One

130 12 25
                                    

İngiltereye geldiğimden beri hayata olan bakış açım değişmişti. Burası Türkiye'de olan yaşantımdan çok farklı bir şekilde devam ediyordu. Yaşı 15'ine bile girmeyen kız şuan İngilterede tanımadığı insanlarla dolu olan bir evde 4 ayını geçirecek. Böyle söyleyince evet biraz korkutucu geliyor ama bunu ben istemiştim. Babama 2 buçuk sene boyunca yurt dışında 7 aylığına ingilizcemi geliştirmek için bir dil kurslarında olmayı,babamsa 4 aylığına izin vermişti. Olsun izin verdi mi? Verdi.

Aslında ben bir kampta kalmayı istemiştim ama annem bir ailenin yanında kalmamı istemişti. Ve şuan eğitim danışmanıyla beraber o ailenin evine gidiyorduk. Etrafı izlerken eğitim danışmanı arabayı kulanırken bana bakıp;

"Melisa,burayı seveceğine eminim eğer bir problem olursa beni ara lütfen" diyerek kartını uzattı. Gülümseyerek aldım. Türkçe konuşmasına gerçekten sevinmiştim. İngilizce nah güzel konuşuyorum anca tarzanca yani.

"Pekala,Bay ve bayan wards'ın 2 çocukları varmış doğru mu?"

"Evet amber ve aiden ikisiyle anlaşacağını umuyorum" inş cnm yha.

"Umarım öyle olur" biraz daha yolun üzerinden bir site gibi bir yere gelmiştik. Ve bi virajdan dönünce açık sarı tonlarında bir evin önünde durduk. Cidden çok güzel nir sarıydı.

Eğitim danışmanın "İşte geldik!" diye hafif yüksek sesiyle sanki geldiğimizi anlamamıştım zaten iyiki söyledin boşu boşuna durduk zaten deme te Allahım 🙏

Arabadan aşşağı indiğimde bavulumu eğitim danışmanıyla beraber taşırken kapı açılıp sarışın 30-40 yaşları arasında bi kadın kapıyı çalmadan açtı ve anında bi köpek yanıma geldi ve kadın Türkçeyle "hoşgeldin evimize" diye beni karşıladı. Ne bok yapıcağımı bilemedim aptal aptal gülümsemekle yetindim.

Kadın gerçekten çok samimi ve sıcakkanlıydı ayağımın altında beni koklayıp kucağıma gelmeye çalışan köpeğin de shiva (şiva) olduğunu öğrenmiştim.

"Merhaba mrs.wards dediğimde"

"Lütfen melissa, Chloe de tatlım" bak işte ben bunu anlamıyorum mesela benim annem hiç demez öyle tatlım bana emine de diye. Söylerken bile tuhaf oluyor amk.

Gülümseyip "Hadi içeri geç lütfen" dedi. Bavullarımı içeri doğru taşımama yardım edip eğitim danışmanım bizimle beraber 5 dakika oturduktan sonra gitti. Mrs. Wards merdivenlere doğru

"Aiden, misafirimiz geldi" diye bağırdı.
Aiden olduğunu düşündüğüm kişi de "Geliyorum anne diye bağırdı" ingilizcem fazla yok ama bunları bırakında anlayayım.

Mrs. Wards bana bakıp "Amber ve eşim Jeffre akşama doğru gelecekler "

"Problem değil akşam tanışırım onlarla da" diyip gülümsedim. Aiden olduğunu düşündüğüm yakışıklı hafif sarışın olan çocuk;

"Hey merhaba sen melissa olmalısın" diye yanıma geldi amk herkes 2 s'li söylüyor bende tek s var oruspi diye bağırasım gelsede bozuntuya vermeyip

"Merhaba aiden" diyip el sıkıştık. Aiden bana odamı gösterip bavullarımı taşımama yardım etti ve ağırlık konusunda biraz şikayet etti cidden samimi bi çocuğa benziyodu yakışıklıydı da ama benim aşık olmam için bir kemırın dallas olması geriyor tham mı.s

Odamın önüne gelince wifi nerde diye sordum oh be odamda çekiyomuş diye rahatlayıp alekta movik movik dans ettim Aiden benimle nirlikte dans ettikten sonra wifi şifresini alıp odama girdim.

