ဒီအတုိင္းေလးပဲ...
သူ႔နဖူးေျပေျပေလးကို သေဘာက်မိရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
သူ႔မ်က္ခံုး ခပ္တန္းတန္းေလးကို စိတ္ဝင္စားမိရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔မ်က္ေတာင္ ခပ္စိပ္စိပ္ေလးေတြကို အနီးကပ္ ျမင္ဖူးခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔မ်က္ခံြမို႔မို႔ေလးေတြကို ႏွစ္သက္မိရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔မ်က္လံုး စူး႐ွ႐ွေလးကို စြဲလမ္းမိရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
သူ႔ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလး ႏွစ္ဖက္ကို နမ္းခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔ပါးခ်ိဳင့္ေယာင္ေယာင္ေလးကို တြယ္တာမိရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
သူ႔ႏွာတံစင္စင္းေလးကို ထိေတြ႔ခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔သြားျဖဴျဖဴ တန္းတန္းေလးေတြကို ေငးမိ္ရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
ကႀကီးပံု သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးကို ျမတ္ႏိုးမိရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔အျပံဳးႏုႏုေလးေတြကို ရယူမိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
သူ႔အသံျသ႐ွ႐ွေလးကို နားေထာင္မိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔ဆီက ခ်စ္စကားတစ္ခြန္းေလာက္ ပိုင္ဆုိင္မိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔နားရြက္ရဲရဲေလးေတြကို ထိမိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔နားသယ္စပ္က ေခြၽးေလးေတြကို သုတ္ေပးမိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူက်ေနတဲ့ ဆံပင္ေလးေတြကို သပ္တင္ေပးမိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔လက္သြယ္သြယ္ေလးေတြကို ဆြဲကိုင္မိခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတိုင္းေလးပဲ..
သူ႔ပုခံုးေလးေပၚ မွီေနခ်င္ရံုပါ..❤ဒီအတုိင္းေလးပဲ..
သူ႔ေျခေထာက္ေလးေတြ ေခၚေဆာင္ရာေနာက္ လိုက္မိခ်င္ရံုပါ..❤သူဆိုတာ..ကြၽန္မကို..အသက္႐ွဴသံကအစ တန္ဖိုးထားတတ္ေစသူ...💚💚
သူ႔ရဲ႕ အရာအားလံုးကို ကြၽန္မ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးပါသည္..................💜💜
YOU ARE READING
"သူ" တစ္ေယာက္တည္းအတြက္
Non-FictionKim Jongin နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ကြၽန္မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြပါ... ကြၽန္မ တစ္ဦးတည္းရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အမွတ္တရကို သိမ္းဆည္းထားခ်င္တာပါ...