“Benden uzak dur,bunu yapamayacağımı söyledim.’’ dedim.Matt’ın dövmeli kollarını üzerimden çekmeye çalışırken, işe yaramadı üstüme doğru bir adım daha attı.”Üzgünüm tatlım,ama bu alet gerçekten uzun süredir bekliyor’’ dedi ve iğrenç bir şekilde sırıttı.”Matt sarhoşsun pişman olacağın bir şey-“ sözümü kesti beni öpmeye başladı .Kendime duvara yaslıyordum ellerimle onu itiyordum ama faydası yoktu.Bir anda boş bulundu,kontrolsüz kasığına tekmeyi bastım .Koşarak oradan uzaklaşmaya çalıştım.İnce mavi elbisem beni üşütüyor ,çıplak ayaklarım ise hayli acıyordu.Ama pes etmeyecektim.Arkamdan sesini duyuyordum.”Seni bulacağım,nerdeymiş bakalım küçük kız?” Kendimi iki sokağın arasına bıraktım ve sessizce onun beni bulmasını bekledim. Gözlerimi yumdum birkaç dakika sonra dudaklarıma bir el dayandı gözlerimi açtım, fakat karşımdaki farklı biriydi.”Sakın ses çıkarma.’’ dedi. Ona inanmaktan başka bir umudum yoktu o yüzden gözyaşlarım büyük ellerine akarken kafamı salladım veya çalıştım. Elini yavaşça çekti.
Aradan çıktı “Bir şey mi var ?” Sessizce ağlamaya başladım. Sesim gelmesin diye ellerimle dudaklarımı kapattım.”Sevgilim, onla bir mevzuumuz varda, anlarsın.’’ Dedi. Sesinden sarhoş olduğu belli oluyordu.”Saatlerdir buradayım dostum, ama inan hiç kız geçmedi.’’ Dedi önüme gelen saçımı kulağımın arkasına attım ve sırtımın dönük olduğu duvardan kafamı hafifçe çıkardım beni bir kediye benzetecek kadar sarhoştu. Dengesini kuramıyordu.”Neyse bende başka kız bulurum. Sağol adamım” dedi. Ve dengesizce arkasını dönüp yürüdü bir süre öyle bekledikten sonra, yanıma geldi elini uzattı “Seni evine bırakayım.” Dedi. Sadece elimi verdim eve kadar tek kelime etmedik. Ben utancımdan teşekkür bile edemiyordum. Kapının önüne geldiğimizde, ellerini cebine soktu .”İyi geceler.” Dedi. Burnumu hızlıca çektim.”İyi geceler, ayrıca bu gece yaptığın çok centilmence bir davranıştı. Yani teşekkürler.’’ Dedim. Sahte gülümsemeyle. Tebessümle karşılık verdi. Ardından yoluna devam etti.