–Max...Te ...
Spune Meggie și câteva lacrimi îi curg pe obrajii palizi.–Da?
Întreabă Max.–Eu...e...eu...
Mai spune Meggie.–Tu...?
Întreabă Max.Acum observă că ea visează ceva.–Nu merită asta!
Spune deodată Meggie și mai multe lacrimi fierbinți îi cad pe obraji.Max începe să o zgâțâie speriat.
–Nu face asta!Nu...
Țipă Meggie și își deschide ochii.Lacrimile îi curg și îl ia în brațe pe Max.–Îmi pare rău...
Spune Meggie printre sughițuri.–Gata.Sunt aici.Nu vreau să te mai văd așa bine?Hai să mergem.
Spune Max.Meggie dă afirmativ din cap.
Max o ia de mână și încep să meargă.Meggie se dezechilibrează și cade.Max o prinde și se uită la ea.Îi pune mâna pe frunte și arde.
–Ai febră.
Spune Max vizibil îngrijorat.–E doar o mică durere de cap.O să îmi treacă.
Spune Meggie și schițează un zâmbet fals.Meggie se pune pe picioarele ei,dar e oprită.–Pot să merg.
Spune Meggie,dar Max nu o bagă în seamă și o ia în spate.–Ești bine?
Întreabă Max.–Eh?...eu...Da,da sunt bine.Sunt mai bine ca niciodată.
Spune Meggie bâlbâindu-se.–Bi...ne.
Spune Max.***
Meggie se tot învârte într-o parte și în alta.Max se ridică somnoros în fund și se uită la Meggie.
–Ești bine?
Întreabă Max somnoros.Fără răspuns.Max se uită mai atent la Meggie și observă că doarme.Începe să o zgâțâie
–Eh?
Murmură Meggie.Se pune în fund și se uită la Max.–S-a întâmplat ceva?
Întreabă Meggie somnoroasă se uită mai atent la Max.–Te tot învârteai...Ești bine?
Întreabă Max.–Eh...Eu..Îmi pare rău...Sunt bine,da sunt bine.Nu îți face griji.
Spune Meggie și se așează mai la capătul cortului."Ce naiba se întâmplă cu mine?"își zice Meggie în gând punându-și mâinile în părul ei șaten.
Mâinile ei sunt luate de mâinile lui Max.Meggie se întoarce și are lacrimi în ochi.Max o ia în brațe.
"De ce am fluturi în stomac?De ce?De ce mă simt protejată în brațele lui?"o mulțime de întrebări îi apar în mintea lui Meggie și adoarme rapid...
***
Meggie se trezește și se uită la Max somnoroasă.Max îi dă drumul din îmbrățișare.
–E o nouă zi.
Spune Meggie veselă și iese din cort.–Te simți bine?
Spune Max în timp ce iasă din cort și îi pune mâna pe frunte.–Mai bine ca oricând.
Spune Meggie și ia mâna lui Max de pe fruntea ei.Îi zâmbește.–Haide te schimbi și o să mă schimb și eu.Să nu ratăm activitățile de azi.
Sare în sus Meggie."Mă bucur că e fericită..."își spune Max în gând și zâmbește..."Dar de ce?"se mai întreabă pe sine.
"Nu știu de ce sunt atât de fericită...Nu înțeleg...."își zice Meggie în gând.
***
–Aveți de ales din aceste activități...
Spune profesoara și pune foaia pe panou.–Trebuie doar să alegeți una.Vă descurcați.
Continuă alt profesor și pleacă.Meggie deja știe ce alege.
–Tu ce alegi?Spunem la 3?
Zice Meggie.–Și eu.
Apare Alex de nicăieri.–Jur că ești bun la speriat.
Spune Max amuzat.–Ok număr până la 3...2...1.
Spune Meggie.–Tras la țintă cu arcul!(Sau tir cu arcul nu mai știu sigur upss 😂😂)
–Gândim la fel.
Spun toți deodată și încep să râdă.***
–Arați ca o războinică.
Spune Max amuzat.–Și tu ești un prinț pe cal alb?
Continuă Meggie.–Știu că nu e o întrebare prea potrivită acum...
Spune Alex.–Spune.
Zic împreună Meggie cu Max.–Ce o să faceți după?Adică știți că nu o să mai fie totul la fel nu?
Întreabă Alex.–Cum adică nu o să mai fie totul la fel?
Întreabă Dean.–Nu e treaba ta.
Spune Max nervos și Dean pleacă.–Să lăsam conversația asta deoparte.Haideți să vedem care e cel mai bun la țintit.
Spune Max entuziasmat.–Pentru tine totul e o competiție...
Adaugă Meggie.Toți trei își iau locurile.Max țintește aproape de cronutul țintei,iar Alex lângă țintă.
–Să te văd Meggie.
Spune Max.Meggie ține săgeata într-o mână.O poziționează și se uită la țintă...Este atrasă de ceva și câteva lacrimi îi cad.Fiind neatentă dă drumul la săgeată și nici pe aproape nu nimerește ținta,ce să mai zicem de mijloc...
–Ești bine?Nici pe aproape nu ai fost.
Spune Max și vrea să meargă spre Meggie.–Sunt bine m-ia distras atenția o albină.
Spune Meggie și schițează un zâmbet fals."Nu...Minte...Ce se întâmplă cu ea?"își zice Max în gând.
Meggie mai încearcă de câteva ori și nu reușește.Dă doar pe lângă.Alex și Max devin îngrijorați.Vor să se ducă la ea,dar nu îi lasă.
Mai are două săgeți...Se uită la mijlocul țintei.Lacrimile îi invadează fața,iar săgeata se duce în jos.
Cineva ia săgeata deodată cu ea.Își ridică capul și persoana este...
*greseli* *needitat*
CITEȘTI
Te urăsc!...Și eu te urăsc! Volumul 1 |În curs de editare|
Подростковая литератураO poveste de ură sau de dragoste? Ce se întâmplă atunci când Meggie se îndrăgostește până peste cap de un băiat din clasa din care face parte și persoana pe care o urăste cel mai mult? Chiar va face tot posibilul să fie împreună cu el, recurgând la...