_5. bölüm_

289 31 4
                                    

Aradan 15 dakika geçmişti.  Ama genç kız hayla şoktaydı . Sevdiği çocukla konuşmuştu .  Genç kız  bu olayla gülümseme den duramıyordu. Sonra saatin 8:01 olduğunu gördü. O korkuyla yerinden kalkıp  okuldan çıkıp eve doğru koşmaya başladı . O kadar hızlı koşuyordu ki, sonra ne olacağını bilmiyordu.

Genç kız sadece koşuyordu,sadece.... koşuyordu şuanda aklın da  tek düşündüğü şey annesinin anne terliğiydi. ( :D )  genç kız bunu düşündükçe daha hızlı koşuyordu ta ki çatlağa takılıp düşüne kadar.

Genç kızın canı yanıyordu hemde çok,  genç kız dizine baktı çok pis kaynıyordu . ( birazdan da çok pis kızaracaksın ) Sonra  arkadan onun sesi geldi .

"Hey !! İyi misin ? "

 "E-evet."

Genç oğlan , genç kızın dizine baktı . Sonra genç kızın yüzüne.

" Bence böyle güzel  bir kıza yalan söylemek  yakışmıyor. "

Genç kız  bu duydu sözlerle kızarması.  Anlık olmuştu .  Genç kız kızardığını farkettiğin de hemen yüzünü kapatmıştı.

"Hadi ama çek şu elini o güzel yüzünü kapatma. "

Genç kız elini yüzünden çekti . Sonra genç oğlan gülümsedi ve  konuştu .

"Neden kızardığını saklıyorsun bence öyle daha  tatlı oluyorsun. "

Bu söz genç kızı daha kızartmıştı .

"Her neyse acıyor mu ?"

Genç kız kafasını evet anlamında salladı. Sonra genç oğlan genç kızı kucağına aldı.

"N-ne y-yapıyorsun ?"

  "Evin nerede? "

"Gerek yok."

Genç oğlan  kaşlarını çattı ve sinirli bir sesle konuştu.

"Evin nerede dedim !! "

Genç kız evinin  yerini tarif etti. Sonra genç oğlan kucağındaki genç kızla beraber  , eve doğru yürüyorlardı . 

Evin önüne gelmişlerdi.

"Benim işim burada biter güzel bayan. "

"Görüşürüz. "

"Görüşürüz."

Genç oğlan giderken genç kız ona bakıyordu. Sonra genç kız  çığlık attı .

"BU HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜÜÜ!

Yarın yayınlıcam dedim ama kedimi tutamadım. Herneyse iyi geceler 😴😴💤💤

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin