olmuştum işte.Canıma değsin intikamımı aldım bende.Nasıl da gülüyor Zafer edasıyla şuna bak ya.
Çok kötü oluyormuş canım özür dilerim.Attan almak lazım bazen dimi.
Neyse daha fazla ayakta durma alçın yeni çıktı geç otur sofrayı hazırlarım şimdi.Sandalyeyi çekip oturmuştum.Hülyalı gözlerle Zeynep'i izliyordum bir yandan da.Mutfakta hareket ederken bir melek gibiydi sanki.Aman kerem sende iyi aşık oldun ha.Nerde bir süslü laf hemen oraya bit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomanceEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.