Amikkel nem voltunk tisztában

33 3 0
                                    

A bejárással kapcsolatos koránkelés egyikőnknek sem ment valami fényesen. Karikás szemekkel punnyadtunk a buszon azt a látszatott keltve, hogy hetek óta nem aludtuk ki magunkat. Ez pedig félig-meddig igaz is volt, hisz szinte minden nap este tízig együtt lógtunk, utánna meg jött még a leckeírás meg a Facebook-on való szörfözés, szóval az elalvás tényleg elégge későn történt meg. De kikérem magunknak, mi nagyon jól voltunk. A suliban az első órákban valahogy felébredtünk és délutánra már nyomattuk ezerrel a hülyeségeinket. Meg persze a suliban.
A suli. Teljesen ellentétes eszméket képviselő intézményekbe jártunk. Én egy vallásos de gyengének titulált sulinak voltam a tanulója, míg Tina az egyik legnevesebb állami iskolába járt. Nem azért, mert jó tanuló volt, egyszerűen a pénzes diákok jól mutattak abban az intézetben. Mindenki aki oda járt menő volt. Így vagy úgy, de azok voltak. Azok akik meg ugyanabba a suliba jártak, mint én nem voltak menők. Én sem voltam az.
Mégis többet kaptam attól a sulitól, mint Tina az övétől, de ez már egy másik történet.
Ahogy teltek a szürke mindennapok, kezdett minden egyre szinesebbé és szebbé válni. A legjobb barátnő fogalom kibővült s míg én megszereztem a legcikibb barátokat addig Tina a legmenőbbekre tett szert.  Kialakult mindkettőnk baráti köre, S a körök metszéspontjában csak én is Tina voltunk. Így pedig baszott nehéz volt.
Szerettük annyira a többi barátainkat, hogy nem adtuk fel őket. Ez pedig egy óriási baklövés volt. Részemről legalábbis biztosan.

Februári lányokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang