6. Insuportabil

1.8K 65 15
                                    

Nici dacă urcam pe vârful unui munte nu îmi simțeam plămâni atat de aerisiti când s-au deschis ușile liftului. Collin nu iși trădează cu nici un gest intențiile nesănătoase de fata cu restul angajaților.  Mi-a făcut cunoștință cu prea multi oameni sa le rețin numele tuturor.  Singura care mi-a rămas pe retina este secretara lui. Prea frumoasa, prea tânără si prea mieroasa mi s-a părut. Sigur este, sau a fost ceva intre ei. Adică la ce vânător este domnul din fata mea, mi-se pare imposibil sa ii fi scapat sau ea sa îl fi refuzat. Ce ma deranjează e  faptul ca  e blonda, ca mine. Bine e vopsita, eu sunt naturala. Încerc sa îmi abat gândul de la ea și sa zâmbesc tuturor celor întâlniți pe hol.

- Va conduc în biroul dvs mi-se adresează diplomatic diavolul cu ochi răpitori și parfum afrodiziac. 

Ma mai țin pe picioare încă, dar abia aștept sa îmi așez fundul confortabil pe un scaun. Sesizez ca ne îndreptăm spre biroul lui și deja ma iau palpitațiile.  Sper sa nu fie adevărat.  Deschide ușa pe a cărui nume este scris cu numele lui și deja încep sa tremur, asta e prea de tot. Nu o sa împart biroul cu el nici moarta. Intra și în câteva secunde iese zâmbitoar cu o cheie în mana, vis-a-vis este o ușă alba și vad ca vara cheia în broasca și o deschide. Îl urmez și rămân muta în fata încăperii primitoare. Este perfect acest loc, are o priveliște plăcută asupra orașului, este aerisit iar ca spațiu este foarte bine segmentat.  Are tot ce-i trebuie și pare făcut pentru o femeie în special. Mobilierul alb și în combinație cu gri și maro deschis este perfect.  Ma simt ca acasă, el îmi sesizează surprinderea plăcută și zâmbește satisfăcut.  Totul pare perfect pana când Collin imi urează bun venit și dispare pe o ușă pe care nu o observasem pana atunci.

La dracu, era prea frumos sa fie real. Biroul fiind lângă al lui, are ușă comuna. Deci va da buzna la mine, de cate ori va avea chef și sunt sigura ca o va face. Cedez și ma preling pe scaunul de piele atât de moale încât poți sa dormi în el. Poate o sa am și niște avantaje totuși...

Găsesc pe masa de lucru un teanc de hârtii.  Le iau și descopăr ca am o groaza de lucru. Nici la George nu lucram într-o săptămână întreaga atât, sper ca nu are pretenția sa le termin azi! Ma apuc de tradus la laptopul performant din fata mea și după lungi bătăi de cap in care am refuzat sa cer ajutor reușesc sa le scot la imprimanta și sa le atașez.  Îmi dau seama ca am nevoie de stampila și nu mi-am adus lucrurile din mașina de jos. Genial! Acuma ce ma fac?

Profit sa ies din situație elegant dar și sa ma răzbun puțin. Bat la ușă de doua ori și vocea lui de dincolo de ușă răspunde imediat.

- Da?
- Îmi cer scuze ca va deranjez...
Și chiar deranjez, mana lui este așezată peste mijlocul subțire al secretarei ce sta aplecat ușor pe birou.

Ma înroșesc ușor și vreau sa îmi retrag capul înapoi, dar ma oprește. Ma simt de parca m-ar fi pălmuit cineva.  

- Nu deranjezi, ai nevoie de ceva?

Acum regret aceasta încercare jalnica dar nu mai pot da înapoi. 

- Am nevoie de putin ajutor, mi-am uitat lucrurile în mașină și am nevoie sa le aduc sus.

- Vin imediat îmi spune rece.

L-am prins când era în călduri.  Foarte bine, încă un motiv sa nu ii permit sa pună mana pe mine. Cine se crede? Zeul femeilor? E clar ca nu și-o poate tine în pantaloni nici măcar o zi! Nu stiu ce credeam, dar clar ma simt aiurea. În timp ce îl blestem în gând, ușă se deschide brusc și în fata mea apare el. Nu știu cum a lasat Dumnezeu un trup asa frumos unui bărbat asa prost. El chiar crede ca o sa ma culc cu el? E clar ca pentru asta mi-a cerut transferul. Nici moarta nu o sa fiu un X bifat pe lista lui. E adevărat ca am vrut sa am parte de sex de calitate dar ce sa vezi? M-am răzgândit subit!

Amanta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum