Sziasztok!
Kis József vagyok. Debrecen környékén élek, anyukámmal és nagymamámmal. Egy egyáltalán nem átlagos 16 éves fiú vagyok. Hogy miért nem átlagos? Hát azért, mert imádom az Én kicsi pónimat. És nem, nem vagyok meleg. Csak fura. Eddig több barátnőm is volt. Álltalában olyan 12-14 évesek a választottjaim. A póni mellett még nagy szenvedélyem a Trancformice. Nagyon jó játék!
Imádom a macskákat. Van is 9. Nagyon aranyosak. Az osztályomban, sajna csak fiúk vannak. Olyan jó lenne ha lenne vagy öt lány. Én velük jobban elbeszélgetek. A fiúk olyan durvák. Van köztük bulis,piás,cigis... Pfff... Nem az én világom. Én jól elvagyok a pónikkal. Van egy nagyon nagy póni gyűjteményem is... Rólam naggyából ennyi.Sziasztok! Ez lenne az első rész. Ezzel lenne az első "könyvem". Ez a kis történet igaz tények/cselekedetek alapján írodik. Nem akarok senkit se megbántani! Csupán egy furcsa fiú mindennapjait írom le. Az egész történetben csak a neveket változtattam meg. Az első rész csak bemutatkozás, de ma vagy holnap hozom a második részt, ami remélhetően jobban sikerül. szrmy13 Bogi1013 03domcsika Ezt a könyvet nekik köszönhetjétek. Hiszen ha ők nem mondják hogy írjak erről, nem jutott volna eszembe. Addig is köszi hogy elolvastad!
Good girl™
YOU ARE READING
Egy Furcsa Fiú Napjai
HumorSziasztok! Ez egy nagyon furcsa, 16 éves fiúról szól. Ezzel a "könyvvel" senkit nem szeretnék megbántani. Igaz történet alapján!