Ráno bylo ještě dusnější než jsem si myslela.
Když jsem vstala,Niall už pentloval v kuchyni a chystal si snídani.
Viděla jsem ho z pootevřených dveří naší ložnice,dál jsem se ovšem neovážila přijít.
Tak či tak budu muset z ložnice vylést prolétlo mi hlavou a já sebrala župan,který dosud ležel přehozený přes židli,a taky odvahu a rázně jsem vyšla z ložnice.
Pomalu příjdu do kuchyně,ve které to smrdí po připálené slanině.
No,a taky že jo - V koši,který je vydělaný ze skřínky pod dřezem,leží pánev s úhlově černou osmaženou slaninou.
"Koupíš ve městě novou?" zeptám se a skřížím ruce na prsou i se županem v ruce v domnění,že mě třeba ochrání před smrští Niallových nadávek a výčitek.
Niall je už dávno oblečen ve slušivém tmavomodrém saku,které je až moc podezdřele podobné s tím Zaynovým,a v hnědých kalhotách.
"Možná,když budu mít čas" špitne překvapivě.
Udiveně se na něj podívám.
On mi nenadává? proletí mi hlavou jako tryskáč nad hlavami vzrušených davů turistů.
Olíznu si rty a dodám "Dneska si můžeš vzít auto,domluvila jsem se s Lucy,že mě dnes vezme do školy"
"Dobře" odvětí a dál se ke mě točí zády.
Mlčky zamířím do koupelny,kde si odložím už zmiňovaný župan.
Ze skřínky nad umyvadlem vyndám krém na obličej,kosmetickou taštičku a zubní kartáček a užuž se chci dát do ranní hygieny,když vtom se objeví ve dveřích Niall,opře se o futra a dá si ruce vbok.
"Nechceš se nejdřív najíst?"
Dnes už podruhé se na něj otočím s překvapeným výrazem ve tváři a špitnu "Já myslela,že si dělám snídani sám pro sebe.."
"No,dělal bych,kdybych tu byl sám" namítne a opět zmizí v kuchyni.
Je mi jasné,že je ještě pořád naštvaný. Jenže proč? To nevím.
Přemýšlela jsem o tom,že asi i trošku žárlí na Zayna.
A moc dobře ví proč - Zayn je milý,kamarádský a skoro pořád optimistický kluk,po kterém prostě šílí polovina holek z vysoké.
Narozdíl Niall,je sice většinou bláznivý,usměvavý a holky po něm šílí stejně (a možná i víc) jako po Zaynovi,ale občas příjdou takové chvíle,že se naštve,urazí a řve po všech.
Vydechnu.
Naskládám všechny věci zpět do skřínky,zhasnu světlo v koupelně a vejdu do kuchyně.
Niall sedí u stolu a snídá.
U mého místa,kde většinou sedím,stojí na stole miska s müsli a bílým jogurtem a teplá káva se smetanou.
Niall ví,jak si mě udobřit.
"Chci se ti omluvit za ten večer.." pronese,když si sednu a vezmu do ruky lžičku.
Lehce se pousměju,napiju se z hrníčku a špitnu "Prostě žárlíš i když víš,že miluju jen tebe"
Niall lehce zrudne,ale stále nic neříká.
Za normálních okolností už by se Bůh ví jak hájil tím,že žárlí každý a že já nejsem o nic lepší,ale tentokrát mlčí.
Což je celkem podezdřelé. Jako Zaynovo a Niallovo tmavomodré sako.
"Nechceš,abych tě zavezl do školy já?" nabídne mi a zakousne se do toastu s marmeládou.
"Kdybych napsala Lucy,tak by to snad nějak šlo" znovu se na něj usměju a pokouším se odlehčit celou situaci.
Poprvé,za celé ráno,se teď usměje i Niall a mě je hned jasné,že to nebude nic vážného.
Stojím v ložnici před zrcadlem,soukám na sebe uplou sukni černé barvy a k tomu si ještě zpívám.
"Je mi víc než jasný proč si tu sukni bereš" obejme mě kolem pasu Niall a sjede prsty po mém stehně,až přes mou levou půlku přímo k mému ňadru "Určitě chceš udělat dojem na toho učitele,co ti nechce dát Áčko z polygrafie,přiznej se"
Musím se začít smát,protože jak mě Niall podezdřívá z věcí,které nejsou pravda,je prostě víc než roztomilé.
"Nechci,ty jen zapomínáš,že je dneska pátek a dnes máme ve škole refedendum" namítnu,vlepím mu pusu na tvář a navleču se do béžového blejzru.
○ PS Ty Niallovy hnědé kalhoty (viz. na obrázku,pokud se zobrazí :DD) jsem trošku nevychytala :DDDD Takže oprava: tmavě šedé :DD ;3 Minnie
ČTEŠ
Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]
FanfictionV 3.díle Big Bad Boy se Sophie konečně dozví,co je Niall zač a jak to všechno doopravdy je. Co všechno je čeká? Jak dlouho bude muset Sophie trpět Niallovy výbuchy zlosti? Urovnají se mezi nimi všechny už dávno zapomenuté události,které znovu vyšly...