Tanıtım -
Arkadaşlar bu ciddi anlamda ilk hikayem daha yazmayı bile bilmiyorum. hatalarım varsa affola. vote yaparsanız mutlu olurum sizi SEVİYORUM!!
nnocent Dreams
-"Miranda odana git ve düzgün bir şeyler giy birazdan yanına geleceğim ve kontrol edeceğim hanım hanımcık ol ve şu pahalı elbiselerini giy onlara fakir gözükmek istemeyiz değilmi?" Ah gene annemin o iğrenç tiz sesi ile emir vermesini dinliyorum. Tanrı aşkına daha 6 yaşımdayım hatta 5 buçuk. Benim yaşımdakilerin bir bakıcısı olmazmı? Veya onlarla anneleri ilgilenmezmi? Onların elbiselerini annelero giydirirken ben niye kendim giyiyorum? Söylene söylene odama girdim odam hayalimdeki gibi pembe falan değildi altın sarısı beyaz kombini ile ben milyonerim havası veriyordu. Bundan nefret ediyorum. Lanet olsun ben bir çocuğum! Benim ilgi alanım pembeler ve yeşiller ? Ultra büyür dolabımı minik ellerimle açıp içinden lacivert benekli etegim ve beyaz düz tişörtümü çıkarttım altına ise diz altı yarım laciver çoraplarımı giydim ve siyah ayakkabımı giyince kombinim tam oldu. Aynada kendime baktım. Ne ne kadar kötüydüm. Ben sürekli temiz kız olmak zorundaydım. Asla parka gidemezdim. Beni şanslı biri gibi görenler var. Ama hayır babamdan miras o müzik şirketi sayesinde gelen o paralar unrunda dahi degil. O sürtük annemden de nefret ediyorum. Babamı geri istiyorum ben. O beni hep severdi.
"Ahh tanrı aşkına Miranda hazırlanmadınmı artık" annemin pardon sürtüğün sesiyle kendime geldim. Uğur böcekli minik çanta bir kac sevdigim ve übabamın aldıgı altın saçlı bebeğimi koydum ve annemin yanına gittim. Annemle yeni taşındımız bradford'daki karşı komşumuza gidiyoruz. Annem gene kendini över ve bu kadıncağızıda kendinden soğutur. Ah götü kalkık sürtük işte ne olcak. Trisha'nın benim yaşımda bi oğlu varmış çok mutlu oldum. Sonunda bir arkadaşım olacak! Annem kapıyı çaldı ve kısa süre sonra güler yüzü ile meleğe benzeyen bir kadın açtı. O kadar mutluyduki gözleri parlıyodu sanırım yanımdaki sürtüğü insan sanıp arkadaş olacaklarını sanıyordu he? Heyyy Trisha bebeğim şu yanımdaki çakma sarışına bi bak tam bir sürtük! Birden Trisha'nın arkasından kara bir kafa çıktı gözlerimiz bulusunca kafasını Trisha'nın poposuna geri dayadı hafif kıkırdayıp annemle birlkte içeri girdim. Koltuklara oturduk annem gene suratsız ifadesiyle evi süzerken Trisha'nın sesi duyuldu "Zayn tatlım bak arkadaşın geldi" adının zayn olduğunu öğrendiğim çocuk utangaç tavırlarla yanıma gekdi elini uzatarak "gel odamda oyuncaklarımla oynayalım ıı şey" "Miranda" dedim hafif gülümseyerek "hadi gel Miranda" diyerek merdivenlerden çıkmaya başladı bende peşinden giderek odasına geldik içerisi gri tonda uzay sticerları ile kaplıydı çok güzeldi. " Miranda hey" gelen sesle irkildim "efendim?" "Şey ben zayn tanışmak istedim ve ben tam 7yaşındayım" dedi göğsünü gererek. Hah ukala! Diyerek yatağına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnnocent Dreams
Fanfictionçocukluk aşkı. gelecekteki olaylar. müzik. Miranda Ve Zayn Malik !