Klaus ve Damon la birlikte pikniğe gidiyorsun.(aklıma başka bir şey gelmedi) Evde hazırladığın atıştırmalıkları yere serdiğin örtünün üzerine yerleştirmeye başlıyorsun. Damon bütün kapları karıştırıyor, Klaus da beğenmediğine dair homurtular çıkartıyor. Ikisine de gözlerini devirip işine devam ediyorsun. Bir süre sonra Damon ve Klaus un koyu bir sohbete daldığını görüyorsun. Bu ikisi ne ara kaynaşmıştı ya? Ne konuştuklarını merak ediyorsun ve vampir duyuların sayesinde onları dinlemeye başlıyorsun.K: "Şu sarışını görüyor musun?"
D: "Evet, tam tadımlık duruyor."
K: "Ilk ben gördüm."
D: "Al senin olsun. Ben şuradaki esmeri alırım."
"Ne diyo bunlar be" İç sesine uyup ikisinin de önüne geçip görüş alanına giriyorsun.
"Sizi bırakmaya gelmiyor. Sen beni nasıl aldatırsın? Ve sen de ona nasıl destek olursun? Siz var ya-"
D: "Güzelim, ne diyorsun sen?"
"Bana güzelim deme. Git tadımlık sarışınına de ya da diğer esmere de. Ya da hayır eğer öyle bir şey yaparsan hem o kızların hem de senin o güzel kafalarınız vücutlarınızdan ayrılır. Ve sen kanka dediğim adam seni Caroline 'a, Cami 'ye ya da Hayley 'e söyleyeceğim."
Ikisi de sana hem şaşkın hem de gülerek bakarken derin bir nefes aldın.
D: "Sakin ol, bebeğim. Seni aldattığım falan yok, öyle bir şey yapmam. Biz sadece biraz...açız."
K: "Yani bizi aç bıraktın, kötü bir aşçı olduğunu kabul et. Oradaki kızların kokusu bir harika. Şu anda bir katliam çıkarabilirim. Ve bunlar aramızda Caroline'a, Cami'ye ya da Hayley'e demek yok."
"Yani aldatma falan yok... Bir dakika sen bana kötü aşçı mı dedin?"
Klaus sana bir bakış atıp dikkatini yine kızlara çevirdi. Damon ise soluğu yanında almıştı. Bir eli yanağına yerleşmişti.
"Ne kadar kötü bir aşçı da olsan seni seviyorum ve seni asla aldatmam. Bunu bir daha düşünmeni istemiyorum."
Bu bölüm hoştu sanki. Sizce nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...