Odama geçtiğimde herşey normaldi ve çoğu şey açık kahverengiydi. Pencereye doğru ilerledim fazla büyük olmayan bi balkonu da vardı arka tarafa bakıyordu. İyiydi ya dağ manzarası vardı. Bi anda heide şarkısını söyleyesim geldi ve hafif bağırarak "haydiiii,haydiiiii" diye söylenmeye başladım bi çocuk bana
"Dağlar kızı heidee"diye bağırınca korkup içeri girdim.

Telefonumdan arkadaşlarımı kıskandıracak snapler atıp twitter daki hesabımda cameron dallas ile aynı havayı solumaya amerikaya gidecem deyip camgirlleri kıskandırıyordum. Sonra annemlerle konuştuk annem yavruuum dşye ağlarken bende garib anam canım anam diye anneme söylüyordum.
Sonra acıktığımı söyleyip kapattım.

Aşşağa indiğimde chloe'nin kocası düşündüğüm adam gelmişti ve sanırım amber diye tahmin ettiğim kızda ordaydı. Son merdiveni adam attığım an shiva yanıma geldi ve bana sürtünmeye başladı.

Onunla biraz oynarken amber beni fark edip "seni çok sevmiş baksana" diyip yanıma geldi.

"Çok tatlı bi köpek" dedim shiva kucağımdayken.

Gülümseyip "Biz tanışmadık ben Amber,sen de melissa olmalısın değil mi" yahu madem biliyosun adımı ne soruyosuu.!

"Evet ben melisa" diyip gülümsedim.

"Merak etme burda yabancılık çekmezsin ayrıca lütfen kendi evindeymiş gibi rahat ol" dedi

Bende teşekkür felan ettim işte ne olsun slsçsmdöxö Onlara Türkiye'den hediye olarak getirdiğim eşyaları verdim çok beğenmişlerdi.

Jeffre ile de tanıştıktan sonra yemek yedik makarna yapmışlardı ve makarna yemeyi severim bebeğim.

~After 8 Days~

8 gündür burdaydım. Haftada 5 gün de ingilizce kurslarına gidicektim. Şimdilik herşey mükkemmel ilerliyodu. Amber ile neredeyse her kurs çıkışı geziyorduk. Ve bugün ise elinde olan 2 biletle yanıma geldi.

"Melissaaaa" diyerek yanıma gelip sevinç çığlıkları attı. Ve elindekileri gösterip;

"Bil bakalım kimin tour'una gidiyoruuuz?" diye soru yöneltti.

Ellerimi yukarı doğru açıp dua eder gibi yapıp "Lütfen Demi Lovato olduğunu söyle" dedim.

"Üzgünüm lovatic olduğumu olduğunu bilmiyordum" dedi üzülerek. Niye üzülüyon amk -_-

"Hey,problem değil" deyip güldüm.

"Peki o zaman tahmin ett" dedi tekrardan.

"Shawn Mendes??" dedim tek nefeste

"Uhm. Mendesarmy olduğunu da bilmiyordum."

"Ya merak ettim kim??"

"Yaşıtsınız desem?" dedi şöyle bi düşününce kim aklıma gelmedi. Anlamaz bakışlar atınca

"Jacob sartoriuuuss" diye bağırdı. Sevinip sevinmeme arasında kalsam da o çocuk gerçekten yakışıklıydı. Şarkılarını da dinliyordum. Ve sevinmeye başladıım.

"Amber biliyor musun jacob benden sadece 24 gün büyük dedim"

Amber ise şaşırarak "Sizi shiplemeye başlıycam sanırım" diyip gülmeye başladı.

Demek 2 gün sonra jacob ile karşılaşıcaktım. Şimdiden ne giyeceğimi bile düşünmeye başlamıştım..

Selaaam! Gece gece böyle bir kurgu aklıma geldi ve bende dedim ki niye yazmayayım kii. Ehehehehe
Bilmiyorum fazla JS fanfiction yok olsa bile 1-2 tane kurgusu pek hoşuma gitmemişti (KİMSE ÜSTÜNE ALINMASIN) ve bu hepsi kötü anlamına gelmez. Diğer bölümde zaten onları buluşturucam. Ve siz bu bölümü okurken ben 4 bölüm çoktan yazdım ehehehe bence güzel bi kurgu olucak.

LÜTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN ❤❤

Love Story || Jacob SartoriusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin