Aradan yaklaşık bir ay geçmişti. Bu süre zarfında ben hariç kimse bir olay yaşamadı. Ara sıra o mavi gözlü gölgeyi görüyordum geceleri. Konuşmuyor yada herhangi bi fiziksel temasta bulunmuyordu. Sadece bir görünüp bir kayboluyordu, sanki buradayım hala der gibi...
Bir gece su içmek için uyanıp mutfağa gittiğimde orada idi. Alışmıştım artık sanki, korkmuyorum. Yanıma yaklaştı. "zamanı geldi dedi" Dedikleri şimdiye kadar hep yabancı bir dildi veya fısıltıdan ibaretti. Fakat bu sefer dediklerini anlamıştım. Her yer karardı ve eski haline döndü. Aynı evdeydim ama herşey farklıydı. İlk kez gerçek silueti ile görüyordum onu.
O alemde bizim zamanımıza göre en az 3 sene kalmışımdır. Daha sonra Mumsema ile tanıştık. O geri dönmem için yardım etti. İkna etti konuştu onunla.
Döndüğümde bizim yaşadığımız boyutta sadece iki gün geçmiş olduğunu farkettim.
Çocukluktan beri gördüğüm o uç rüyadaki oymuş. Benden ramazanda aldığım ekmeyi isteyen de o. Yıllarca her gün görmüşüm onu. Beni korumuş, kollamış, diğer aleme hazırlamış. Kömürlükte uyandığımız akşam da bizi kafir cinlerin elinden almış, zarar vermesini engellemiş. Beni kaybettiği oğlu yerine koymuş aslında.
Beni Mumsema geri döndürdü dedim ya... Onunla evli kaldık 3 sene. Bir gün bi gitii bir daha gelmedi. Orada zaman kavramı çok farklı. Kim bilir belki döner... Ama şuan bir insan ile evliyim 4 yıldır. Bir oğlum var. Eğer Mumsema dönerse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşadıklarım (cin)...
ParanormalYazdıklarım kendi hayatımdan kesintiler. Diğer aleme yolculuk...