Sper sa va placa cartea :3 Am muncit chiar mult . Stiu ca va fi cringe, dar asa sunt eu 🤗 Lectura plăcută !
Eu sunt Alexandra si am 14 ani .
Sunt din judetul Olt .
Sunt o vloggeriță cu 10k abonați ... m-am apucat de jumatate de an , dar am crescut destul de greu , avand in vedere ca acum continut de calitate se poate numi doar ceva copiat de la alti youtuberi din țară sau din străinătate... E greu să fii original si sa cresti singur si nu pe spatele altcuiva .Intr-o zi am auzit ca va fii un meet la Craiova, in apropiere , si am zis sa nu mi ratez şansa de a mi întâlni vloggerii preferati !
In acea zi m-am pregatit ceva si am avut foarte multe emotii ...
Am ajuns mai devreme ca sa apuc sa filmez un vlog cu câteva secvente de la meet .
In timp ce tot povesteam ce se petrece lumea tot se strângea... si in 10 minute sala era deja plină.
Eu m-am dus intr-un colt aproape de backstage si tot 'vorbeam cu camera' asteptand cu nerăbdare să pot să le arat si abonaților.
Tot vorbind cu camera nu am observat ca m-am cam depărtat de restul multimii .
Am intalnit-o chiar pe AlexandraYolo , o youtuberita pe care o sustin foarte mult si stiu ca va ajunge foarte departe. (subscribe la ea ) Îmi e ca un idol ❤
După ce a plecat , avand foarte multa treaba am continuat sa filmez .
De-odata o voce parcă cunoscută imi spune :X - Esti si tu vloggeriță , nu ?
E - Da ,sunt .
X - Cati abonați ai ?
E - Am facut 10.000 de curand si ca si clip special am vrut sa le arat abonaților cum este la un meet .
X- Interesant ... cum te cheamă?
E- Alexandra, pe tine?
X - Eu sunt Vlad.
Cand imi întorc privirea sunt uimită ... era chiar Vlad Munteanu
E - Esti Vlad Munteanu ...
V - Ma gândeam eu ca ma cunosti
E - Wow... nu mă gândeam că arati chiar asa in realitate ...
V - Asa cum ? 😏
E - Păi... bine ... adică... inalt , da ,esti foarte inalt !
V - Am 1,78 ... cred ca se putea si mai bine 😂
E - Decat 1,67 ca mine :)) Pot sa-ti pun câteva întrebări pentru vlogul meu? Daca nu te superi ...
V- Sigur ,de ce nu? Pari de treaba .
E - Inseamna mult pentru mine 😊
După un mic interviu :
E - Iti multumesc mult ca ma ajuți! Esti un drăguț! Sper ca nu te-am deranjat prea tare
V - Eh ... stiam 😂 Si nu e nici un deranj , doar suntem prieteni acum !
E - Noi doi ... prieteni ?
De-odata o voce se aude :
Voce - Pregatiti-va sa intrati pe scena !
V - Scuza-ma dar trebuie sa plec ...
E - Nu , nu e nici-o problemă . Multumesc mult pentru ajutor!
V - Cu mare placere 😊
El se apropie... sa ma îmbrățișeze probabil
C(risti) - HAIDE DUȚU !
V - VIN! Pa , Ale !
E - Pa...
Omg... M-AM ÎNDRĂGOSTIT DE VLAD ?
Va urma ...
Capitol scris pe :
5 septembrie 2017
Editat pe :
25 februarie 2018
CITEȘTI
Doar noi doi ❤/ w. Vlad Mnt
FanfictionATENTIE - CARTE IN CURS DE SCRIERE SI EDITARE - Best : 5 in ff ❤ Totul in carte ❤ Coperta noua : Made by AleMaria09 Personajele coperții : Vlad Munteanu AleMaria09 Cateva personaje ale cărții : AleMaria09 Vlad Munteanu Cristian Munteanu Sabri...