5

51 5 0
                                    

Cuti 1 minggu woihhh,bapakkk bosannn!!! Keluh Daniel.

Kau boleh x jgn jerit ,tiap hari aku dgr ,boleh pekak aku tho! Bebel Dahlia.

Airis kau buat ap jee cuti ni?Tanya Isyraf  ,Airis yg sdg melahap donut itu mngeleng.

Duduk rumah ,parents aku prgi Jepun ,ad urgent ,huwaa!! I'm lonely ucap Airis ,Isyraf  trtawa.

Senget! Kau nak ikut aku tak? Tanya Isyraf  ,Airis memandangnya.

Nk prgi mana?kau jgn sblom aku patahkan Tengkuk kau jgn kau berani nk kencing aku,harituu cakap nk ajk ak jln² ,last² bawak aku cuci kolam ikan yg sedekad Lamanya kat blkng kantin tuu ,Bebel Airis .

Hishhh,tuu lain,ni lain ,nk ikut tak? Tanya Isyraf  ,Airis mngangguk tanda stuju ,lagipon dia xbuat pape.

Ni hah,korang nk ikut? Tanya Isyraf  .

Pergi mana bro,? Tanya Riki ,Isyraf  trsenyum penuh makna.

Ikutjeee Kalau nk prgi ,emmm bwk baju bnyak²,kita akn spend the whole week there ucp Isyraf  sblom beredar.

Girls?on ke off? Tanya Hannah.

Of course on! Jawab mereka serentak ,Airis mngangguk.

So kita prgi ber'partner' ehhh ,cam biasa laaa ehhh,korang tau kan ,xyah aku ulas pnjg² cam skolah khas ,pape rojer ,hani aku tunggu dpn rumah kau ehh pesan Irfan sblom prgi ,hani hnya mngangguk.

Amboii,sedap kuih badak jee dia atur² ,kang ad yg nk kna tetak ni! Marah Hannah .

Chill lahhh,alahhh kau Irfan x ttpkan Kita jugak yg blur ,trgapai-gapai kelemasan~ untung ahhh diorang nk drive ,xsuh kita ,mana tau tmpt tuu jauh ,ucap Qisha dgn positif nya.

Btol jgk ucap dahlia.

Ahhh ,whatever! Gtg girls ,aku nk blik dulu ,jumpa besok pape chat xpon call ucap Airis ,BR mngangguk.

~

Hannah POV

Aku mnyepak luggage hitamku bgitu saja,dibiarkan begitu sahaja ,terikat namun tak bertali ~ eishhh merepek dah ni,bdn kuhempap diatas tilamku ,iphone 6s silverku aku gapai .

Ad gp baru? Mat laun mana masukkan aku ni?ehhh asal klakar Sgt nama gp ,ngekklaaa yg buat gp ni.

The Tengku's👑

Bae Airis💗 in

isyraf  Danish
Guys! Dah packing blom ? 😚

Harith Daniel
Aku suh bibik aku yg pack ,last² aku kna pack sndiri tho! 😤

Uzair Hakimi
Erk so what Mr. Tengku Harith Daniel?mcm xmsuk tema jee kau ni. 😒

Harith Daniel
Yelaaa,ak semak tho,aku suh dia pack then ltk 1 pakaian ,10 soalan diajukan ,lmh aku dibuatnya last²  aku humban jee ap yg ad dlm almari. 😤

Fariq Haizen
Wuish²,ksian bdk x independent ni,contohilaaa aku ,pack sndiri 😏

Isyraf  Danish
Itu sebab dia mlu org Lain pgg adik² dia .

Bae Airis💗
Oihh,Isyraf  pkl brape besok?

Isyraf  danish
Pkl 8 ehhh,taknak laaa smpai mlm kat sana .

Bae Hani💕
Kau bleh ckp x kita nk kemana? Karang blur Ibu aku tuu.

Irfan Naufal
Alahhh hani ,bilang sahaja ,kau akn slmt ,xpyh risau.

Bae Hani💕
k.fine !

Bae Qisha💝
Gdnight tengku's ! See all of u tomorrow

Goodnight! Beb!

Tengku's LoveWhere stories live. Discover now